[22.] Ethan Horvath

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Atarisjeuh »

Goede matchen gespeeld. Zonder hem hadden we al enkele punten minder.
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Gratchski »

Ik zei het al direct na de eerste thuismatch die ik zag: geef hem betere verdediging en drie maand de tijd en die kerel is incontournable.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Okido »

Je ziet hem duidelijk groeien in zijn rol, laat ons hopen dat het zo verder gaat!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door fcb 4 life »

Het was gewoon veel te belachelijk dat er mensen al een nieuwe keeper willen omdat deze jongen zogezegd niet goed genoeg is.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Clubpolska »

Leko buiten!
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Alethio »

Nog veel werk aan zijn voetjes, maar schudt hier toch weer geen slechte dingen uit zijn handschoenen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

Ik irriteer me enorm aan het gedrag van de supporters tov deze man. Dat hij nog werk heeft aan zijn voeten ziet iedereen, en dat zal hij zelf ook wel weten. Maar telkens dat geklaag en geroep als hij verkeerd trapt zal hem echt niet helpen. Maar dat is nog het minste. Als hij een bal pakt, en niet onmiddellijk een goed aanspeelpunt ziet om snel te spelen, dan wacht hij terrecht tot er iemand vrij is, terwijl de supporters al staan te roepen en tieren om sneller te spelen. Ook vandaag weer. En dan erna zijn naam staan scanderen als hij een goeie dubbele redding doet... Heb daar echt genoeg van, hoe kan een keeper nu vertrouwen opbouwen met zo'n publiek.. Stel je voor dat we dit doen bij elk balverlies van Vormer bv...

Ps: ik scandeerde zijn naam mee, en vond zijn snelle spel hervattingen, of het laten er van, zo goed als altijd perfect beoordeeld.
Laatst gewijzigd door The_One op 27 aug 2017, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Cedrinho »

The_One schreef: Ik irriteer me enorm aan het gedrag van de supporters tov deze man. Dat hij nog werk heeft aan zijn voeten ziet iedereen, en dat zal hij zelf ook wel weten. Maar telkens dat geklaag en geroep als hij verkeerd trapt zal hem echt niet helpen. Maar dat is nog het minste. Als hij een bal pakt, en niet onmiddellijk een goed aanspeelpunt ziet om snel te spelen, dan wacht hij terrecht tot er iemand vrij is, terwijl de supporters al staan te roepen en tieren om sneller te spelen. Ook vandaag weer. En dan erna zijn naam staan scanderen als hij een goeie dubbele redding doet... Heb daar echt genoeg van, hoe kan een keeper nu vertrouwen opbouwen met zo'n publiek.. Stel je voor dat we dit doen bij elk balverlies van Vormer bv...

Ps: ik scandeerde zijn naam mee, en vond zijn snelle spel hervattingen, of het laten er van, zo goed als altijd perfect beoordeeld.
Over het onderlijnde.. Dat is:
1. het nadeel van de erfenis van Ryan die zo'n zotte perfecte lange bal kon trappen. We kennen dat van Ryan, we zagen dat graag, we willen dat meer. Horvath zal zoiets nog niet doen, waarschijnlijk omdat hij niet te veel risico in zijn spel wil leggen of zo.
2. doordat we om een of andere reden bij elke verdedigende stilstaande fase nooit een mannetje voorin houden. Iets wat ik niet snap trouwens. Bij hoekschoppen en verdedigende vrije trappen keren alle 11 terug. In het beste geval staat er 1 iemand op de rand van de rechthoek, maar we houden niemand voorin. Dan kán je ook niet gewoon counteren met zo'n zotte lange doeltrap.

Soit, door het tweede kan Horvath niet anders dan wachten en door het eerste wordt hij dan uitgejouwd..

Also, we hebben een heel erg kritisch publiek, vergeet dat niet. Bij een dom balverlies van Vormer zal er zeker en vast ook geklaagd worden hoor.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Gratchski »

Ik dacht dat Butelle onze vorige keeper was en Bolat nog eens daarvoor. Pas dan kwam stond Ryan daar.
Dus horvath erfde nougatbollen van Ryan.
Over dat mannetje vooraan houden heb je wel gelijk. Vind ik ook ergerlijk. Diaby zou daar moeten blijven.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Cedrinho »

Alle doelmannen sinds Ryan (tot op heden) worden met Ryan vergeleken.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

Klopt allemaal, maar that doesn't make it right and i hate it...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Alle doelmannen sinds Ryan (tot op heden) worden met Ryan vergeleken.
Kunt zo uw huidig lief vergelijken met uw eerste lief.
Ryan is op dat vlak totaal vergeten bij mij. Heeft evenzeer goede dingen gedaan als slechte.
En kijk nu naar Bolat bij Antwerp, evengoed als Ryan destijds bij ons. Maar anders natuurlijk. Moest ook de tijd gekregen hebben om dat te doen bij ons.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Pica »

Geef Ludo zijn verdiende opslag en we babbelen niet meer van Ryan of Horvath
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door DavidVM »

Dat snelle uittrappen van Ryan is ook gewoon uit de Youtube-filmpjes, want bij Club heeft die dat zelden gedaan/mogen doen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Gratchski »

DavidVM schreef: Dat snelle uittrappen van Ryan is ook gewoon uit de Youtube-filmpjes, want bij Club heeft die dat zelden gedaan/mogen doen.
Klopt.
Horvath deed dat trouwens even goed in zijn eerste match op chalala. Assist gegeven zo
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Plaats reactie