[T1] Ivan Leko

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Hoe lang zal Leko bij Club blijven? / Wat verwacht je van Leko

Ontslag voor 1 november
12
11%
Ontslag voor 31 januari
10
9%
Wordt bedankt na het seizoen
16
15%
Op z'n minst 2 seizoenen
20
19%
Zal mooi en goed voetbal brengen
40
37%
Zal niet met druk om kunnen
4
4%
Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 108

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Gratchski »

Pica schreef:
JRut schreef:
Pica schreef:
Fire schreef: Epic gewoon. Als mph een standbeeld verdiende dan leko ook.
Niet akkoord.

MPH heeft een aantal transfers mogen doen die Leko er nog steeds niet zou doorkrijgen bij Vince. Die transfers renderen nog steeds. Denk maar aan Vormer, Vanaken, Poulain,...
Je zegt dus eigenlijk dat Leko het heeft gedaan met een kern die hij niet zelf heeft kunnen vormgeven? Nog straffer! Twee standbeelden!
Stel je voor dat Leko het moet doen met masovic ipv Poulain. Zonder diaby en enkel Dennis. Zonder vormer maar met McGree. Het soort namen die vorig seizoen gehaald werden zijn toch anders dan onder de MPH jaren. Ik zie ook niet in waarom er daar zo'n reactie op moet komen eigenlijk. Leko heeft het palmares niet van mph en kon dat niet afdwingen natuurlijk. Niks mis mee. Doet niets af van het bij vlagen geweldig voetbal dat we gezien hebben, iets wat we al twee jaar gemist hebben onder mph bijvoorbeeld.
Kreeg wel Nakamba en Clasie, kreeg Mitrovic, Mechele in ere hersteld en moest het dan nog zonder keeper doen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

Gratchski schreef:
Pica schreef:
JRut schreef:
Pica schreef:

Niet akkoord.

MPH heeft een aantal transfers mogen doen die Leko er nog steeds niet zou doorkrijgen bij Vince. Die transfers renderen nog steeds. Denk maar aan Vormer, Vanaken, Poulain,...
Je zegt dus eigenlijk dat Leko het heeft gedaan met een kern die hij niet zelf heeft kunnen vormgeven? Nog straffer! Twee standbeelden!
Stel je voor dat Leko het moet doen met masovic ipv Poulain. Zonder diaby en enkel Dennis. Zonder vormer maar met McGree. Het soort namen die vorig seizoen gehaald werden zijn toch anders dan onder de MPH jaren. Ik zie ook niet in waarom er daar zo'n reactie op moet komen eigenlijk. Leko heeft het palmares niet van mph en kon dat niet afdwingen natuurlijk. Niks mis mee. Doet niets af van het bij vlagen geweldig voetbal dat we gezien hebben, iets wat we al twee jaar gemist hebben onder mph bijvoorbeeld.
Kreeg wel Nakamba en Clasie, kreeg Mitrovic, Mechele in ere hersteld en moest het dan nog zonder keeper doen.
Hij verloor wel de vorige kampioenenmaker, zo kunnen we bezig blijven.

Leko heeft het buiten verwachting goed gedaan dit jaar. Goed tot uitstekend voetbal gedurende 39 matchen. Zeer knap en wetende dat hij nog vrij jong is kunnen we zelfs beter verwachten.

Side note die ik daarbij maak is vooral gericht op Vince gewoon. Je sportief directeur zou niet mogen verantwoordelijk zijn voor de centen ook. Dan ben je bezig met winst en niet met de kwaliteit van je ploeg. Mph was met zijn palmares goed geplaatst om de nodige 'verlies' transfers te regelen. Leko heeft dat minder gezien de situatie. Niet zijn fout, al reken ik erop dat hij met de titel in de hand wel meer inspraak gaat afdwingen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3362
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door IsO »

