[22.] Ethan Horvath

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Peet »

Talentvol, maar lijkt wat vroeg om te zeggen dat hij puntenpakker gaat worden. Lijkt wel een rustige kerel.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Cedrinho »

Het zal afhangen van zijn eerste 5 à 10 wedstrijden. Begint hij zoals Ryan of Kalinic aan het seizoen, dan is hij vertrokken. Maakt hij echter opnieuw wat foutjes zoals dit seizoen, dan kunnen de supporters hem zo hard afbreken dat het voor hem snel gedaan kan zijn. Nu zien ze het nog door de vingers omdat hij nu eenmaal de reservedoelman is en Butelle het niet goed meer deed, maar als er niemand nieuw wordt gehaald en hij als eerste doelman aan het seizoen begint zal de perceptie anders zijn en de beoordelingen harder.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door nesnaj713 »

Cedrinho schreef: Het zal afhangen van zijn eerste 5 à 10 wedstrijden. Begint hij zoals Ryan of Kalinic aan het seizoen, dan is hij vertrokken. Maakt hij echter opnieuw wat foutjes zoals dit seizoen, dan kunnen de supporters hem zo hard afbreken dat het voor hem snel gedaan kan zijn. Nu zien ze het nog door de vingers omdat hij nu eenmaal de reservedoelman is en Butelle het niet goed meer deed, maar als er niemand nieuw wordt gehaald en hij als eerste doelman aan het seizoen begint zal de perceptie anders zijn en de beoordelingen harder.
Foutjes? Hij heeft 1 blunder(die gelukkig geen invloed gehad heeft op het resultaat) gedaan. Voor de rest heeft hij enkele uitstekende reddingen gedaan. Komt wel goed met Ethan ;)
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

nesnaj713 schreef:
Cedrinho schreef: Het zal afhangen van zijn eerste 5 à 10 wedstrijden. Begint hij zoals Ryan of Kalinic aan het seizoen, dan is hij vertrokken. Maakt hij echter opnieuw wat foutjes zoals dit seizoen, dan kunnen de supporters hem zo hard afbreken dat het voor hem snel gedaan kan zijn. Nu zien ze het nog door de vingers omdat hij nu eenmaal de reservedoelman is en Butelle het niet goed meer deed, maar als er niemand nieuw wordt gehaald en hij als eerste doelman aan het seizoen begint zal de perceptie anders zijn en de beoordelingen harder.
Foutjes? Hij heeft 1 blunder(die gelukkig geen invloed gehad heeft op het resultaat) gedaan. Voor de rest heeft hij enkele uitstekende reddingen gedaan. Komt wel goed met Ethan ;)
Inderdaad, ik heb hem maar 1 fout zien maken... Of toch maar 1 dat ik heb onthouden...
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Fire »

deed nog maar weinig fout en deed al een paar goede reddingen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Bosko »

Butelle zou eens die vrije trap van Hanni moeten tegen krijgen :mrgreen:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

Bosko schreef: Butelle zou eens die vrije trap van Hanni moeten tegen krijgen :mrgreen:
Kan niemand hier over oordelen. Hangt er van af wat de afspraken zijn, of de muur moet springen of niet...
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Stylisimo »

Het is en blijft toch een blunder. Als keeper geklopt worden in de hoek waar je staat mag niet gebeuren. Het was nu ook niet bepaald een kanonskogel die op hem afkwam.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Peet »

Bij de goal van Saief had ik toch ook twijfels. Was ook een dwarrelballetje.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door fcb 4 life »

Peet schreef: Bij de goal van Saief had ik toch ook twijfels. Was ook een dwarrelballetje.
Ik denk dat die goal vooral op de 6 spelers die Saief voorbij dribbelde zen naam komt.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Hans1981 »

fcb 4 life schreef:
Peet schreef: Bij de goal van Saief had ik toch ook twijfels. Was ook een dwarrelballetje.
Ik denk dat die goal vooral op de 6 spelers die Saief voorbij dribbelde zen naam komt.
Dribbelen? Zeg maar gewoon wandelen. :rofl:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door JRut »

fcb 4 life schreef:
Peet schreef: Bij de goal van Saief had ik toch ook twijfels. Was ook een dwarrelballetje.
Ik denk dat die goal vooral op de 6 spelers die Saief voorbij dribbelde zen naam komt.
Vooral Denswil.

Dwarrelbal overhoeks, bijna paal binnen, van op de kleine carré is geen fout van de keeper volgens mij.
#hetishierbeter
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

JRut schreef:
fcb 4 life schreef:
Peet schreef: Bij de goal van Saief had ik toch ook twijfels. Was ook een dwarrelballetje.
Ik denk dat die goal vooral op de 6 spelers die Saief voorbij dribbelde zen naam komt.
Vooral Denswil.

Dwarrelbal overhoeks, bijna paal binnen, van op de kleine carré is geen fout van de keeper volgens mij.
Was ook een beetje een verdoken schotje van Saief, maakt eigenlijk bijna geen trapbeweging, altijd moeilijk voor een keeper. Wellicht ongewild van Saief.
Ronaldo (niet CR7 maar wel de Sousa Faria) kon dat ook goed - maar dan wel bewust- en de keepers zagen er daar ook soms lullig uit.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: Ronaldo (niet CR7 maar wel de Sousa Faria) kon dat ook goed - maar dan wel bewust- en de keepers zagen er daar ook soms lullig uit.
Detail, maar De Souza Faria is Romario. Ronaldo was 'Ronaldo Luis Nazario de Lima'.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RE: Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Cedrinho schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: Ronaldo (niet CR7 maar wel de Sousa Faria) kon dat ook goed - maar dan wel bewust- en de keepers zagen er daar ook soms lullig uit.
Detail, maar De Souza Faria is Romario. Ronaldo was 'Ronaldo Luis Nazario de Lima'.
Juist Cé, tuurlijk, thanks !
(Had beter gewoon "Ronaldo, niet CR7 maar den dikken" geschreven)
Plaats reactie