[22.] Ethan Horvath

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Bosko »

Ik vind wel dat die rustiger geworden is, in het uitvoetballen soms te rustig zelfs.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Clubpolska »

DavidVM schreef: 07 nov 2018, 19:43
Pica schreef: 07 nov 2018, 19:24 Ik snap het niet, zelfde doelman als vorig jaar, ik zie persoonlijk geen verbetering en nu plots eerste doelman boven al de rest.
Kunnen we daaruit concluderen dat Horvath niet goed genoeg vindt om onze eerste doelman te zijn?
Daar gaat het niet over, het is dezelfde keeper die niemand nog wou vorig seizoen. Het is die contradictie die Pica aankaart denk k.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Pica »

Die CP is toch nen goeien é :mrgreen:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door PetjeFCB »

Vond het vorig seizoen ook niet correct dat hij aan de kant werd geschoven en zou het een grote fout gevonden hebben om hem te verkopen, dus nee ik wou hem niet weg.

Ten tweede vind ik hem nu ook meer uitstraling hebben, lijkt meer vertrouwen te hebben in zijn eigen kunnen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Clubpolska »

Laten we hopen dat media en fans niet weer beginnen over een keeperscrisis als het even weer wat minder gaat dan...
Oh Frail.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door DavidVM »

PetjeFCB schreef: 08 nov 2018, 06:20 Vond het vorig seizoen ook niet correct dat hij aan de kant werd geschoven en zou het een grote fout gevonden hebben om hem te verkopen, dus nee ik wou hem niet weg.

Ten tweede vind ik hem nu ook meer uitstraling hebben, lijkt meer vertrouwen te hebben in zijn eigen kunnen.
I'm with Petje, ik vond dat vorig jaar ook niet terecht, dus dat niemand hem nog wou klopt niet.
Ik geloof echt in Horvath en hij lijkt mentaal inderdaad sterker te zijn geworden.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Cedrinho »

Ik vond het wel terecht toen hij werd opzij geschoven, maar toen hij op het einde van het seizoen terugkeerde deed hij het stukken beter en zag je dat hij in alle aspecten van het keeperschap gegroeid was. Met andere woorden vond ik het minder terecht dat Horvath er terug uit moest voor Letica, misschien was het beter geweest Horvath vol als 1e doelman te zien en vertrouwen te geven. Hoe moeilijk ook na dat seizoensbegin..
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Clubpolska »

8-) Gabulov was teh shit
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Hannes »

PetjeFCB schreef: 08 nov 2018, 06:20 Vond het vorig seizoen ook niet correct dat hij aan de kant werd geschoven en zou het een grote fout gevonden hebben om hem te verkopen, dus nee ik wou hem niet weg.

Ten tweede vind ik hem nu ook meer uitstraling hebben, lijkt meer vertrouwen te hebben in zijn eigen kunnen.
Helemaal akkoord. Zijn zogenaamde flater vorig jaar op Genk die hem zijn plaats kostte was hoegenaamd geen flater. Soit, hij zat in een mindere periode, dat wel. Maar ik had hem laten staan. Net zoals Letica nu.
Dit zijn allebei jonge keepers hé, met gebrek aan ervaring. Een oudere gast zou een bal waarschijnlijk niet ontzetten op dezelfde manier als Horvath: met een pasje naar een verdediger onder druk centraal voor doel. Soms moet je kiezen om gewoon weg te rammen.
Edoch, ene Matthew Ryan leek toch niet zo'n last te hebben van gebrek aan ervaring...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Alethio »

Ryan maakte toch ook vaak foute keuzes, hoor.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

Staat in het CL elftal van de week...
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Hannes »

Alethio schreef: 08 nov 2018, 13:42 Ryan maakte toch ook vaak foute keuzes, hoor.
Ryan kon je in de verste verte niet vergelijken met Letica en Horvath hé man. Vanaf dag 1 stond die er gewoon: rust in doel, goeie coaching naar verdedigers en organisator van verdediging, direct puntenpakker. Dat hij wel eens een steekje zal hebben laten vallen dat zal wel, maar de balans was op het einde zwaar positief. Was toch een ander niveau hoor.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Alethio »

Ryan heeft veel meer talent, veel meer punten gepakt dan Horvath en Letica samen (en doe daar gerust Bolat, Hubert, Gabulov en Vermeer maar bij). Een klasse hoger dan de rest.

Maar zeggen dat je bij Ryan het gebrek aan ervaring niet kon zien is ook gewoon te kort door de bocht. Heeft meermaals domme dingen uitgestoken door o.a. onoordeelkundig uitkomen.

Maar die stond er wel qua organisator van de verdediging en rust, daar zit op dat vlak zeker een verschil. Ik was enkel aan het denken aan enkele wedstrijdsituaties, zoals tegen die Polen in de Europa League en de bekerfinale.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

Het zal Horvath veel deugd doen dat hij in het CL team van de week is opgenomen.
Een mentale boost en vertrokken voor een reeks wedstrijden zonder flaters !
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Cedrinho »

Alethio schreef: 09 nov 2018, 12:15Ryan heeft veel meer talent, veel meer punten gepakt dan Horvath en Letica samen (en doe daar gerust Bolat, Hubert, Gabulov en Vermeer maar bij). Een klasse hoger dan de rest.

Maar zeggen dat je bij Ryan het gebrek aan ervaring niet kon zien is ook gewoon te kort door de bocht. Heeft meermaals domme dingen uitgestoken door o.a. onoordeelkundig uitkomen.

Maar die stond er wel qua organisator van de verdediging en rust, daar zit op dat vlak zeker een verschil. Ik was enkel aan het denken aan enkele wedstrijdsituaties, zoals tegen die Polen in de Europa League en de bekerfinale.
Maturiteit en vertrouwen uitstralen is het grote verschil tussen Ryan enerzijds en Horvath/Letica anderzijds.


Tiki Taka schreef: 09 nov 2018, 12:16Het zal Horvath veel deugd doen dat hij in het CL team van de week is opgenomen.
Een mentale boost en vertrokken voor een reeks wedstrijden zonder flaters !
Tjah, dat is buiten de Belgische pers gerekend. Zodra hij 1 keer ietwat onoordeelkundig zou uitkomen, koppen de kranten weer "het keepersprobleem is terug".
Plaats reactie