[18.] Marvelous Nakamba

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Khas »

Hannes schreef: "Rits kent er geen kloten van"
Waarom vind je dat?
Laatst gewijzigd door Khas op 02 okt 2018, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef:
Cedrinho schreef: Anderzijds zou ik Nakamba toch minstens een halfuur gunnen weer. Zeker in deze match waarin we - in theorie - kansloos zijn. Tegen Dortmund hadden we een 100% matchfitte Nakamba beter kunnen gebruiken dan Rits, ook al trekt Mats verdomd goed zijn streng intussen. Dus dan zou ik nu echt van elke gelegenheid profiteren om Nakamba terug te brengen. Een invalbeurt van en halfuur of - afhankelijk van het matchverloop - een volledige helft, zou ik zeker gepast vinden in deze wedstrijd.

Nu goed, mijn ideale driehoek in het midden is Nakamba-Rits-Vanaken op dit moment, dus ik ben ook niet geheel objectief. Het is een beetje jammer om deze "discussie" als een "Nakamba versus Rits" te zien. Ik zie hen perfect samen kunnen spelen op het middenveld, maar dan zou Vormer eruit moeten. Op termijn is Nakamba gewoon zeker van zijn basisplaats. Vanaken uiteraard ook, gezien zijn niveau in het voorbije jaar. Dus dan is de keuze Vormer of Rits, wat ook gewoon logischer is want ze zijn voor dezelfde positie gemaakt. Op dit moment zou ik dan Rits verkiezen, behalve in de matchen waar echt gebikkeld moet worden, zoals op Standard zondag.

Na ja, we zien wel. Ik zou gewoon graag zien dat we tegen de dubbele confrontatie tegen Monaco Nakamba terug als volwaardige basisspeler hebben. (Net als Mitrovic trouwens, onbegrijpelijk dat die niet meer speelt, maar da's voer voor een ander topic.)
Een middenveld Nakamba-Rits-Vanaken dus met 2 CVM`s is volgens mij geen optie, wegens te weinig voetballend vermogen.
Ik verkies Nakamba altijd boven Rits, Nakamba is gewoon enkele niveau`s beter, en daarmee doe ik geen afbraak aan Rits, het is gewoon zo.
Dat is ook geen schande hoor, ik voorspel Nakamba nl. nog een mooie toekomst in een Europese top competitie.
Het is niet omdat Rits depanneert op de CVM dat hij ook een CVM is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Pica »

Vormer was een 6 toe hij hier aankwam en is uiteindelijk als 8 een topper geworden. Die was nog jaren ouder dan Rits.

Daarbovenop is Rits voor mij veel meer een moderne 6 dan Nakamber er één is.

Hangt allemaal af hoe je wil spelen en wat je verwacht, maar Rits heeft bij ons al meer getoond als 6 dan eender waar anders op een andere positie. Het niveau dat hij al een geheel seizoen haalt is heel hoog, maar niet spectaculair genoeg om op het scorebord te komen of in al te veel samenvattingen. Dat neemt niet weg dat hij voor diegene die meer dan de bal volgen tijdens de match, sowieso al indruk gemaakt heeft.

Ik wil er iedereen ook aan herinneren dat we ongeveer 10 jaar gesukkeld hebben op de 6 positie, met uitzondering van een kleine opflakkering in de vorm van een geweldige Vadis gedurende 6 maanden, waarbij we uiteindelijk de laatste treffelijke 6 hebben teruggehaald van de 10 jaar ervoor: Simons. Dat Nakamba een verademing was, staat vast. Dat we hem de voorbije maanden eigenlijk niet gemist hebben, ook. Straf.
Laatst gewijzigd door Pica op 02 okt 2018, 14:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Arnio »

Laat hem maar starten morgen en als het nodig is na een uurtje vervangen...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Alethio »

De Zimling van voor zijn blessure was nochtans ook degelijk.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RE: Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Fire »

Alethio schreef: De Zimling van voor zijn blessure was nochtans ook degelijk.
Vond ik ook. Maar. Dj heeft wel een punt: Zimling (voor blessure) Vadis (die paar maanden) en voor de rest was het armoe troef van Simons zijn vertrek tot zijn terugkeer. Vorig jaar heeft Naka het fantastisch gedaan en dit jaar doet Rits het super en niemand die het opgemerkt heeft.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RE: Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Khas »

