[22.] Ethan Horvath

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Fire »

Die bal was volgens mij inderdaad een pak moeilijker dan dat velen denken.
Horvath heeft kwaliteiten genoeg om bij ons in de goal te staan. Hoge ballen zijn niet zijn sterkste punt, maar hij redde al een hoop punten.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door DavidVM »

Gratchski schreef: Analist schiet Horvath te hulp: "Die bal gaat bij 9 van de 10 doelmannen binnen"


Wim De Coninck vond niet dat Ethan Horvath tegen Genk in de fout ging

Ethan Horvath blaast dit seizoen warm en koud. Afgelopen woensdag was het koud, want een vrije trap vanuit een heel scherpe hoek ging onverwacht binnen. Het luidde het verlies in tegen Genk. Wim De Coninck, analist en ex-doelman, denkt er het zijne van.

Voor De Coninck was de vrije schop van Malinovskiy veel te verrassend. "Voor mij ging Horvath bij die goal niet in de fout, tenzij je weet dat die bal daar gaat komen. Hij moet een heel doel verdedigen en verwacht een voorzet. De curve van die bal is indrukwekkend, ik schat dat die bal bij negen op de tien keepers binnengaat", zegt hij in HLN.

Volgens De Coninck creëert Club Brugge het keepersprobleem ook zelf. "Het accent bij Horvath ligt te veel op zijn zogezegde fouten of verkeerde timing - dat heeft hij wel af en toe - maar het is niet eenvoudig voor zo'n jonge gast om bij die perceptie overeind te blijven. Zo maakt de club er zelf een probleem van."

Read more: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... z4whF4CVmV" onclick="window.open(this.href);return false;
Tof dat hij Horvath verdedigt, maar wat een zever dat Club het keepersprobleem zelf creeert. Is net het omgekeerde! Ze hebben steeds heel veel vertrouwen getoond in Ethan, bij andere ploegen had die waarschijnlijk veel minder steun gehad. Het "probleem" wordt gecreeerd door de media en niet door de club zelf.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

DavidVM schreef:
Gratchski schreef: Analist schiet Horvath te hulp: "Die bal gaat bij 9 van de 10 doelmannen binnen"


Wim De Coninck vond niet dat Ethan Horvath tegen Genk in de fout ging

Ethan Horvath blaast dit seizoen warm en koud. Afgelopen woensdag was het koud, want een vrije trap vanuit een heel scherpe hoek ging onverwacht binnen. Het luidde het verlies in tegen Genk. Wim De Coninck, analist en ex-doelman, denkt er het zijne van.

Voor De Coninck was de vrije schop van Malinovskiy veel te verrassend. "Voor mij ging Horvath bij die goal niet in de fout, tenzij je weet dat die bal daar gaat komen. Hij moet een heel doel verdedigen en verwacht een voorzet. De curve van die bal is indrukwekkend, ik schat dat die bal bij negen op de tien keepers binnengaat", zegt hij in HLN.

Volgens De Coninck creëert Club Brugge het keepersprobleem ook zelf. "Het accent bij Horvath ligt te veel op zijn zogezegde fouten of verkeerde timing - dat heeft hij wel af en toe - maar het is niet eenvoudig voor zo'n jonge gast om bij die perceptie overeind te blijven. Zo maakt de club er zelf een probleem van."

Read more: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... z4whF4CVmV" onclick="window.open(this.href);return false;
Tof dat hij Horvath verdedigt, maar wat een zever dat Club het keepersprobleem zelf creeert. Is net het omgekeerde! Ze hebben steeds heel veel vertrouwen getoond in Ethan, bij andere ploegen had die waarschijnlijk veel minder steun gehad. Het "probleem" wordt gecreeerd door de media en niet door de club zelf.
²
Ging net hetzelfde zeggen...
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Hans1981 »

En hij blunderde rustig verder. Gelukkig niet bij ons. :mj:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

Hans1981 schreef: En hij blunderde rustig verder. Gelukkig niet bij ons. :mj:
Wat een absolute flater...die beelden gaan de wereld rond. Jammer, zoiets zal hem geen extra vertrouwen geven.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door zegmaardag »

Ligt volgens mij toch stilaan meer & meer puur aan intrinsieke kwaliteit dan 'pech' of 'jeugdzondes' hoor...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef: Ligt volgens mij toch stilaan meer & meer puur aan intrinsieke kwaliteit dan 'pech' of 'jeugdzondes' hoor...
Ik begin er ook voor te vrezen... :-(
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door JRut »

Zo'n bal kan iedere doelman overkomen, heeft echt niets met talent of capaciteiten te maken. Moest dat zo zijn bij zo'n ballen, zit je echt pas met een probleem.
Bijna iedere doelman maakt dat eens mee. Vaak op training, lach je er eens over "heeft den bal warm da?", nu in wedstrijd. Heel kut voor Ethan zelf, timing is heel ongelukkig voor hem.

En anderzijds verwacht ik hem zondag terug in de basis eigenlijk.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Clubpolska »

Wow, stevig flaterke. Bij een doelman draait alles rond vertrouwen, en ik geloof eigenlijk nog steeds rotsvast in zijn potentieel en talent. Als iedereen hem nu afbrandt en weghoont, zou zijn verhaal wel eens gedaan kunnen zijn.

Ik steun hem, zet maar in de basis.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

Lijkt me meer met concentratie te maken...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Pica »

De grote Courtois maakt ook blunders die de wereld rondgaan, hoort intrinsiek bij de rol van een doelman. De vraag is hoe hij hiermee gaat omgaan.

Zegt niets over zijn potentieel imho. Over dat potentieel kan je veel zeggen, maar tis geen Courtois alleszins.

Ik heb nooit gesnapt waarom Club zo met de Ludo is omgegaan en zo een keepersprobleem gecreëerd heeft. Ik vermoed dat onze vince dacht van snel te cashen op een nieuwe jonge topdoelman, maar Horvath heeft de uitstraling nog niet om in de voetstappen van Ryan te treden. Die kerel jaagt op kangaroos sinds zijn zevende, die is niet bang van de JPL zu :mrgreen:
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door WesthoekUnited »

Ik sluit eerder aan bij Pica.

Verder vind ik dat we geen enkele keeper hebben met de nodige maturiteit op dit moment.. benieuwd wat er deze winter zal gebeuren.
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door den »

WesthoekUnited schreef: Ik sluit eerder aan bij Pica.

Verder vind ik dat we geen enkele keeper hebben met de nodige maturiteit op dit moment.. benieuwd wat er deze winter zal gebeuren.

Ik heb in juli al gezegd dat ze nog een keeper mochten halen want met hem en hubert ga je meer punten verliezen dan dat hij er wint voor je ploeg. Werd dan wel afgeschoten... hopelijk ben ik verkeerd maar vrees ervoor... (topic zomertransfers na terugmatch bij turken.)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

WesthoekUnited schreef: Ik sluit eerder aan bij Pica.

Verder vind ik dat we geen enkele keeper hebben met de nodige maturiteit op dit moment.. benieuwd wat er deze winter zal gebeuren.
De fouten/flaters blijven zich herhalen, dat kan men toch niet ontkennen.
Benieuwd hoe lang het geduld van Club zal blijven duren.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Zou Ivan durven hem zondag op te stelllen ?
Ik hoop het althans
Plaats reactie