[01.] Ludovic Butelle

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [1] Ludovic Butelle

Bericht door PetjeFCB »

Pica schreef: Spijtig dat het vorige forum weg is, maar daar werd de discussie Ryan vs Ludo gewonnen op punten door Ludo vorig seizoen. Nog ff teruggegaan naar pré seizoen en volgende beauties gevonden

Khas schreef: Ik blijf er bij. Exact wat Club nodig heeft in de goal.
Beste keeper sinds Butina.
Fire schreef: die kerel moet toch niet 'bevestigen' daarvan weet je gewoon dat hij er zal staan.
PetjeFCB schreef: Topper, een van de betere transfers van de laatste jaren
Cedrinho schreef:
Gunt schreef: Mja, ik verwacht toch ergens eens een 'dipje'. Hopelijk heb ik het mis.
Van Maty kwam dat er niet, van Butelle komt dat er ook niet.
We zijn verwend de laatste jaren met deze goalies.

Sta nog steeds achter die post hoor.
Ja dit jaar is het minder, maar vorig jaar was die top.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Pica »

Ik ben daar ook mee akkoord, maar de teneur is nu heel negatief (en een jaar geleden heel positief). Zelfde speler, zelfde trainer, zelfde ploeg, het moet beter, maar laat ons niet vergeten wat hij ook kan en al getoond heeft gewoon.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Fire »

Tuurlijk. Ik geloof nog steeds dat Ludo het in zich heeft, maar volgens mij (zoals aangegeven) voelt hij te weinig vertrouwen (van het bestuur) dit seizoen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door PetjeFCB »

Pica schreef: Ik ben daar ook mee akkoord, maar de teneur is nu heel negatief (en een jaar geleden heel positief). Zelfde speler, zelfde trainer, zelfde ploeg, het moet beter, maar laat ons niet vergeten wat hij ook kan en al getoond heeft gewoon.
En die teneur is ook te negatief, idd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Peet »

Pica schreef: Ik ben daar ook mee akkoord, maar de teneur is nu heel negatief (en een jaar geleden heel positief). Zelfde speler, zelfde trainer, zelfde ploeg, het moet beter, maar laat ons niet vergeten wat hij ook kan en al getoond heeft gewoon.
...zelfde gebreken. Nu worden ze meer in de verf gezet doordat we gewoon minder sterk zijn als vorig jaar na nieuwjaar.
In de CL was het echt om te wenen. Tegen Porto stond ie 5x in niemandsland.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Hannes »

Een voetballer beoordeel je niet op een paar matchen hé. Vorig jaar goed en misschien wel beetje boven zijn niveau gekeept.
Dit jaar het hele seizoen minder goed. Als je geen blessures kent en tóch een gans seizoen minder presteert, dan heb je misschien toch net niet het nodige niveau. Denk ik dan. Maty had ook wel eens een mindere match. En daarna weer minstens 5 goeie. Bij de Ludo is het omgekeerd.
Continuïteit is bij een keeper heel belangrijk hé. Dat een spits wispelturig is is van geen enkel belang als hij in 50% van zijn matchen scoort.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Hannes »

PS ik mis Butina. Ryan. En vooral Verlinden.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Fire »

Hannes schreef: Dat een spits wispelturig is is van geen enkel belang als hij in 50% van zijn matchen scoort.
Niet akkoord. Ik heb mij altijd blauw geërgerd aan Bosko Balaban. Als em er zin in had geweldige spits met een zeer mooi percentage qua doelpunten, maar die was zo wispelturig als fuck. Dus nee niet akkoord!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Khas »

Fire schreef:
Hannes schreef: Dat een spits wispelturig is is van geen enkel belang als hij in 50% van zijn matchen scoort.
Niet akkoord. Ik heb mij altijd blauw geërgerd aan Bosko Balaban. Als em er zin in had geweldige spits met een zeer mooi percentage qua doelpunten, maar die was zo wispelturig als fuck. Dus nee niet akkoord!
Nja. Ik ben de enige Clubsupporter die destijds geen fan was van Perisic. Allé ja, ik vond die overroepen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Pica »

Meh perisic... goeie speler maar ik haat hem. Een vreselijk irritante vrouw die ik haat had hem als favoriete speler. Haar haten stond dus gelijk aan perisic haten.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Hannes »

Fire schreef:
Hannes schreef: Dat een spits wispelturig is is van geen enkel belang als hij in 50% van zijn matchen scoort.
Niet akkoord. Ik heb mij altijd blauw geërgerd aan Bosko Balaban. Als em er zin in had geweldige spits met een zeer mooi percentage qua doelpunten, maar die was zo wispelturig als fuck. Dus nee niet akkoord!
Sorry, verkeerd uitgedrukt: ik bedoelde een wispelturig vormpeil. Niet een wispelturig karakter of wispelturig in die zin dat hij zich geen zak aantrekt van medemaats of tactiek. Aan Balaban ergerde ik me ook.
Ik wilde zeggen dat als een spits op 4 matchen 2 x scoort en de en één geweldige kans mist, dat algemeen beter aanvaard wordt dan als een keeper op 4 matchen een paar goeie saves doet maar ook 1 x blundert.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Fire »

Daar heb je wel gelijk in

Sent from my Wileyfox Swift using Tapatalk
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Gratchski »

Pica schreef: Meh perisic... goeie speler maar ik haat hem. Een vreselijk irritante vrouw die ik haat had hem als favoriete speler. Haar haten stond dus gelijk aan perisic haten.
Lijkt me iets om dieper op in te gaan, kun je dat even verder uiteenzetten Pica?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Blackburn »

Khas schreef:
Fire schreef:
Hannes schreef: Dat een spits wispelturig is is van geen enkel belang als hij in 50% van zijn matchen scoort.
Niet akkoord. Ik heb mij altijd blauw geërgerd aan Bosko Balaban. Als em er zin in had geweldige spits met een zeer mooi percentage qua doelpunten, maar die was zo wispelturig als fuck. Dus nee niet akkoord!
Nja. Ik ben de enige Clubsupporter die destijds geen fan was van Perisic. Allé ja, ik vond die overroepen.
Serieus? Ik vond dat de meest complete voetballer die hier de afgelopen 10 jaar heeft rondgelopen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [01.] Ludovic Butelle

Bericht door Pica »

Gratchski schreef:
Pica schreef: Meh perisic... goeie speler maar ik haat hem. Een vreselijk irritante vrouw die ik haat had hem als favoriete speler. Haar haten stond dus gelijk aan perisic haten.
Lijkt me iets om dieper op in te gaan, kun je dat even verder uiteenzetten Pica?
Kben er niet diep ingegaan en dus haatte ik haar. Zoiets vermoed ik?
Gesloten