[18.] Marvelous Nakamba

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Clubpolska »

Afgaande op hetgeen ik er van heb opgezocht is Nakamba hoogst waarschijnlijk een speler voor ons, legt er steeds zijn kop voor, technisch goed, geeft nooit op ... niet alles is perfect, zo verliest hij nog te veel ballen bij het inspelen, maar wordt hij daar wel beter en beter in. De reden waarom wij hem kunnen kopen is omdat hij zijn contract niet wou verlengen bij Vitesse, en vier miljoen dus beter is dan niets.
Ongeveer alle forumgangers op sv-vitesse.nl, zelfs de lokale TT, zijn overtuigd dat hij op het punt stond om veel progressie te maken en dat ze hem, mits een verlenging, voor veel meer hadden kunnen verkopen volgend jaar.

Verder is er nog 1 kerel die nogal hard doorgaat op onze lelijke clubkleuren dito stadion, dit terzijde.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: Afgaande op hetgeen ik er van heb opgezocht is Nakamba hoogst waarschijnlijk een speler voor ons, legt er steeds zijn kop voor, technisch goed, geeft nooit op ... niet alles is perfect, zo verliest hij nog te veel ballen bij het inspelen, maar wordt hij daar wel beter en beter in. De reden waarom wij hem kunnen kopen is omdat hij zijn contract niet wou verlengen bij Vitesse, en vier miljoen dus beter is dan niets.
Ongeveer alle forumgangers op sv-vitesse.nl, zelfs de lokale TT, zijn overtuigd dat hij op het punt stond om veel progressie te maken en dat ze hem, mits een verlenging, voor veel meer hadden kunnen verkopen volgend jaar.

Verder is er nog 1 kerel die nogal hard doorgaat op onze lelijke clubkleuren dito stadion, dit terzijde.
...zelfs de lokale TT.... :lol: :lys:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Bosko »

Transferprijs zou 3M euro bedragen, dat bedrag kan oplopen tot 4M euro door bonussen.
Vitesse heeft ook percentage op doorverkoop kunnen afdwingen.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door BlueJedi »

t4nd schreef:
BlueJedi schreef: Hij is 23, hij komt eerste ploeg vitesse waar hij basisspeler was en zijn transferwaarde ligt op 3 miljoen euro volgens transfermarkt en hij was ook in beeld bij anderlecht als potentiële opvolger voor Dendoncker moest die vertrekken.

Is dus geen jonge, onervaren speler zonder naam maar wel iemand die we in de basis mogen verwachten.

Vraag is of het een nieuwe simons wordt of iemand is die ook kan meevoetballen.
Je leest hier de laatste dagen toch de zotste dingen... We moeten zoals anderlecht alle principes opzij zetten en onze ziel verkopen voor een titel, en nu is een transfer plots geslaagd omdat anderlecht hem als potentiële speler zag? Zeker dat je op het correcte forum commentaar aan het geven bent?

:rofl:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door BlueJedi »

Bosko schreef: Transferprijs zou 3M euro bedragen, dat bedrag kan oplopen tot 4M euro door bonussen.
Vitesse heeft ook percentage op doorverkoop kunnen afdwingen.
Grote transfer dus, wel stevig onderhandeld van Vitesse lijkt me

Hopelijk wordt hij een schot in de roos
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3361
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door IsO »

Laatst gewijzigd door IsO op 21 jun 2017, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Fire »

Zotte prijs
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
ACT
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2017, 11:24

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door ACT »

Jullie gaan echt veel plezier aan Nakamba hebben. Denk een gouden aankoop voor club brugge.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door JRut »

ACT schreef: Jullie gaan echt veel plezier aan Nakamba hebben. Denk een gouden aankoop voor club brugge.
Volger/supporter van Vitesse? Leuk om te lezen in ieder geval.
Heeft hij veel progressie gemaakt op voetballend vlak dit seizoen, want dat schijnt toch het grootste 'manco' te zijn?

