[T1] Ivan Leko

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Hoe lang zal Leko bij Club blijven? / Wat verwacht je van Leko

Ontslag voor 1 november
12
11%
Ontslag voor 31 januari
10
9%
Wordt bedankt na het seizoen
16
15%
Op z'n minst 2 seizoenen
20
19%
Zal mooi en goed voetbal brengen
40
37%
Zal niet met druk om kunnen
4
4%
Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 108

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Alethio »

Liejene schreef: Belachelijke poll trouwens.
Die stond er woensdag al op, voor er ook maar iets bekend was. Toen heb ik meteen een klacht gestuurd.

Nu vind ik ze niet meer terug, ik weet niet of ik erover kijk, of dat ze ze eindelijk weggehaald hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef:
leem schreef: "Club Brugge-supporters nuanceren de zaak. Zo erg vinden ze het allemaal niet. Dat Ivan Leko witwaspraktijken heeft uitgevoerd, lijkt wel een fait divers voor de fans."
Sporza-reporter Sammy Neyrinc

Sammy vint, wa voor een mongolenjournalistiek is dit? Tenzij hij meer weet (en dus met reden pakweg Van Steenbrugge tegenspreekt die de term 'witwassen' nadrukkelijk verwerpt) mag de media eindelijk eens gaan stoppen met Leko te framen.
Openbare omroep is een sossenbastion. Belastingsontduiking staat voor hen gelijk met genocide.
dikke 2 !
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hannes »

Tiki Taka schreef:
Khas schreef:
leem schreef: "Club Brugge-supporters nuanceren de zaak. Zo erg vinden ze het allemaal niet. Dat Ivan Leko witwaspraktijken heeft uitgevoerd, lijkt wel een fait divers voor de fans."
Sporza-reporter Sammy Neyrinc

Sammy vint, wa voor een mongolenjournalistiek is dit? Tenzij hij meer weet (en dus met reden pakweg Van Steenbrugge tegenspreekt die de term 'witwassen' nadrukkelijk verwerpt) mag de media eindelijk eens gaan stoppen met Leko te framen.
Openbare omroep is een sossenbastion. Belastingsontduiking staat voor hen gelijk met genocide.
dikke 2 !
Allez vooruit. Dan kijken we beter allemaal naar de VTM of VT4 als ik het zo hoor.
Kwestie van de Vlaming dom te houden vermoed ik.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Hannes schreef:
Tiki Taka schreef:
Khas schreef:
leem schreef: "Club Brugge-supporters nuanceren de zaak. Zo erg vinden ze het allemaal niet. Dat Ivan Leko witwaspraktijken heeft uitgevoerd, lijkt wel een fait divers voor de fans."
Sporza-reporter Sammy Neyrinc

Sammy vint, wa voor een mongolenjournalistiek is dit? Tenzij hij meer weet (en dus met reden pakweg Van Steenbrugge tegenspreekt die de term 'witwassen' nadrukkelijk verwerpt) mag de media eindelijk eens gaan stoppen met Leko te framen.
Openbare omroep is een sossenbastion. Belastingsontduiking staat voor hen gelijk met genocide.
dikke 2 !
Allez vooruit. Dan kijken we beter allemaal naar de VTM of VT4 als ik het zo hoor.
Kwestie van de Vlaming dom te houden vermoed ik.
Wat voor non-sequitur is me dit zeg.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

De laatste die zo’n reeks kon voorleggen was Jacky Matthijsen.
Ook pijnlijk dat.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Cedrinho »

Voor het seizoen heb ik hier op de poll 2 dingen geantwoord: "Ontslag voor 31 januari" en "Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen".
Gezien zijn cultstatus na de titel en de nacht gevangenis, zal hij waarschijnlijk wat langer respijt krijgen.

Nu, ik blijf hopen dat het tij zal keren natuurlijk, maar indien niet wordt hij nog voor de play-offs ontslagen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door leem »

Komaan Ce, dat geloof je toch zelf niet?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

leem schreef: 23 nov 2018, 23:47 Komaan Ce, dat geloof je toch zelf niet?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Het zou anders wel terecht zijn.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Khas schreef: 23 nov 2018, 23:38 De laatste die zo’n reeks kon voorleggen was Jacky Matthijsen.
Ook pijnlijk dat.
De twee slechtste reeksen die Club neerzette sinds de 6 op 21 onder Jacky Matthijssen, dik tien jaar geleden, waren beide onder Leko in 2018.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door leem »

Ge moet dan ook wel wat kijken wie hem kan vervangen, ik zou het bij god niet weten.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

leem schreef: 23 nov 2018, 23:59 Ge moet dan ook wel wat kijken wie hem kan vervangen, ik zou het bij god niet weten.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Klopt, op dit moment zou ik het ook niet weten, maar een beetje research is snel gedaan.
Met een andere T1 is het trouwens bij lange nog niet opgelost. Daar zullen sowieso transfer voor nodig zijn. Dit is (minstens)evenzeer een falen van het sportief beleid.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door naka 30 »

Leko moet totaal niet ontslagen worden...MAAR dan moet hij wel bewijzen dat hij zijn spelers weet scherp te krijgen want sommigen lopen serieus naast hun schoenen, het moet natuurlijk ook van de spelers zelf komen maar hij is verantwoordelijk en het tij moet dringend gekeerd...tegen waregem zat hij er ook volledig naast met rits op de linkerflank en zijn vervanging (rits-amrabat) bij het begin van de 2de helft toonde aan dat hij dat totaal niet door had...die 2 zijn geen flankspelers, ze hebben geen linkervoet en geen snelheid...waarom bracht hij openda daar niet bij het begin van de 2de helft...die kan tenminste zijn man voorbij
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Hannes »

naka 30 schreef: 24 nov 2018, 03:35 Leko moet totaal niet ontslagen worden...MAAR dan moet hij wel bewijzen dat hij zijn spelers weet scherp te krijgen want sommigen lopen serieus naast hun schoenen, het moet natuurlijk ook van de spelers zelf komen maar hij is verantwoordelijk en het tij moet dringend gekeerd...tegen waregem zat hij er ook volledig naast met rits op de linkerflank en zijn vervanging (rits-amrabat) bij het begin van de 2de helft toonde aan dat hij dat totaal niet door had...die 2 zijn geen flankspelers, ze hebben geen linkervoet en geen snelheid...waarom bracht hij openda daar niet bij het begin van de 2de helft...die kan tenminste zijn man voorbij
Idd. Of gewoon een jonge gast op de flank zetten. Gooi die maar voor de leeuwen. Bakt-ie er niks van, dan kan het geen kwaad: Rits bakte er ook niks van. En zo zou de jeugd ook zien dat het loont om niet te snel naar het buitenland te trekken: bij Club krijgt de jeugd kansen.
Als we in heel Club geen +16-jarige linkerflank met een actie in de benen hebben lopen, dan is het erg gesteld met de jeugd van FCB...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Khas »

Hannes schreef: 24 nov 2018, 17:58
naka 30 schreef: 24 nov 2018, 03:35 Leko moet totaal niet ontslagen worden...MAAR dan moet hij wel bewijzen dat hij zijn spelers weet scherp te krijgen want sommigen lopen serieus naast hun schoenen, het moet natuurlijk ook van de spelers zelf komen maar hij is verantwoordelijk en het tij moet dringend gekeerd...tegen waregem zat hij er ook volledig naast met rits op de linkerflank en zijn vervanging (rits-amrabat) bij het begin van de 2de helft toonde aan dat hij dat totaal niet door had...die 2 zijn geen flankspelers, ze hebben geen linkervoet en geen snelheid...waarom bracht hij openda daar niet bij het begin van de 2de helft...die kan tenminste zijn man voorbij
Idd. Of gewoon een jonge gast op de flank zetten. Gooi die maar voor de leeuwen. Bakt-ie er niks van, dan kan het geen kwaad: Rits bakte er ook niks van. En zo zou de jeugd ook zien dat het loont om niet te snel naar het buitenland te trekken: bij Club krijgt de jeugd kansen.
Als we in heel Club geen +16-jarige linkerflank met een actie in de benen hebben lopen, dan is het erg gesteld met de jeugd van FCB...
Zo'n jonge gasten hebben vooral veel tactische begeleiding nodig. Iets wat volgens mij op dit moment ons zwakste punt is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door james »

Cedrinho schreef: 23 nov 2018, 23:43 Voor het seizoen heb ik hier op de poll 2 dingen geantwoord: "Ontslag voor 31 januari" en "Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen".
Gezien zijn cultstatus na de titel en de nacht gevangenis, zal hij waarschijnlijk wat langer respijt krijgen.

Nu, ik blijf hopen dat het tij zal keren natuurlijk, maar indien niet wordt hij nog voor de play-offs ontslagen.
de magie is weg tss de trainer en de spelers , in feite moeten we tot de winterstop alles in de competitie winnen , zoniet .
Plaats reactie