[01.] Ludovic Butelle

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Heffron »

Kwam nog goed weg met dat voorval aan de zijlijn. Volgens mij raakt hij even de bal met de hand in z'n dribbel, en gaat daarna nog even aan Goreux z'n truitje trekken..

Bij dat inspelen gewoon beetje overhaast iedereen zo vlug mogelijk naar voor willen sturen om de winning goal te maken, denk ik.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door The_One »

Ik zei nog op weg naar het stadion, hopelijk is Butelle wat minder arrogant tov vorige thuismatch... Had beter gezwegen... Wat heeft die gekregen jong...
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door DavidVM »

Butelle en Standard is een slechte combi. Wel belachelijk dat jullie hem arrogantie verwijten, heeft hier toch totaal niks mee te maken? Had vorig jaar ook zo'n momenten en toen hoorde ik niemand dit zeggen
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Nergens »

Vorig jaar deed hij gewoon dingen zoals hij nu ook gedaan heeft bij die fase dat hij de bal smijt tegen iemand en zo een kaart aansmeert.
Nu was hij aan het dribbelen op de zijlijn en in plaats van te passen/uit te trappen loopt hij in de 40ste minuit tot bijna de middencirkel...
Laatst gewijzigd door Nergens op 28 aug 2016, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door james »

ook geen topkeeper , we hebben al veel betere gehad. zijn uitvoetballen is heel zwak he
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door CePa »

Jongens jullie moesten je schamen. Ryan maakte ook cruciale fouten thuis tegen Gent en Standard. Dat is nu eenmaal typisch aan de mens. Ludovic is simpelweg een topkeeper voor Club. Heeft inderdaad wel een enorm werkpunt met zijn uitvoetballen. Maar dat is niet het belangrijkste voor een doelman van Club. Vandaag heeft die mens een mindere dag gehad en daarme is de kous af.
Never underestimate the power of PASSION
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door fcb 4 life »

CePa schreef: Jongens jullie moesten je schamen. Ryan maakte ook cruciale fouten thuis tegen Gent en Standard. Dat is nu eenmaal typisch aan de mens. Ludovic is simpelweg een topkeeper voor Club. Heeft inderdaad wel een enorm werkpunt met zijn uitvoetballen. Maar dat is niet het belangrijkste voor een doelman van Club. Vandaag heeft die mens een mindere dag gehad en daarme is de kous af.
Dit!
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Rendinho »

Mindere dag? Gaat al sinds speeldag 2 geregeld onder hoge ballen, eigenlijk ook al in de supercup. Komt niet uit als hij moet en komt wel uit als hij moet blijven staan. Heeft al enkele keren gewoon bal te pakken en laat hem uit zijn handen glippen, gelukkig nog in corner. En dan die arrogatie er bij. Dan spreek ik nog eens niet over zijn uitvoetballen. Slechte uittrappen oké kan gebeuren, maar wat hij vandaag deed was onvergeeflijk. Welke keeper gooit de bal nu centraal in een pak spelers waar die van Club met hun rug naar Butelle naar voor lopen. Dat heb ik zelfs in provinciale nog nooit gezien. Zelfs al wint Vanaken duel met Scholz en verovert hij de bal, dan nog was hij hem kwijt want er stonden 4 spelers van Standard rond hem en hij had niets van aanspeelpunten voor hem. Blunder van het grootste formaat. Ludo mag zich dringend herpakken. Ik breek niet gauw een speler volledig af, maar dit is er gewoon over.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door MattJensen »

Rendinho schreef: Mindere dag? Gaat al sinds speeldag 2 geregeld onder hoge ballen, eigenlijk ook al in de supercup. Komt niet uit als hij moet en komt wel uit als hij moet blijven staan. Heeft al enkele keren gewoon bal te pakken en laat hem uit zijn handen glippen, gelukkig nog in corner. En dan die arrogatie er bij. Dan spreek ik nog eens niet over zijn uitvoetballen. Slechte uittrappen oké kan gebeuren, maar wat hij vandaag deed was onvergeeflijk. Welke keeper gooit de bal nu centraal in een pak spelers waar die van Club met hun rug naar Butelle naar voor lopen. Dat heb ik zelfs in provinciale nog nooit gezien. Zelfs al wint Vanaken duel met Scholz en verovert hij de bal, dan nog was hij hem kwijt want er stonden 4 spelers van Standard rond hem en hij had niets van aanspeelpunten voor hem. Blunder van het grootste formaat. Ludo mag zich dringend herpakken. Ik breek niet gauw een speler volledig af, maar dit is er gewoon over.
Heb jij misschien een mindere dag?
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door CePa »

En thuis tegen Lokeren wint hij thuis de 3 punten nog voor Club. Kan toch snel keren bij supporters. Bij de tegendoelpunten die hij de voorbije speeldagen (exclusief Standard) slikt laat zijn defensie hem gewoon in de steek en treft hem geen schuld.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door JRut »

CePa schreef: En thuis tegen Lokeren wint hij thuis de 3 punten nog voor Club. Kan toch snel keren bij supporters. Bij de tegendoelpunten die hij de voorbije speeldagen (exclusief Standard) slikt laat zijn defensie hem gewoon in de steek en treft hem geen schuld.
Je moet dat heus niet vernauwen tot exclusief Standard hoor.
Deed inderdaad rare dingen vandaag, maar hem alle zonden toewerpen gaat er over. Wat er na zijn uitgooi bij de 2-0 verder nog gebeurt, was ook van een vrij hallucinant niveau.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door The_One »

Rendinho schreef: Mindere dag? Gaat al sinds speeldag 2 geregeld onder hoge ballen, eigenlijk ook al in de supercup. Komt niet uit als hij moet en komt wel uit als hij moet blijven staan. Heeft al enkele keren gewoon bal te pakken en laat hem uit zijn handen glippen, gelukkig nog in corner. En dan die arrogatie er bij. Dan spreek ik nog eens niet over zijn uitvoetballen. Slechte uittrappen oké kan gebeuren, maar wat hij vandaag deed was onvergeeflijk. Welke keeper gooit de bal nu centraal in een pak spelers waar die van Club met hun rug naar Butelle naar voor lopen. Dat heb ik zelfs in provinciale nog nooit gezien. Zelfs al wint Vanaken duel met Scholz en verovert hij de bal, dan nog was hij hem kwijt want er stonden 4 spelers van Standard rond hem en hij had niets van aanspeelpunten voor hem. Blunder van het grootste formaat. Ludo mag zich dringend herpakken. Ik breek niet gauw een speler volledig af, maar dit is er gewoon over.
Sluit ik mij volledig bij aan!
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Brechtje »

Heffron schreef: Kwam nog goed weg met dat voorval aan de zijlijn. Volgens mij raakt hij even de bal met de hand in z'n dribbel, en gaat daarna nog even aan Goreux z'n truitje trekken..

Bij dat inspelen gewoon beetje overhaast iedereen zo vlug mogelijk naar voor willen sturen om de winning goal te maken, denk ik.
Goreux maakte hands.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Pica »

Brute fucking held, heeft al meer dan één doelpunt op zijn naam staan, maar is een geweldige keeper. Die zijn arrogantie moet frustrerend zijn voor de rest van de niet fcb wereld. Vuurtje had beter zijn kleine Ludo genoemd, mijn gedacht : mrgreen:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door JRut »

Vorig jaar geroemd op zijn no-nonsense stijl. Doet dit jaar hetzelfde en het wordt arrogant genoemd. Tsja.
#hetishierbeter
Gesloten