[T1] Ivan Leko

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Hoe lang zal Leko bij Club blijven? / Wat verwacht je van Leko

Ontslag voor 1 november
12
11%
Ontslag voor 31 januari
10
9%
Wordt bedankt na het seizoen
16
15%
Op z'n minst 2 seizoenen
20
19%
Zal mooi en goed voetbal brengen
40
37%
Zal niet met druk om kunnen
4
4%
Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 108

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door BlueJedi »

Hij heeft nog 3 matchen om de boel recht te zetten.

Winnen op Charleroi, winnen thuis tegen Gent en niet verliezen op Standard dat is nu de opdracht. Op zich zeker mogelijk maar dan moet je wel terug het vuur in de ploeg krijgen.

Als dit niet lukt mag hij van mij toch vertrekken hoor. Heel sympathieke meneer maar hij is zo bijzonder naief en is duidelijk dat hij tactisch niet kan bijsturen. Geen plan B en sinds nieuwe jaar toch serieus in dalende lijn. Afgang in de beker erbij en het feit dat we dit seizoen ook niet europees hebben gespeeld en het bilan is toch bijzonder negatief. Ja een heel seizoen op kop staan, lijden in alle statistieken, doet er helemaal niks toe als je het uiteindelijk laat afweten op de sleutelmomenten.

Volgend seizoen zal de competitie veel zwaarder zijn als Coucke serieus investeert in anderlecht met HVH als coach en Standard die MPH krijgt als coach nu ook al een sterke kern hebben. Dan kunnen wij echt niet verder met een jonge naiëve coach. Wat mij betreft de eerste kop die moet rollen als we het kampioenschap nu nog rateren.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Al van in januari een alternatief nodig voor de rol van Vormer (de rol, niet de speler). Geen enkele oplossing aangebracht.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hannes »

Gezever. Ivan Leko is nog altijd een verademing. Top wat hij dit jaar presteert: overnemen na St.-Preud'homme; een nieuw systeem installeren én op een zucht van het kampioenschap. Bekeruitschakeling? Je kan niet ieder jaar de finale spelen.
Europese uitschakeling? Viel jammer genoeg te vroeg op het seizoen. En, niet te vergeten: de spélers vroegen om het oude systeem te spelen. Waarna je daar 3-0 verliest.
En ja, hij doet soms rare vervangingen. Scholz brengen tegen Standard was een misser.
Leko blijft niet hangen in België. Die kan naar een grotere competitie.
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Vormer10 »

Leko vervangen nu dattem nog ietwat positief imago heeft. Volgend seizoen anders door 't mandje vallen. Buiten voor nieuwjaar. Overroepen.
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Die gaat volgend seizoen niet door het mandje vallen. Hij is rustig aan het groeien in zijn job. Volgend jaar doet hij dat gewoon verder.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hannes »

Zonet de reactie van zondagavond van onze coach nog eens herbekeken.
Man, WAT ben ik TROTS op deze kerel! Voor mij mag dit in het sportjaaroverzicht.
Wàt een bevlogenheid, wàt een monoloog, wàt een gentleman. Niet veranderen, beste Ivan: blijf maar die sympathieke en naïeve dromer!
Klasse met een heeeel erg grote K!
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door WesthoekUnited »

Hannes schreef: Zonet de reactie van zondagavond van onze coach nog eens herbekeken.
Man, WAT ben ik TROTS op deze kerel! Voor mij mag dit in het sportjaaroverzicht.
Wàt een bevlogenheid, wàt een monoloog, wàt een gentleman. Niet veranderen, beste Ivan: blijf maar die sympathieke en naïeve dromer!
Klasse met een heeeel erg grote K!
Dikke 2!
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Clubpolska »

Leko buiten gvd!!! Stomtste coach ooitttt, vervangeingen trekken opniets en Leko heeft lelijk :jerk: haar!!!!!


:facewall: :facewall: :puke: :puke: :puke: :puke: :suicide: :suicide: :suicide: :suicide: :suicide:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hannes »

Clubpolska schreef: Leko buiten gvd!!! Stomtste coach ooitttt, vervangeingen trekken opniets en Leko heeft lelijk :jerk: haar!!!!!


:facewall: :facewall: :puke: :puke: :puke: :puke: :suicide: :suicide: :suicide: :suicide: :suicide:
:D :D :D Leko heeft lelijk haar! :lol: :lol: :lol: :o
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Duffman »

Hannes schreef:
Clubpolska schreef: Leko buiten gvd!!! Stomtste coach ooitttt, vervangeingen trekken opniets en Leko heeft lelijk :jerk: haar!!!!!


:facewall: :facewall: :puke: :puke: :puke: :puke: :suicide: :suicide: :suicide: :suicide: :suicide:
:D :D :D Leko heeft lelijk haar! :lol: :lol: :lol: :o
En hij draagt een kostuum met basketschoenen :hurr:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Lucha
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 dec 2017, 20:56
Locatie: Nevele

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Lucha »

Dit is hem van harte gegund. Iedereen had een scherpe (terechte) mening bij het aanstellen van Leko maar uiteindelijk krijgt hij met de titel het laatste woord. Hij komt wat mij betreft ook altijd over als een sympathiek gepassioneerd voetbaldier. Een verademing tussen al die 'lastige mensen'. Moeten we nu afscheid van hem nemen? Ik geef hem heel graag het voordeel van de twijfel. Ik denk dat volgend seizoen sowieso een lastige klus zal worden voor eender welke trainer. Dus als de Leko die aan dit seizoen begon met zoveel vraagtekenstegenover zijn groep en supporters nu kampioen kan worden? Wie zijn wij dan om hem deze uitdaging niet verder te laten zetten? Ohja ook nog:

KAMPIOEN :Flag: HOE HA!!!
Laatst gewijzigd door Lucha op 14 mei 2018, 01:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Tiki Taka »

Grote Mijnheer, die Club naar mijn mening mooier voetbal doet spelen dan MPH.
Het is jou van harte gegund Ivan ! Een dikke merci voor de titel !
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: Grote Mijnheer, die Club naar mijn mening mooier voetbal doet spelen dan MPH.
Het is jou van harte gegund Ivan ! Een dikke merci voor de titel !
Dat zeker!
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door JRut »

"We'll be back" - I. Leko, 6 mei 2018.

En hoe. Klasse, coach. Grote klasse.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Fire »

Epic gewoon. Als mph een standbeeld verdiende dan leko ook.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie