[17.] Anthony Limbombe

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door DavidVM »

JRut schreef:
Clubpolska schreef: Bockie is dan ook een pure LB, wat verwachten mensen hier eigenlijk van hem, dat hij plots heel de flank 90min moeiteloos afdweilt, 2 assists geeft én een goal scoort?
Verre van. Wel mag je verwachten als pure LB dat hij oog heeft voor zijn rechtstreekse tegenstander. Ik ga Bockie verre van afbranden, maar het was gewoon een heel erg slap vertoon. Ik heb hem altijd verdedigd, maar veel kans dat we zijn laatste minuten in geel-zwart hebben gezien gisterenavond.
Ik hoop ook dat ze die shirts niet meer nodig zullen hebben :zien:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Hannes »

The_One schreef:
Clubpolska schreef: Bockie is dan ook een pure LB, wat verwachten mensen hier eigenlijk van hem, dat hij plots heel de flank 90min moeiteloos afdweilt, 2 assists geeft én een goal scoort?
Dat. Sluit ik me volledig bij aan, Bockie is een pure verdediger. Hem vergelijken met Limbombe is gewoon appelen met peren vergelijken...
Met huidige gebruikte opstelling zal Bockie gewoon nooit renderen...
De Bock is niet slim genoeg en rendeert bijgevolg in geen enkele opstelling. Ook een LB moet weten wanneer hij de bal eens diep moet vragen en hoe je een voorzet trapt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Hannes schreef:
The_One schreef:
Clubpolska schreef: Bockie is dan ook een pure LB, wat verwachten mensen hier eigenlijk van hem, dat hij plots heel de flank 90min moeiteloos afdweilt, 2 assists geeft én een goal scoort?
Dat. Sluit ik me volledig bij aan, Bockie is een pure verdediger. Hem vergelijken met Limbombe is gewoon appelen met peren vergelijken...
Met huidige gebruikte opstelling zal Bockie gewoon nooit renderen...
De Bock is niet slim genoeg en rendeert bijgevolg in geen enkele opstelling. Ook een LB moet weten wanneer hij de bal eens diep moet vragen en hoe je een voorzet trapt.
De Bock is idd zo slim of het paard van Christus...en het was maar een ezel. :lol:
Het is dan nog een verwijt naar die ezel toe.
Club heeft destijds wel 3,5 miljoen betaald voor De Bock aan Lokeren, geld dat ze niet zullen recupereren.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Pica »

De Bock speelt weer keer slechte match zu :mrgreen:

Met De Bock, Butelle en Diaby in de ploeg zijn we toch maar schoon kampioen gespeeld eigenlijk.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: De Bock speelt weer keer slechte match zu :mrgreen:

Met De Bock, Butelle en Diaby in de ploeg zijn we toch maar schoon kampioen gespeeld eigenlijk.
Butelle was top in die play offs, De Bock was ook goed toen maar rendeert totaal niet in een 3-5-2 en Diaby die trapte de ballen blindelings binnen destijds, iets wat hij nu niet (meer) doet.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef: De Bock speelt weer keer slechte match zu :mrgreen:

Met De Bock, Butelle en Diaby in de ploeg zijn we toch maar schoon kampioen gespeeld eigenlijk.
Butelle was top in die play offs, De Bock was ook goed toen maar rendeert totaal niet in een 3-5-2 en Diaby die trapte de ballen blindelings binnen destijds, iets wat hij nu niet (meer) doet.
Dus als spelers in vorm zijn mogen ze spelen, vanaf het moment dat ze in een dipje zitten, moeten ze eruit en halen we direct nieuwe?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef: De Bock speelt weer keer slechte match zu :mrgreen:

Met De Bock, Butelle en Diaby in de ploeg zijn we toch maar schoon kampioen gespeeld eigenlijk.
Butelle was top in die play offs, De Bock was ook goed toen maar rendeert totaal niet in een 3-5-2 en Diaby die trapte de ballen blindelings binnen destijds, iets wat hij nu niet (meer) doet.
Weet jij eigenlijk wel hoe Diaby was in ons kampioenenjaar? Dat was geen absolute supersspits. Hij scoorde 16 goals, niet slecht, maar daar zat ook 1 match bij waar hij 5 keer scoorde (toch?). Dus overdrijf niet gewoon om te overdrijven, bedankt.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door JRut »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: De Bock speelt weer keer slechte match zu :mrgreen:

Met De Bock, Butelle en Diaby in de ploeg zijn we toch maar schoon kampioen gespeeld eigenlijk.
Butelle was top in die play offs, De Bock was ook goed toen maar rendeert totaal niet in een 3-5-2 en Diaby die trapte de ballen blindelings binnen destijds, iets wat hij nu niet (meer) doet.
Weet jij eigenlijk wel hoe Diaby was in ons kampioenenjaar? Dat was geen absolute supersspits. Hij scoorde 16 goals, niet slecht, maar daar zat ook 1 match bij waar hij 5 keer scoorde (toch?). Dus overdrijf niet gewoon om te overdrijven, bedankt.
We vergeten dat, ik vond Diaby vrij kleurloos tegen Standard toen thuis. Vijf keer scoren is allemaal overdreven.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Clubpolska »

:D 4 keer dan.

Punt is, dat is nooit een "topspits" geweest, dus mogen we hem nu ook niet kwalijk nemen dat hij het zogezegd niet meer is.
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Cedrinho »

Ik vind Diaby net wél een topspits eigenlijk. Enfin, naar onze normen toch. Weinig spitsen in België die gevaarlijker zijn. Zit het wat mee in de afwerking, dan heeft hij er al 5 à 10 gescoord dit seizoen.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Hannes »

Pica schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: De Bock speelt weer keer slechte match zu :mrgreen:

Met De Bock, Butelle en Diaby in de ploeg zijn we toch maar schoon kampioen gespeeld eigenlijk.
Butelle was top in die play offs, De Bock was ook goed toen maar rendeert totaal niet in een 3-5-2 en Diaby die trapte de ballen blindelings binnen destijds, iets wat hij nu niet (meer) doet.
Dus als spelers in vorm zijn mogen ze spelen, vanaf het moment dat ze in een dipje zitten, moeten ze eruit en halen we direct nieuwe?
Verre van hoor. Maar je haalt wel drie spelers aan die bij ons zelden of nooit een stap vooruit hebben gezet. Alledrie hebben ze een bepaald niveau gehaald dat nadien alleen maar gedaald is, en dat ze sindsdien ten hoogste nog hebben geëvenaard of al helemaal niet meer hebben bereikt.
"weer een keer"... Pfff deze formule kan je enigszins cynisch gebruiken als het sporadisch eens een keer gebeurt. Maar 't is nu niet dat De Bock de voorgaande weken de pannen van het dak speelde hé. Of 't zou op training moeten zijn (...) :|
Het enige wat in zijn voordeel pleit is het feit dat ik hem in dit systeem eerder als vervanger van Denswil dan van Limbombe zie. In dat opzicht stond hij voor mij niet op zijn beste positie, en werd hij ook niet geholpen door het feit dat Decarli achter hem óók aan het zwemmen was.
Wat ons weer on topic brengt: we hebben geen back-up voor Limbombe.
Laatst gewijzigd door Hannes op 05 dec 2017, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Hannes schreef:
Pica schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: De Bock speelt weer keer slechte match zu :mrgreen:

Met De Bock, Butelle en Diaby in de ploeg zijn we toch maar schoon kampioen gespeeld eigenlijk.
Butelle was top in die play offs, De Bock was ook goed toen maar rendeert totaal niet in een 3-5-2 en Diaby die trapte de ballen blindelings binnen destijds, iets wat hij nu niet (meer) doet.
Dus als spelers in vorm zijn mogen ze spelen, vanaf het moment dat ze in een dipje zitten, moeten ze eruit en halen we direct nieuwe?
Verre van hoor. Maar je haalt wel drie spelers aan die bij ons zelden of nooit een stap vooruit hebben gezet. Alledrie hebben ze een bepaald niveau gehaald dat nadien alleen maar gedaald is, en dat ze sindsdien ten hoogste nog hebben geëvenaard of al helemaal niet meer hebben bereikt.
"weer een keer"... Pfff deze formule kan je enigszins cynisch gebruiken als het sporadisch eens een keer gebeurt. Maar 't is nu niet dat De Bock de voorgaande weken de pannen van het dak speelde hé. Of 't zou op training moeten zijn (...) :|
Het enige wat in zijn voordeel pleit is het feit dat ik hem in dit systeem eerder als vervanger van Denswil dan van Limbombe zie. In dat opzicht stond hij voor mij niet op zijn beste positie, en werd hij ook niet geholpen door het feit dat Decarli achter hem óók aan het zwemmen was.
Wat ons weer on topic brengt: we hebben geen back-up voor Limbombe.
Idd we hebben geen valabele back-up voor Limbombe in dit systeem en onze beste back-up voor Cools is op uitleenbeurt in Holland. (Van Rhijn)
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door felix da housecat »

Cedrinho schreef: Ik vind Diaby net wél een topspits eigenlijk. Enfin, naar onze normen toch. Weinig spitsen in België die gevaarlijker zijn. Zit het wat mee in de afwerking, dan heeft hij er al 5 à 10 gescoord dit seizoen.
Ik vond Diaby een onwaarschijnlijke goede spits ten tijde van Mouscron.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Clubpolska »

felix da housecat schreef:
Cedrinho schreef: Ik vind Diaby net wél een topspits eigenlijk. Enfin, naar onze normen toch. Weinig spitsen in België die gevaarlijker zijn. Zit het wat mee in de afwerking, dan heeft hij er al 5 à 10 gescoord dit seizoen.
Ik vond Diaby een onwaarschijnlijke goede spits ten tijde van Mouscron.
Inderdaad, toen wel. Maar bij ons nooit echt een topspits.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

felix da housecat schreef:
Cedrinho schreef: Ik vind Diaby net wél een topspits eigenlijk. Enfin, naar onze normen toch. Weinig spitsen in België die gevaarlijker zijn. Zit het wat mee in de afwerking, dan heeft hij er al 5 à 10 gescoord dit seizoen.
Ik vond Diaby een onwaarschijnlijke goede spits ten tijde van Mouscron.
Dikwijls zijn spelers top bij kleinere ploegen en wanneer ze de stap maken naar een topclub hebben ze het moeilijk.
Die kleine ploegen krijgen veel ruimte om te voetballen, topploegen moeten dikwijls tegen een muur opboksen.
Ik herinner me bijvoorbeeld Salou die het top deed in Waregem maar bij Club geen bal raakte, en zo zijn er nog velen.
Plaats reactie