Meer en meer benieuwd.
#hetishierbeter
ACT
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2017, 11:24

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door ACT »

JRut schreef:
ACT schreef: Jullie gaan echt veel plezier aan Nakamba hebben. Denk een gouden aankoop voor club brugge.
Volger/supporter van Vitesse? Leuk om te lezen in ieder geval.
Heeft hij veel progressie gemaakt op voetballend vlak dit seizoen, want dat schijnt toch het grootste 'manco' te zijn?

Meer en meer benieuwd.
Ja, nou 'supporter'.. Als je dat zo wil noemen dan is dat zo. Ik zeur vooral graag ;)
Heb hem regelmatig zien spelen, inderdaad kwam tekort op het voetballende niveau, maar maakt progressie. Op het controlerende vlak de beste van Nederland in mijn optiek. Ik denk niet dat hij over twee seizoenen nog bij jullie speelt.
ACT
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2017, 11:24

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door ACT »

Geinige emojis hebben jullie trouwens :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Clubpolska »

ACT schreef:
JRut schreef:
ACT schreef: Jullie gaan echt veel plezier aan Nakamba hebben. Denk een gouden aankoop voor club brugge.
Volger/supporter van Vitesse? Leuk om te lezen in ieder geval.
Heeft hij veel progressie gemaakt op voetballend vlak dit seizoen, want dat schijnt toch het grootste 'manco' te zijn?

Meer en meer benieuwd.
Ja, nou 'supporter'.. Als je dat zo wil noemen dan is dat zo. Ik zeur vooral graag ;)
Heb hem regelmatig zien spelen, inderdaad kwam tekort op het voetballende niveau, maar maakt progressie. Op het controlerende vlak de beste van Nederland in mijn optiek. Ik denk niet dat hij over twee seizoenen nog bij jullie speelt.
Tiens, een zeur, dat hadden we nog niet.

Bedankt voor de info!
Oh Frail.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door JRut »

ACT schreef:
JRut schreef:
ACT schreef: Jullie gaan echt veel plezier aan Nakamba hebben. Denk een gouden aankoop voor club brugge.
Volger/supporter van Vitesse? Leuk om te lezen in ieder geval.
Heeft hij veel progressie gemaakt op voetballend vlak dit seizoen, want dat schijnt toch het grootste 'manco' te zijn?

Meer en meer benieuwd.
Ja, nou 'supporter'.. Als je dat zo wil noemen dan is dat zo. Ik zeur vooral graag ;)
Heb hem regelmatig zien spelen, inderdaad kwam tekort op het voetballende niveau, maar maakt progressie. Op het controlerende vlak de beste van Nederland in mijn optiek. Ik denk niet dat hij over twee seizoenen nog bij jullie speelt.
Ach, daarvoor zitten we hier allemaal. Lekker 'ouwehoeren' over 11 achter een bal aanhollende jongens.

Wel goed om te horen dat hij op controlerend vlak de beste van Nederland was en ook nog progressie maakt op voetballend vlak. We zien wel waar hij uitkomt. De verwachtingen liggen alleszins vrij hoog zo. :nice:
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door Bosko »

ACT schreef:
JRut schreef:
ACT schreef: Jullie gaan echt veel plezier aan Nakamba hebben. Denk een gouden aankoop voor club brugge.
Volger/supporter van Vitesse? Leuk om te lezen in ieder geval.
Heeft hij veel progressie gemaakt op voetballend vlak dit seizoen, want dat schijnt toch het grootste 'manco' te zijn?

Meer en meer benieuwd.
Ja, nou 'supporter'.. Als je dat zo wil noemen dan is dat zo. Ik zeur vooral graag ;)
Heb hem regelmatig zien spelen, inderdaad kwam tekort op het voetballende niveau, maar maakt progressie. Op het controlerende vlak de beste van Nederland in mijn optiek. Ik denk niet dat hij over twee seizoenen nog bij jullie speelt.
We zijn Timmy Simons gewend, het kan alleen maar beter op voetballend vlak.
ACT
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2017, 11:24

Re: [?.] Marvelous Nakamba

Bericht door ACT »

Speelt hij nog steeds?? Timmy Simons. De vleesgeworden reden dat ze overal de pensioenleeftijd willen verhogen. Bedankt nog, Timmy.
Laatst gewijzigd door ACT op 21 jun 2017, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten