PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
4
9%
Palacios
0
Geen stemmen
Poulain
2
5%
Denswil
3
7%
Cools
1
2%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
7
16%
Refaelov
7
16%
Limbombe
2
5%
Wesley
15
34%
Vossen
2
5%
Simons
1
2%
Touba
0
Geen stemmen
Immers
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 44

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Alethio schreef: Ik vrees dat we daar niet gaan raken, hoor. Hopelijk wel de derde voorronde overleven.
Idd, het wordt sowieso een top affiche mochten we de voorlaatste voorronde CL overleven.
Ons effectief plaatsen zou een klein mirakel zijn.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Pica »

Ik heb me gisteren toch geërgerd aan Palacios zeg. Loopt weg van zijn man/flank om in het centrum niks te gaan doen. Vooral ook dat niemand hem erop wees vond ik vrij enerverend.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Peet »

Pica schreef: Ik heb me gisteren toch geërgerd aan Palacios zeg. Loopt weg van zijn man/flank om in het centrum niks te gaan doen. Vooral ook dat niemand hem erop wees vond ik vrij enerverend.
Instructies.

EDIT/ Is nochtans heel simpel hoor.

Sterkte van Gent? Lopende infiltrerende mensen. Zeker met Milicevic en Kubo. Koulibaly in de spits voor 2 verdedigers. Je zag ze ook vaak met 5 vooraan spelen in balbezit. Ja, dan moet je gewoon knijpen als back. Basisprincipe modern voetbal anno 2017. Gewoon instructie van Michel.

Laat ze de bal maar aannemen op de flank, kan zelden een rechtstreekse doelkans worden. Als je dit niet snapt, moet je niet te hoog van de toren blazen.
Laatst gewijzigd door Peet op 22 mei 2017, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Stylisimo »

Bewijst nog maar eens dat die positie in het moderne voetbal positioneel misschien de moeilijkste vanal is...
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Pica »

Peet schreef:
Pica schreef: Ik heb me gisteren toch geërgerd aan Palacios zeg. Loopt weg van zijn man/flank om in het centrum niks te gaan doen. Vooral ook dat niemand hem erop wees vond ik vrij enerverend.
Instructies.

EDIT/ Is nochtans heel simpel hoor.

Sterkte van Gent? Lopende infiltrerende mensen. Zeker met Milicevic en Kubo. Koulibaly in de spits voor 2 verdedigers. Je zag ze ook vaak met 5 vooraan spelen in balbezit. Ja, dan moet je gewoon knijpen als back. Basisprincipe modern voetbal anno 2017. Gewoon instructie van Michel.

Laat ze de bal maar aannemen op de flank, kan zelden een rechtstreekse doelkans worden. Als je dit niet snapt, moet je niet te hoog van de toren blazen.
Het zag er niet uit. Waren ook geen lopende mensen. Was frustrerend ook omdat er uiteindelijk nog een kans uitkwam ook die heel vermijdbaar was. Instructies om te knijpen snap ik,maar als er niemand aan komt lopen , er in het centrum niemand is en laat je gewoon een tegenstander vrij komen. Fout. Is zeer moeilijk allemaal en moet tijd krijgen, maar ik zie liever RVR opnieuw zijn kans krijgen in eerste instantie.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Peet »

Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef: Ik heb me gisteren toch geërgerd aan Palacios zeg. Loopt weg van zijn man/flank om in het centrum niks te gaan doen. Vooral ook dat niemand hem erop wees vond ik vrij enerverend.
Instructies.

EDIT/ Is nochtans heel simpel hoor.

Sterkte van Gent? Lopende infiltrerende mensen. Zeker met Milicevic en Kubo. Koulibaly in de spits voor 2 verdedigers. Je zag ze ook vaak met 5 vooraan spelen in balbezit. Ja, dan moet je gewoon knijpen als back. Basisprincipe modern voetbal anno 2017. Gewoon instructie van Michel.

Laat ze de bal maar aannemen op de flank, kan zelden een rechtstreekse doelkans worden. Als je dit niet snapt, moet je niet te hoog van de toren blazen.
Het zag er niet uit. Waren ook geen lopende mensen. Was frustrerend ook omdat er uiteindelijk nog een kans uitkwam ook die heel vermijdbaar was. Instructies om te knijpen snap ik,maar als er niemand aan komt lopen , er in het centrum niemand is en laat je gewoon een tegenstander vrij komen. Fout. Is zeer moeilijk allemaal en moet tijd krijgen, maar ik zie liever RVR opnieuw zijn kans krijgen in eerste instantie.
En toch is het keuze van MPH. Daarom ook het niet bijsturen van een Poulain. Ik vind niet dat je Palacios daarop moet beoordelen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD10 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 21/05 - 14:30

Bericht door Pica »

Het middenveld moest bijsturen, Poulain was het spel aan het volgen.
Plaats reactie