Pica schreef:
Gratchski schreef:
Pica schreef:
JRut schreef:
Je zegt dus eigenlijk dat Leko het heeft gedaan met een kern die hij niet zelf heeft kunnen vormgeven? Nog straffer! Twee standbeelden!
Stel je voor dat Leko het moet doen met masovic ipv Poulain. Zonder diaby en enkel Dennis. Zonder vormer maar met McGree. Het soort namen die vorig seizoen gehaald werden zijn toch anders dan onder de MPH jaren. Ik zie ook niet in waarom er daar zo'n reactie op moet komen eigenlijk. Leko heeft het palmares niet van mph en kon dat niet afdwingen natuurlijk. Niks mis mee. Doet niets af van het bij vlagen geweldig voetbal dat we gezien hebben, iets wat we al twee jaar gemist hebben onder mph bijvoorbeeld.
Kreeg wel Nakamba en Clasie, kreeg Mitrovic, Mechele in ere hersteld en moest het dan nog zonder keeper doen.
Hij verloor wel de vorige kampioenenmaker, zo kunnen we bezig blijven.

Leko heeft het buiten verwachting goed gedaan dit jaar. Goed tot uitstekend voetbal gedurende 39 matchen. Zeer knap en wetende dat hij nog vrij jong is kunnen we zelfs beter verwachten.

Side note die ik daarbij maak is vooral gericht op Vince gewoon. Je sportief directeur zou niet mogen verantwoordelijk zijn voor de centen ook. Dan ben je bezig met winst en niet met de kwaliteit van je ploeg. Mph was met zijn palmares goed geplaatst om de nodige 'verlies' transfers te regelen. Leko heeft dat minder gezien de situatie. Niet zijn fout, al reken ik erop dat hij met de titel in de hand wel meer inspraak gaat afdwingen.
Ben ik het wel mee eens. Anderzijds moet je Verhaeghe en Vince ook wel nageven dat ze de ballen hadden om Leko de kans te geven om bij ons T1 te worden. Maar goed, da's misschien eerder voor hun topic.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Gratchski »

Ik zet het allemaal in het voordeel van Leko hoor. Leverde voor mij evenwaardige prestatie als MPH
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Stylisimo »

Tuurlijk dat.
We hadden geen kampioenenploeg é vorige zomer (volgens zeer velen toch) en toch speelt hij iedereen op een hoopje. Falen de anderen of overstijgen wij onszelf? Spelen de anderen op niveau en wij op het onze? Geen idee, maar Leko heeft ons duidelijk op kampioenenniveau gebracht. Aan het einde van de rit pakken we die titel dan nog ook, dus beter wordt het niet!
Ja de beker was een afknapper, ja Europees een gigantische teleurstelling, maar die titel is het enige wat telt voor mij!
De Champions League of de Europa league winnen doen wij toch niet, de chipsbeker is maar een troostprijs. Die titel daarentegen! Wij zijn de Belgisch kampioen dit jaar en niemand anders!

Mijn eeuwige respect daarvoor!
(En volgend jaar meer van dat aub)
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Tiki Taka »

Stylisimo schreef: Tuurlijk dat.
We hadden geen kampioenenploeg é vorige zomer (volgens zeer velen toch) en toch speelt hij iedereen op een hoopje. Falen de anderen of overstijgen wij onszelf? Spelen de anderen op niveau en wij op het onze? Geen idee, maar Leko heeft ons duidelijk op kampioenenniveau gebracht. Aan het einde van de rit pakken we die titel dan nog ook, dus beter wordt het niet!
Ja de beker was een afknapper, ja Europees een gigantische teleurstelling, maar die titel is het enige wat telt voor mij!
De Champions League of de Europa league winnen doen wij toch niet, de chipsbeker is maar een troostprijs. Die titel daarentegen! Wij zijn de Belgisch kampioen dit jaar en niemand anders!

