[OUT ON LOAN] Elton Acolatse

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef:
Met alle respect, maar dit is toch de vervanger niet voor onze gouden schoen? Een transfervrije speler, met weliswaar potentieel, maar ook nog heel veel groeimarge en pijnpunten. Dit lijkt me eerder een versterking in de breedte. Er zal stevig in de buidel moeten worden getast om onze (flank)aanval te versterken bij een nakend vertrek van Izquierdo en voor Rafa die slechts 50-55 % van de matchen inzetbaar is.
Tal Ben Haim lijkt me alvast een directe meerwaarde die hier in de winterstop al had moeten staan.
Ik ben het toch eens met Pica wat die directe meerwaarde betreft. En die stellingen over de inzetbaarheid van Rafa, dat is ook iets wat me stoort. Die zogenaamde blessuregevoeligheid van hem valt hoofdzakelijk terug te voeren op lange afwezigheid wegens een voetwortelbeenbreuk in 15/16 (contactblessure) en pubalgie (15/16 en 16/17, overbelastingsblessure). Kijk maar naar de seizoenen ervoor, daar was hij veel meer dan 50%-55% van de matchen beschikbaar.
Laatst gewijzigd door IsO op 13 apr 2017, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Een 28 jarige speler uit de grootse Israëlische competitie, "directe meerwaarde" :mrgreen:
Ik durf er toch op te verwedden dat deze speler al meer voor Fcb zou hebben kunnen betekend dan het jonge talent Rotariu totnogtoe. :teach:
Op basis van wat? Hoe gaat een speler die 10 jaar geïndoctrineerde werd in het Israëlische voetbal, plots in een week/maand/... zich volledig aanpassen aan onze competitie, levensstijl en vooral tactiek MPH? Zeg mij keer één speler die dat heeft kunnen doen? Denswil suckte volledig de eerste maanden(mocht afgevoerd worden voor 90% van de fans), RVR had een 'aanpassingsperiode' en zelfs Joske zat meer in de tribune dan wat anders (gouden schoen ondertussen, toch geen sukkelaar precies). Wat je zegt is gewoon dikke bullshit jong :mrgreen:
I dare to disagree. Als je een talent aantrekt van 20 jaar, of een speler van 27 jaar die bovendien 13 voudig international is, dan kan je er toch van uit gaan dat die oudere speler al wat meer doorwinterd is en zich dus sneller zou integreren en inzetbaar zijn?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Een 28 jarige speler uit de grootse Israëlische competitie, "directe meerwaarde" :mrgreen:
Ik durf er toch op te verwedden dat deze speler al meer voor Fcb zou hebben kunnen betekend dan het jonge talent Rotariu totnogtoe. :teach:
Op basis van wat? Hoe gaat een speler die 10 jaar geïndoctrineerde werd in het Israëlische voetbal, plots in een week/maand/... zich volledig aanpassen aan onze competitie, levensstijl en vooral tactiek MPH? Zeg mij keer één speler die dat heeft kunnen doen? Denswil suckte volledig de eerste maanden(mocht afgevoerd worden voor 90% van de fans), RVR had een 'aanpassingsperiode' en zelfs Joske zat meer in de tribune dan wat anders (gouden schoen ondertussen, toch geen sukkelaar precies). Wat je zegt is gewoon dikke bullshit jong :mrgreen:
I dare to disagree. Als je een talent aantrekt van 20 jaar, of een speler van 27 jaar die bovendien 13 voudig international is, dan kan je er toch van uit gaan dat die oudere speler al wat meer doorwinterd is en zich dus sneller zou integreren en inzetbaar zijn?
Integendeel, een doorgewinterde speler is moeilijker te kneden. Hij zal meer pure kwaliteit hebben, maar dat is niet genoeg om het te maken. Kijk naar Castillo bijvoorbeeld, die zich nooit kon aanpassen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Een 28 jarige speler uit de grootse Israëlische competitie, "directe meerwaarde" :mrgreen:
Ik durf er toch op te verwedden dat deze speler al meer voor Fcb zou hebben kunnen betekend dan het jonge talent Rotariu totnogtoe. :teach:
Op basis van wat? Hoe gaat een speler die 10 jaar geïndoctrineerde werd in het Israëlische voetbal, plots in een week/maand/... zich volledig aanpassen aan onze competitie, levensstijl en vooral tactiek MPH? Zeg mij keer één speler die dat heeft kunnen doen? Denswil suckte volledig de eerste maanden(mocht afgevoerd worden voor 90% van de fans), RVR had een 'aanpassingsperiode' en zelfs Joske zat meer in de tribune dan wat anders (gouden schoen ondertussen, toch geen sukkelaar precies). Wat je zegt is gewoon dikke bullshit jong :mrgreen:
I dare to disagree. Als je een talent aantrekt van 20 jaar, of een speler van 27 jaar die bovendien 13 voudig international is, dan kan je er toch van uit gaan dat die oudere speler al wat meer doorwinterd is en zich dus sneller zou integreren en inzetbaar zijn?
Je kan je misschien ook de vraag stellen waarom zo'n "oudere speler die al wat meer doorwinterd is en zich dus sneller zou integreren" nog altijd in Israël speelt. Misschien is hij net heel erg honkvast en zal hij zich dus net trager integreren?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
Met alle respect, maar dit is toch de vervanger niet voor onze gouden schoen? Een transfervrije speler, met weliswaar potentieel, maar ook nog heel veel groeimarge en pijnpunten. Dit lijkt me eerder een versterking in de breedte. Er zal stevig in de buidel moeten worden getast om onze (flank)aanval te versterken bij een nakend vertrek van Izquierdo en voor Rafa die slechts 50-55 % van de matchen inzetbaar is.
Tal Ben Haim lijkt me alvast een directe meerwaarde die hier in de winterstop al had moeten staan.
Gebaseerd op leeftijd, transferprijs en zonder enige speelminuten van beide gezien te hebben. Mooie conclusie zo. Dan zou de 24-jarige Koen Daerden een toptransfer in de tijd geweest zijn, is dat efkes verschieten geweest achteraf. Die parameters zeggen allemaal 0,0 en al zeker niet over directe inzetbaarheid en meerwaarde. Dat hangt af van speler tot speler en de manier waarop iemand zich kan aanpassen. Het zijn niet allemaal Mathew Ryan's die in hun eerste buitenlands avontuur aan de andere kant van de wereld als 21-jarige direct een hoog niveau halen. En die hebben we dan nog als jonge gast, met potentieel, voor een kleine prijs gehaald. Weg theorie?
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
Met alle respect, maar dit is toch de vervanger niet voor onze gouden schoen? Een transfervrije speler, met weliswaar potentieel, maar ook nog heel veel groeimarge en pijnpunten. Dit lijkt me eerder een versterking in de breedte. Er zal stevig in de buidel moeten worden getast om onze (flank)aanval te versterken bij een nakend vertrek van Izquierdo en voor Rafa die slechts 50-55 % van de matchen inzetbaar is.
Tal Ben Haim lijkt me alvast een directe meerwaarde die hier in de winterstop al had moeten staan.
Gebaseerd op leeftijd, transferprijs en zonder enige speelminuten van beide gezien te hebben. Mooie conclusie zo. Dan zou de 24-jarige Koen Daerden een toptransfer in de tijd geweest zijn, is dat efkes verschieten geweest achteraf. Die parameters zeggen allemaal 0,0 en al zeker niet over directe inzetbaarheid en meerwaarde. Dat hangt af van speler tot speler en de manier waarop iemand zich kan aanpassen. Het zijn niet allemaal Mathew Ryan's die in hun eerste buitenlands avontuur aan de andere kant van de wereld als 21-jarige direct een hoog niveau halen. En die hebben we dan nog als jonge gast, met potentieel, voor een kleine prijs gehaald. Weg theorie?
Fcb heeft het nagelaten om in de zomer, toen duidelijk was dat Rafa 3-4 maanden ging out zijn, een waardig alternatief te gaan halen.
Toen ook nog eens Izquierdo uitviel waren de 0 punten in de CL een feit. If you pay peanuts, you get monkeys, en dit geldt over het algemeen toch wel, uiteraard zijn er altijd uitzonderingen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door Bosko »

Onze goedkoopste transfers zijn waarschijnlijk de beste dat we gedaan hebben.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door JRut »

Bosko schreef: Onze goedkoopste transfers zijn waarschijnlijk de beste dat we gedaan hebben.
En ik wil de mensen geen eten geven die continu kritiek hebben op LDB, Vanaken, Leandro Pereira en andere Vleminckx'en.
Laatst gewijzigd door JRut op 13 apr 2017, 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [?.] Elton Acolatse

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Bosko schreef: Onze goedkoopste transfers zijn waarschijnlijk de beste dat we gedaan hebben.
En ik wil de mensen geen eten geven die continu kritiek hebben op LDB, Vanaken, Leandro Pereira en andere Vleminckx'en.
Je vergeet onze absolute top transfer nog...Koentje Daerden :jenne:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [39.] Elton Acolatse

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [39.] Elton Acolatse

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [OUT ON LOAN.] Elton Acolatse

Bericht door Gratchski »

Kloteboel.
Beste man in de voorbereiding.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [OUT ON LOAN] Elton Acolatse

Bericht door Bosko »

STVV zou hem vervroegd terug sturen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [OUT ON LOAN] Elton Acolatse

Bericht door fcb 4 life »

Grappig/droevig om de laatste 2 berichten hier te lezen, beste in de voorbereiding, Stvv stuurt hem vervroegd terug..
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [OUT ON LOAN] Elton Acolatse

Bericht door Maximus »

Was ik al helemaal vergeten... Was hij geblesseerd of gewoon geen kans gekregen? Iemand die hier meer over weet?
Plaats reactie