[22.] Ethan Horvath

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door DavidVM »

Just my 2 cents, maar de keeperskwestie loopt ook ongeveer gelijk met de wissel van keeperstrainer dacht ik... Je kan niet echt zeggen dat de nieuwe keeperstrainer zijn keepers al beter heeft gemaakt...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door The_One »

DavidVM schreef: 09 nov 2018, 14:27 Just my 2 cents, maar de keeperskwestie loopt ook ongeveer gelijk met de wissel van keeperstrainer dacht ik... Je kan niet echt zeggen dat de nieuwe keeperstrainer zijn keepers al beter heeft gemaakt...
Kan je in mijn ogen ook niet zeggen van de vorige. Ryan was al goed tien hij aankwam...
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door naka 30 »

interview van espn op de clubsite...
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Bosko »

Paar goede saves vanavond tegen Italië.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door GenGhibli »

Bosko schreef: 20 nov 2018, 23:00 Paar goede saves vanavond tegen Italië.
We hebben ne keeper. Heb het ook gezien. Deze gaat er niet snel meer uit. Zo zie je maar weer. En al zeker niet meegaan met de pers hier.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Khas »

Bosko schreef: 20 nov 2018, 23:00 Paar goede saves vanavond tegen Italië.
Understatement hoor. Dikke match gekeept.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door GenGhibli »

Khas schreef: 20 nov 2018, 23:20
Bosko schreef: 20 nov 2018, 23:00 Paar goede saves vanavond tegen Italië.
Understatement hoor. Dikke match gekeept.
Op zijn eentje lang die ploeg overeind gehouden idd. Zalig voor hem en ons. :thumbb: :bzwoop:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Tiki Taka »

GenGhibli schreef: 20 nov 2018, 23:25
Khas schreef: 20 nov 2018, 23:20
Bosko schreef: 20 nov 2018, 23:00 Paar goede saves vanavond tegen Italië.
Understatement hoor. Dikke match gekeept.
Op zijn eentje lang die ploeg overeind gehouden idd. Zalig voor hem en ons. :thumbb: :bzwoop:
Leuk te lezen, het zal zijn zelfvertrouwen alleen maar ten goede komen. :thumba:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door leem »

GenGhibli schreef:
Bosko schreef: 20 nov 2018, 23:00 Paar goede saves vanavond tegen Italië.
We hebben ne keeper. Heb het ook gezien. Deze gaat er niet snel meer uit. Zo zie je maar weer. En al zeker niet meegaan met de pers hier.
We weten natuurlijk niet wat er allemaal juist gebeurd is, maar ik denk dat we hem snel weer kwijt kunnen zijn. Waarom zou Ethan nog loyaal zijn naar club toe? Als hij goed blijft presteren en een goed voorstel krijgt is em weg, en geef hem eens ongelijk.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk


GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door GenGhibli »

leem schreef: 21 nov 2018, 13:37
GenGhibli schreef:
Bosko schreef: 20 nov 2018, 23:00 Paar goede saves vanavond tegen Italië.
We hebben ne keeper. Heb het ook gezien. Deze gaat er niet snel meer uit. Zo zie je maar weer. En al zeker niet meegaan met de pers hier.
We weten natuurlijk niet wat er allemaal juist gebeurd is, maar ik denk dat we hem snel weer kwijt kunnen zijn. Waarom zou Ethan nog loyaal zijn naar club toe? Als hij goed blijft presteren en een goed voorstel krijgt is em weg, en geef hem eens ongelijk.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Een beetje te negatief denken, dit. Als die vast in de basis komt te staan, kan ook dat snel weer veranderen. Een goed gesprek kan ook al wonderen doen. Terugknokken is ook mooi op zichzelf. Zal ook wel voelen als een persoonlijke overwinning.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Cedrinho »

GenGhibli schreef: 21 nov 2018, 15:20
leem schreef: 21 nov 2018, 13:37We weten natuurlijk niet wat er allemaal juist gebeurd is, maar ik denk dat we hem snel weer kwijt kunnen zijn. Waarom zou Ethan nog loyaal zijn naar club toe? Als hij goed blijft presteren en een goed voorstel krijgt is em weg, en geef hem eens ongelijk.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Een beetje te negatief denken, dit. Als die vast in de basis komt te staan, kan ook dat snel weer veranderen. Een goed gesprek kan ook al wonderen doen. Terugknokken is ook mooi op zichzelf. Zal ook wel voelen als een persoonlijke overwinning.
Het door leem omschreven scenario is nochtans exact wat Butelle deed.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 21 nov 2018, 15:32
GenGhibli schreef: 21 nov 2018, 15:20
leem schreef: 21 nov 2018, 13:37We weten natuurlijk niet wat er allemaal juist gebeurd is, maar ik denk dat we hem snel weer kwijt kunnen zijn. Waarom zou Ethan nog loyaal zijn naar club toe? Als hij goed blijft presteren en een goed voorstel krijgt is em weg, en geef hem eens ongelijk.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Een beetje te negatief denken, dit. Als die vast in de basis komt te staan, kan ook dat snel weer veranderen. Een goed gesprek kan ook al wonderen doen. Terugknokken is ook mooi op zichzelf. Zal ook wel voelen als een persoonlijke overwinning.
Het door leem omschreven scenario is nochtans exact wat Butelle deed.
Die werd ook als stront behandeld. Van Horvath is het alleszins niet bekend dat dit ook zo was.
Laat ons hopen van niet.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door Alethio »

Toch moeilijk deze man te beoordelen, vind ik. Heeft heel sterke matchen gespeeld, maar soms gaat toch ook nog het licht uit, en iets te vaak, als je het mij vraagt.

Opvallende statistiek ook wel (niet enkel op zijn conto, maar toch): heeft blijkbaar 11 clean sheets gehaald dit seizoen samen met de verdediging, terwijl hij toch de eerste 12 matchen niet gespeeld heeft. Ter vergelijking: Vukovic had er 14, Bolat 12.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [22.] Ethan Horvath

Bericht door DavidVM »

Alethio schreef: 20 mei 2019, 08:41 Toch moeilijk deze man te beoordelen, vind ik. Heeft heel sterke matchen gespeeld, maar soms gaat toch ook nog het licht uit, en iets te vaak, als je het mij vraagt.

Opvallende statistiek ook wel (niet enkel op zijn conto, maar toch): heeft blijkbaar 11 clean sheets gehaald dit seizoen samen met de verdediging, terwijl hij toch de eerste 12 matchen niet gespeeld heeft. Ter vergelijking: Vukovic had er 14, Bolat 12.
Ik geloof wel in Ethan, die heeft zeker en vast zijn kwaliteiten, enkel in het koppeke is het oh zo lastig.
Ik vermoed dat die bij een goed bod zeker weg is, en mss is dat ook wel beter voor hem ook.
Plaats reactie