[17.] Anthony Limbombe

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Maximus »

Daarom dus zou een vervanger voor Limbombe zeker welkom zijn. Stel je voor dat je de play-offs moet beginnen met De Bock op links...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Cedrinho »

Maximus schreef: Daarom dus zou een vervanger voor Limbombe zeker welkom zijn. Stel je voor dat je de play-offs moet beginnen met De Bock op links...
Touba. Al hoop ik wel dat we beter kunnen vinden dan Touba.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Maximus »

Cedrinho schreef:
Maximus schreef: Daarom dus zou een vervanger voor Limbombe zeker welkom zijn. Stel je voor dat je de play-offs moet beginnen met De Bock op links...
Touba. Al hoop ik wel dat we beter kunnen vinden dan Touba.
Idd liever Touba dan De Bock. Maar de Touba van in het seizoensbegin is toch ook te licht.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Cedrinho »

Maximus schreef:
Cedrinho schreef:
Maximus schreef: Daarom dus zou een vervanger voor Limbombe zeker welkom zijn. Stel je voor dat je de play-offs moet beginnen met De Bock op links...
Touba. Al hoop ik wel dat we beter kunnen vinden dan Touba.
Idd liever Touba dan De Bock. Maar de Touba van in het seizoensbegin is toch ook te licht.
Eerdere Touba's waren ook te licht hoor. In vergelijking met Limbombe toch.
Zou Obradovic nog altijd weg mogen bij de nekken? Neen zeker?
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Hans1981 »

Incontournable.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door zegmaardag »

Hans1981 schreef: Incontournable.
Amai nog niet... Valt duidelijk op hoe hard we deze jongen nodig hebben om op te bouwen. Combineert ook makkelijk met Vanaken. En die gaat ook nog stappen zetten hoop ik. Kan zeker & vast een optie zijn voor de Rode Duivels als Jordan Lukaku dat mag doen.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Hans1981 »

zegmaardag schreef:
Hans1981 schreef: Incontournable.
Amai nog niet... Valt duidelijk op hoe hard we deze jongen nodig hebben om op te bouwen. Combineert ook makkelijk met Vanaken. En die gaat ook nog stappen zetten hoop ik. Kan zeker & vast een optie zijn voor de Rode Duivels als Jordan Lukaku dat mag doen.
Is nu al beter. Voelt het gevaar tenminste aan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Maximus schreef: Daarom dus zou een vervanger voor Limbombe zeker welkom zijn. Stel je voor dat je de play-offs moet beginnen met De Bock op links...
Idd aan De Bock heb je niks in de huidige veldbezetting en Touba is langdurig gekwetst momenteel.
Ik zou ook durven uitkijken voor een back-up op die positie.
Je mag je niet inbeelden dat je play offs moet spelen zonder Limbombe. :zien:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Bosko »

Zoals Meunier cruciaal was voor onze opbouw onder MPH, is Limbombe dat nu onder Leko.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Zoals Meunier cruciaal was voor onze opbouw onder MPH, is Limbombe dat nu onder Leko.
Idd Cools in mindere mate, maar doet het toch ook niet verkeerd.
Jammer dat zijn schot geblokt werd gisteren of we wonnen nog in eupen. :zwijgen:
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door rambopirou »

Tiki Taka schreef:
Bosko schreef: Zoals Meunier cruciaal was voor onze opbouw onder MPH, is Limbombe dat nu onder Leko.
Idd Cools in mindere mate, maar doet het toch ook niet verkeerd.
Jammer dat zijn schot geblokt werd gisteren of we wonnen nog in eupen. :zwijgen:
Ik vond Cools gisteren en tegen Zulte in de beker wel een pak minder dan de laatste weken eerlijk gezegd. Heeft nog altijd wat problemen om week in , week uit constant te presteren en de concentratie aan 100% te houden.

Gelukkig dat we Limbombe hadden gisteren zeg! Als je dan De Bock ziet spelen op die positie...
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Clubpolska »

Bockie is dan ook een pure LB, wat verwachten mensen hier eigenlijk van hem, dat hij plots heel de flank 90min moeiteloos afdweilt, 2 assists geeft én een goal scoort?
Oh Frail.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door nesnaj713 »

Clubpolska schreef: Bockie is dan ook een pure LB, wat verwachten mensen hier eigenlijk van hem, dat hij plots heel de flank 90min moeiteloos afdweilt, 2 assists geeft én een goal scoort?
Totaal niet. Maar in het huidige systeem is hij geen goede vervanger voor Limbombe. Wel voor Denswil denk ik.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door The_One »

Clubpolska schreef: Bockie is dan ook een pure LB, wat verwachten mensen hier eigenlijk van hem, dat hij plots heel de flank 90min moeiteloos afdweilt, 2 assists geeft én een goal scoort?
Dat. Sluit ik me volledig bij aan, Bockie is een pure verdediger. Hem vergelijken met Limbombe is gewoon appelen met peren vergelijken...
Met huidige gebruikte opstelling zal Bockie gewoon nooit renderen...
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door JRut »

Clubpolska schreef: Bockie is dan ook een pure LB, wat verwachten mensen hier eigenlijk van hem, dat hij plots heel de flank 90min moeiteloos afdweilt, 2 assists geeft én een goal scoort?
Verre van. Wel mag je verwachten als pure LB dat hij oog heeft voor zijn rechtstreekse tegenstander. Ik ga Bockie verre van afbranden, maar het was gewoon een heel erg slap vertoon. Ik heb hem altijd verdedigd, maar veel kans dat we zijn laatste minuten in geel-zwart hebben gezien gisterenavond.
#hetishierbeter
Plaats reactie