Mijn eeuwige respect daarvoor!
(En volgend jaar meer van dat aub)
Klopt, maar als enkele sterkhouders vertrekken (Denswil, Limbombe, Diaby ...) moeten deze kwalitatief worden vervangen,
zeker met het oog op CL en het feit dat onze tegenstanders eveneens een serieuze kwaliteit injectie zullen doen.
Dit lijkt me niet meer dan logisch.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door naka 30 »

wat nu!?!??????
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door t4nd »

Als het enkel gaat over witwassen van geld een paar jaar geleden zie ik niet in waarom Club hem buiten zou moeten zetten. Zoals reeds eerder gezegd, Messi & Ronaldo hebben in Spanje voor miljoenen belastingen ontdoken - die zijn ook niet bepaald aan de kant geschoven door hun club.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door naka 30 »

ik vraag mij af of verhaeghe ook zo zal reageren, ik vrees dat ze zullen oordelen dat hij op de ene of andere manier onze club schade heeft berokkend en dat de onze reputatie op het spel staat...ik vrees ervoor...het zou jammer zijn want we spelen goed voetbal onder hem!!!!!!!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Cedrinho »

Ik put hoop uit het feit dat Club gisteren en vandaag niet communiceerde (op dat communiqué rond de persconferentie van het parket na).
Het betekent dat Club geen overhaaste beslissingen zal nemen.
Het betekent hopelijk ook dat Club niet van plan is Leko te ontslaan, toch zeker niet zo lang er niet meer geweten is over de volledige toedracht van het verhaal en de eventuele rol van Ivan.
Tot nader order lijkt het alsof Ivan geen enkele rol speelde in match-/competitievervalsing. In het slechtste geval is hij ergens een factuur vergeten betalen enkele jaren geleden (simpel uitgedrukt, ik weet dat witwassen meer is dan dat). Dus al bij al, als je hoort wat er allemaal onderzocht wordt, is de rol van Leko miniem in dit verhaal.
Ik denk dan ook niet dat Club zal overgaan tot een ontslag.

Wat niet wegneemt dat ik ergens vermoed dat Leko het type persoon is die nu naar Club gaat (of eerst naar zijn gezin hopelijk) en dan zélf zijn ontslag zal indienen.
Ik hoop alleen dat Club dat ontslag niet zal aanvaarden...

Zet Leko een dag of 2-3 op non-actief, geef hem verlof, laat hem recupereren bij zijn familie. Een week desnoods, het is toch interlandbreak en als je het parket hoorde vanmiddag zal er nog wel wat roeren rond onze volgende tegenstander (Waasland-Beveren) dus wie weet wordt die match niet eens gespeeld...

Neen, gun Leko wat rust nu, geef hem wat tijd. Maar zet de samenwerking niet stop aub.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 11 okt 2018, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Denk ook dat Club hem zal ontslaan

Je kunt niet tegelijkertijd zeggen “wij zijn zuiver” en hem aan boord houden
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Bosko »

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171103_03167243" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.hln.be/sport/tennis/barcelo ... ~a31f4717/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.volkskrant.nl/sport/cristia ... ~bc1b8913/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/b ... ~a1e546e2/" onclick="window.open(this.href);return false;

We moeten hier een voorbeeld aan nemen, en zoals in deze gevallen de spelers en trainers buiten gooien.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Opstaan en je verweren tegen een geweldadige misdadiger is geen reden om ontslagen te worden.
Leko deed niks verkeerd. (als het enkel om witwassen gaat)
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Clubpolska »

Eerst eens zien wat Leko heeft gedaan. Als hij zich niet heeft laten omkopen op voetbalvlak, schoon afblijven en bek houden.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Khas schreef: Opstaan en je verweren tegen een geweldadige misdadiger is geen reden om ontslagen te worden.
Leko deed niks verkeerd. (als het enkel om witwassen gaat)
Zelfs geen witwassen, eventuele belastingsontduiking. Wat een grap.
Laatst gewijzigd door Khas op 11 okt 2018, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie