[22.] Ethan Horvath

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Gratchski »

Tiki Taka schreef:
Stylisimo schreef: Horvath blijft onbegrijpelijk zwak voor z'n lengte op hoge ballen, maar die goal gisteren krijgt iedere keeper binnen volgens mij...
Bwah dat zou ik nog niet durven zeggen, hij schat die bal totaal verkeerd in, net zoals de corner een aantal minuten ervoor, waar hij ook volledig onder door ging.
Was een heel listig balletje hoor, maar zoals Styl zegt: bij veel keepers zou die binnen gaan.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Tiki Taka schreef:
Stylisimo schreef: Horvath blijft onbegrijpelijk zwak voor z'n lengte op hoge ballen, maar die goal gisteren krijgt iedere keeper binnen volgens mij...
Bwah dat zou ik nog niet durven zeggen, hij schat die bal totaal verkeerd in, net zoals de corner een aantal minuten ervoor, waar hij ook volledig onder door ging.
Was een heel listig balletje hoor, maar zoals Styl zegt: bij veel keepers zou die binnen gaan.
En die corner waar hij flagrant onder door ging en er met veel geluk geen tegengoal van kwam?
Dat was eveneens een inschattingsfout.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Gratchski schreef:
Tiki Taka schreef:
Stylisimo schreef: Horvath blijft onbegrijpelijk zwak voor z'n lengte op hoge ballen, maar die goal gisteren krijgt iedere keeper binnen volgens mij...
Bwah dat zou ik nog niet durven zeggen, hij schat die bal totaal verkeerd in, net zoals de corner een aantal minuten ervoor, waar hij ook volledig onder door ging.
Was een heel listig balletje hoor, maar zoals Styl zegt: bij veel keepers zou die binnen gaan.
En die corner waar hij flagrant onder door ging en er met veel geluk geen tegengoal van kwam?
Dat was eveneens een inschattingsfout.
Dat vond ik eerder Hans zijn schuld.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Gratchski schreef:
Tiki Taka schreef:
Bwah dat zou ik nog niet durven zeggen, hij schat die bal totaal verkeerd in, net zoals de corner een aantal minuten ervoor, waar hij ook volledig onder door ging.
Was een heel listig balletje hoor, maar zoals Styl zegt: bij veel keepers zou die binnen gaan.
En die corner waar hij flagrant onder door ging en er met veel geluk geen tegengoal van kwam?
Dat was eveneens een inschattingsfout.
Dat vond ik eerder Hans zijn schuld.
Awel ja... :ssss:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door JRut »

Is gemakkelijk om op hem te schieten voor die goal. Terwijl hij er bij iedere keeper in eerste klasse invalt, zeker van overtuigd.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef: Is gemakkelijk om op hem te schieten voor die goal. Terwijl hij er bij iedere keeper in eerste klasse invalt, zeker van overtuigd.
Het gaat hem hier over meer dan die tegengoal he. Bijna elke match begaat hij een flagrante inschattingsfout op een hoge bal.
Hij zal hier toch snel beter moeten in worden, want zo straal je weinig vertrouwen uit naar je verdediging toe op stilstaande fases enz...
Het is een enorm goede lijnkeeper en zijn voetenspel is al verbeterd, hopelijk kan hij snel aan zijn zwakke punt werken en hierin stappen zetten.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Okido »

Talentvolle jongen maar moet dringend vooruitgang boeken op hoge ballen, mss eens richting Van Steenberghe kijken hiervoor?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Peet »

JRut schreef: Is gemakkelijk om op hem te schieten voor die goal. Terwijl hij er bij iedere keeper in eerste klasse invalt, zeker van overtuigd.
Maar gaat toch echt heel vaak onder de bal door.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door JRut »

Peet schreef:
JRut schreef: Is gemakkelijk om op hem te schieten voor die goal. Terwijl hij er bij iedere keeper in eerste klasse invalt, zeker van overtuigd.
Maar gaat toch echt heel vaak onder de bal door.
Ontken ik dat?
#hetishierbeter
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Peet »

JRut schreef:
Peet schreef:
JRut schreef: Is gemakkelijk om op hem te schieten voor die goal. Terwijl hij er bij iedere keeper in eerste klasse invalt, zeker van overtuigd.
Maar gaat toch echt heel vaak onder de bal door.
Ontken ik dat?
Neen, maar dat speelt een rol in hoe iedereen nu naar hem kijkt bij dat tegendoelpunt..
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door JRut »

Peet schreef:
JRut schreef:
Peet schreef:
JRut schreef: Is gemakkelijk om op hem te schieten voor die goal. Terwijl hij er bij iedere keeper in eerste klasse invalt, zeker van overtuigd.
Maar gaat toch echt heel vaak onder de bal door.
Ontken ik dat?
Neen, maar dat speelt een rol in hoe iedereen nu naar hem kijkt bij dat tegendoelpunt..
En da's onterecht.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

Maar niemand die een woord rept over de save op het schot van podzuelo of hoe schrijf je het?
Dat was ook niet evident...
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door felix da housecat »

Was inderdaad een wereldsave! Die pakken dan weer heeel weinig keepers.

Die goal vond ik alles behalve een blunder (al zag het er wel wat raar uit). Was gewoon een wereldgoal van Malinovsky. Niet toevallig één van de beste spelers in België. Was al zwaar onder de indruk van hem toen hij nog bij Loehansk twee wereldgoalen tegen Charleroi maakte.

Horvath is echt een goede (lijn)keeper. Die hoge ballen (niet de goal) en positiespel is nog niet top.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: Maar niemand die een woord rept over de save op het schot van podzuelo of hoe schrijf je het?
Dat was ook niet evident...
Ja knappe save, 1 minuut later gaat hij dan wel flagrant onder de bal op die corner.
Een open doelkans die onbegrijpelijk werd gemist.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Gratchski »

Analist schiet Horvath te hulp: "Die bal gaat bij 9 van de 10 doelmannen binnen"


Wim De Coninck vond niet dat Ethan Horvath tegen Genk in de fout ging

Ethan Horvath blaast dit seizoen warm en koud. Afgelopen woensdag was het koud, want een vrije trap vanuit een heel scherpe hoek ging onverwacht binnen. Het luidde het verlies in tegen Genk. Wim De Coninck, analist en ex-doelman, denkt er het zijne van.

Voor De Coninck was de vrije schop van Malinovskiy veel te verrassend. "Voor mij ging Horvath bij die goal niet in de fout, tenzij je weet dat die bal daar gaat komen. Hij moet een heel doel verdedigen en verwacht een voorzet. De curve van die bal is indrukwekkend, ik schat dat die bal bij negen op de tien keepers binnengaat", zegt hij in HLN.

Volgens De Coninck creëert Club Brugge het keepersprobleem ook zelf. "Het accent bij Horvath ligt te veel op zijn zogezegde fouten of verkeerde timing - dat heeft hij wel af en toe - maar het is niet eenvoudig voor zo'n jonge gast om bij die perceptie overeind te blijven. Zo maakt de club er zelf een probleem van."

Read more: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... z4whF4CVmV" onclick="window.open(this.href);return false;
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Plaats reactie