Fire schreef:
Alethio schreef: De Zimling van voor zijn blessure was nochtans ook degelijk.
Vond ik ook. Maar. Dj heeft wel een punt: Zimling (voor blessure) Vadis (die paar maanden) en voor de rest was het armoe troef van Simons zijn vertrek tot zijn terugkeer. Vorig jaar heeft Naka het fantastisch gedaan en dit jaar doet Rits het super en niemand die het opgemerkt heeft.
Ik vond Adu dat ook meer dan degelijk doen.
De jaren dat we zonder CVM speelden kan je ook moeilijk meetellen, of je moet Blondel gaan beoordelen als bezetter van die plaats dan.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 632
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Hannes »

Khas schreef:
Hannes schreef: "Rits kent er geen kloten van"
Waarom vind je dat?
Zoiets ja. :|
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Clubpolska »

Pica schreef: Vormer was een 6 toe hij hier aankwam en is uiteindelijk als 8 een topper geworden. Die was nog jaren ouder dan Rits.

Daarbovenop is Rits voor mij veel meer een moderne 6 dan Nakamber er één is.

Hangt allemaal af hoe je wil spelen en wat je verwacht, maar Rits heeft bij ons al meer getoond als 6 dan eender waar anders op een andere positie. Het niveau dat hij al een geheel seizoen haalt is heel hoog, maar niet spectaculair genoeg om op het scorebord te komen of in al te veel samenvattingen. Dat neemt niet weg dat hij voor diegene die meer dan de bal volgen tijdens de match, sowieso al indruk gemaakt heeft.

Ik wil er iedereen ook aan herinneren dat we ongeveer 10 jaar gesukkeld hebben op de 6 positie, met uitzondering van een kleine opflakkering in de vorm van een geweldige Vadis gedurende 6 maanden, waarbij we uiteindelijk de laatste treffelijke 6 hebben teruggehaald van de 10 jaar ervoor: Simons. Dat Nakamba een verademing was, staat vast. Dat we hem de voorbije maanden eigenlijk niet gemist hebben, ook. Straf.

:hup: Volledig akkoord! :hup:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door leem »

Hannes schreef:
Khas schreef:
Hannes schreef: "Rits kent er geen kloten van"
Waarom vind je dat?
Zoiets ja. :|
Afbeelding
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door naka 30 »

wa staat die arrogante antwerpenaar nu op ons forum te doen :offopic:
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door kingpietro105 »

leem schreef:
Hannes schreef:
Khas schreef:
Hannes schreef: "Rits kent er geen kloten van"
Waarom vind je dat?
Zoiets ja. :|
Afbeelding
tis gemeenteverkiezingen zeker probeer je stemmen te winnen :puke:

ps ik ben ook voor nva maar denk niet dat dit in een FCB topic hoort over een speler
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door leem »

kingpietro105 schreef:
leem schreef:
Hannes schreef:
Khas schreef:
Waarom vind je dat?
Zoiets ja. :|
Afbeelding
tis gemeenteverkiezingen zeker probeer je stemmen te winnen :puke:

ps ik ben ook voor nva maar denk niet dat dit in een FCB topic hoort over een speler


Bedankt om je politieke voorkeur te delen, gelieve deze van mij niet te insinueren, en al zeker niet van een ongeloofelijke opportunistische strontpartij als den nva. Zoals hierboven aangehaald, en waar het ook allemaal om draait: geen woorden in de mond leggen, weet je wel ;)
Het ging mij eerder om de armbeweging die hij maakte, google eens cyberpesten, vtm en emoji, dan kom je op zijn minst al bij Frances uit, en dat is altijd wel de moeite :)
fixed:
bart.jpg
bart.jpg (100.36 KiB) 11114 keer bekeken
Toegegeven, had beter een andere bv gekozen.
Laatst gewijzigd door leem op 03 okt 2018, 18:27, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RE: Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door leem »

naka 30 schreef: wa staat die arrogante antwerpenaar nu op ons forum te doen :offopic:
Verkeerde bv idd, excuses...


(Beter helemaal niets gepost dus)


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [18.] Marvelous Nakamba

Bericht door Cedrinho »

Toon dan toch ineens de Frances-versie en niet die debiele kloot..
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 03 okt 2018, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten