[T1] Ivan Leko

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Hoe lang zal Leko bij Club blijven? / Wat verwacht je van Leko

Ontslag voor 1 november
12
11%
Ontslag voor 31 januari
10
9%
Wordt bedankt na het seizoen
16
15%
Op z'n minst 2 seizoenen
20
19%
Zal mooi en goed voetbal brengen
40
37%
Zal niet met druk om kunnen
4
4%
Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 108

Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hannes »

The_One schreef:
JRut schreef:
Cedrinho schreef: Ivm gisteren.. De wissels.
Cools <> Palacios en Vanaken <> Refaelov waren te verantwoorden.
Maar Dennis <> Vossen moest toch altijd Dennis <> Diaby zijn? Na die wissel hadden we geen enkele snelle man voorin meer.. En iedereen weet dat Diaby meer type-Dennis is en Vossen eerder type-Wesley. Dus ofwel brengt hij Vossen ipv Wesley, ofwel vervangt hij Dennis door Diaby. Maar Vossen ipv Dennis was toch onlogisch?
Tenzij hij Refaelov naast Wesley wilde en Vossen ipv Vanaken..
Don't agree. Keuze voor werkkracht. Te verdedigen, zeker als je later nog Vanaken ging opofferen.
Inderdaad, ook ik niet mee akkoord. We hadden moeite om de bal in de ploeg te houden, en Vossen is daar pakken sterker in dan Diaby. Dus naar mijn mening de correcte wissel...
Voor mij was het zo klaar als een klontje: Wesley moest eruit! Hele match stevig aangepakt dat wel, maar vooral alweer oerdom gespeeld: balcontroles die eerder niet-balcontroles dan balcontroles waren om daarna, in zijn ijver om zijn balverlies recht te trekken, te buiten ging aan belachelijk opzichtige overtredingen.
Antwerp speelds idd heel stevig, maar wij hadden niet moeten meegaan in hun spel. Refaelov kwam zwak in, maar zet hem en Vossen er aan de rust in en we draaien de logge Antwerp-verdediging zot.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

Toch straf dat ondanks hun spel we toch beter waren. Tegen ploegen waar we kunnen tegen voetballen, doen we dat ook. Tegen ploegen waar dat niet kan, doen we hun spel, maar beter :mrgreen:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Peet »

Pica schreef: Toch straf dat ondanks hun spel we toch beter waren. Tegen ploegen waar we kunnen tegen voetballen, doen we dat ook. Tegen ploegen waar dat niet kan, doen we hun spel, maar beter :mrgreen:
Natuurlijk wel leuker als je Nakamba kan opstellen ipv Corryn. Allez ik weet niet he :p
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

Peet schreef:
Pica schreef: Toch straf dat ondanks hun spel we toch beter waren. Tegen ploegen waar we kunnen tegen voetballen, doen we dat ook. Tegen ploegen waar dat niet kan, doen we hun spel, maar beter :mrgreen:
Natuurlijk wel leuker als je Nakamba kan opstellen ipv Corryn. Allez ik weet niet he :p
No shit sherlock :mrgreen:
Nu ja, er moet iemand compenseren voor makke Hans :geenhup:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hans1981 »

Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef: Toch straf dat ondanks hun spel we toch beter waren. Tegen ploegen waar we kunnen tegen voetballen, doen we dat ook. Tegen ploegen waar dat niet kan, doen we hun spel, maar beter :mrgreen:
Natuurlijk wel leuker als je Nakamba kan opstellen ipv Corryn. Allez ik weet niet he :p
No shit sherlock :mrgreen:
Nu ja, er moet iemand compenseren voor makke Hans :geenhup:
Denk Wesley nog maar eens weg. Ook een reden dat dit zo goed draait. Wat hij doet kan ook niemand anders in onze kern.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef: Toch straf dat ondanks hun spel we toch beter waren. Tegen ploegen waar we kunnen tegen voetballen, doen we dat ook. Tegen ploegen waar dat niet kan, doen we hun spel, maar beter :mrgreen:
Natuurlijk wel leuker als je Nakamba kan opstellen ipv Corryn. Allez ik weet niet he :p
No shit sherlock :mrgreen:
Nu ja, er moet iemand compenseren voor makke Hans :geenhup:
Shhhhhtttt, geen kritiek hier op Hans... :zwijgen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Tiki Taka »

Leko gooide er terecht nog Rafa en Vossen in gisterenavond, in een poging om het tij nog te doen keren, met 1-0 of 2-0 verliezen maakt immers niks uit. Hij wisselde tevens aan de rust de onzichtbare Wesley voor Dennis. Niks op aan te merken dus.
Ik zou Rafa misschien iets vroeger gebracht hebben, maar dat is mijn gevoel he.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door PetjeFCB »

Held
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Levi »

Heeft ondertussen al zijn criticasters toch overtuigd mag ik hopen. Als ik hierboven het geklaag op Hans nog eens teruglees moet ik toch ook glimlachen, hoe hard heerst die weer vandaag!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door JRut »

De enige echte baas. Hij beslist en niemand anders. Mooi.
#hetishierbeter
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door zegmaardag »

Ik was misschien het hardst van allemaal aan't zagen, maar heeft de ploeg meegekregen in zijn verhaal ondanks dat het écht niet liep. Hij heeft de ploeg in de hand & we zien héél veel grinta.
Hij heeft het gedurfd om mensen die incontournable waren aan de kant te schuiven & indien hij verkeerd was zijn fout te beseffen. Hij heeft enkele spelers al beter gemaakt.

Sorry, Ivan. Doe zo verder man!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door JRut »

Flashback naar ergens begin juni. Push-berichtje rolt binnen. In conclaaf met anderlechtsupporter stort ik mij ten gronde, na enkele glazen wijn weliswaar. "Wat zijn ze aan het doen? De trainer van STVV gaan halen? Mannaert is zot" Mijn gesprekspartner heeft er allemaal zijn plezier in, ik snap er helemaal niets van, maar beslis ook dan al om de mens een kans te geven: "We gaan er het beste van maken, ik geloof wel in de manier waarop hij STVV dit jaar naar zijn hand heeft gezet na een lastig begin." Toegegeven, was het enige wat ik vorig jaar van hem had opgevangen. Wel iets héél belangrijk natuurlijk. Ze speelden goed voetbal, maar pakten geen punten tot Leko zijn systeem omgooide en anders ging spelen. Vlotte POII-winst was hun uiteindelijke eindresultaat, waar niemand eigenlijk aandacht voor had gehad. Enkel en alleen voor zijn geslaagde verandering wou ik hem de kans geven.

Doet het hier nu natuurlijk veel beter dan de grootste believer had gehoopt. Zijn manier van communiceren is schitterend, zijn manier waarop hij de kleedkamer in de hand houdt evenzeer. Zijn idee over voetbal kan je ook niets op tegen hebben, als liefhebber. Man op man achteraan tegen anderlecht, wie is er daar ooit mee afgekomen? En vooral, hij straalt een ongelofelijke passie uit. Minuut 89 vandaag gek op iemand van ons omdat hij iets doet wat niet in zijn krammen past. Pusht iedereen letterlijk vooruit en trekt ze allemaal persoonlijk mee in het verhaal.

Diepe buiging, Ivan. Criticasters moeten allemaal zwijgen, je haalt sinds jouw aanstelling niets anders dan jouw gelijk - met ups en met downs. We zijn nog nergens, maar geniet hier toch maar eens een avondje van. Eén avondje wel maar, woensdag is't weer tijd om "puuuush" te gaan roepen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Brechtje »

Waar is die like-knop hier?
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hans1981 »

Brechtje schreef: Waar is die like-knop hier?
Je kan hierboven nog wel altijd iets aanklikken. :rofl:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Fire »

Jrut heeft het al perfect verwoord.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie