[17.] Anthony Limbombe

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: Als dit betekent dat we extra seizoen van hem kunnen genieten, heb ik daar geen probleem mee :mrgreen:
Gaf zelf al meermaals aan klaar te zijn en open te staan voor een transfer naar het buitenland.
Ik vermoed dat hij daar echt zal op aansturen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door DavidVM »

felix da housecat schreef: huh? Limbombe zou ik ALTIJD meenemen. Beste flankspeler/verdediger van de RD toch? samen met Meunier. Die is gewoon gemaakt voor het 'systeem Martinez'. Snap er echt niets van.

Vanaken (hoewel ik er een supergrote fan van ben) kan ik ergens begrijpen dat hij er niet bij is. Qua aanvallende middenvelders hebben ze de beste spelers van de wereld in hun selectie.

Ik denk wel dat de Belgen beter gaan doen dan vorige WK/EK. Toen was iedereen zeker van zijn plaatsje. Nu zit de helft van de ploeg in een dip of op de bank. Er gaan zich sommigen dubbel en dik willen bewijzen.
Beste flankspeler bij de RD... Not ! Ik vind da prestaties van Limbombe nogal zwaar overroepen. Als je het al moeilijk hebt tegen de rechtsback van Kortrijk en niet voorbij Mata geraakt heb je niks te zoeken bij de nationale ploeg. Limbombe zou er goed aan doen om geduldig te zijn en nog een jaar te groeien in Brugge, hij kan het gebruiken
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Stylisimo »

DavidVM schreef:
felix da housecat schreef: huh? Limbombe zou ik ALTIJD meenemen. Beste flankspeler/verdediger van de RD toch? samen met Meunier. Die is gewoon gemaakt voor het 'systeem Martinez'. Snap er echt niets van.

Vanaken (hoewel ik er een supergrote fan van ben) kan ik ergens begrijpen dat hij er niet bij is. Qua aanvallende middenvelders hebben ze de beste spelers van de wereld in hun selectie.

Ik denk wel dat de Belgen beter gaan doen dan vorige WK/EK. Toen was iedereen zeker van zijn plaatsje. Nu zit de helft van de ploeg in een dip of op de bank. Er gaan zich sommigen dubbel en dik willen bewijzen.
Beste flankspeler bij de RD... Not ! Ik vind da prestaties van Limbombe nogal zwaar overroepen. Als je het al moeilijk hebt tegen de rechtsback van Kortrijk en niet voorbij Mata geraakt heb je niks te zoeken bij de nationale ploeg. Limbombe zou er goed aan doen om geduldig te zijn en nog een jaar te groeien in Brugge, hij kan het gebruiken
Zeker dat, maar als je zwaar kan cashen deze zomer moet je het ook doen
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door IsO »

Stylisimo schreef:
DavidVM schreef:
felix da housecat schreef: huh? Limbombe zou ik ALTIJD meenemen. Beste flankspeler/verdediger van de RD toch? samen met Meunier. Die is gewoon gemaakt voor het 'systeem Martinez'. Snap er echt niets van.

Vanaken (hoewel ik er een supergrote fan van ben) kan ik ergens begrijpen dat hij er niet bij is. Qua aanvallende middenvelders hebben ze de beste spelers van de wereld in hun selectie.

Ik denk wel dat de Belgen beter gaan doen dan vorige WK/EK. Toen was iedereen zeker van zijn plaatsje. Nu zit de helft van de ploeg in een dip of op de bank. Er gaan zich sommigen dubbel en dik willen bewijzen.
Beste flankspeler bij de RD... Not ! Ik vind da prestaties van Limbombe nogal zwaar overroepen. Als je het al moeilijk hebt tegen de rechtsback van Kortrijk en niet voorbij Mata geraakt heb je niks te zoeken bij de nationale ploeg. Limbombe zou er goed aan doen om geduldig te zijn en nog een jaar te groeien in Brugge, hij kan het gebruiken
Zeker dat, maar als je zwaar kan cashen deze zomer moet je het ook doen
Akkoord met DavidVM. Limbombe had onder meer moeite met Mata en Cavanda. Misschien zat zijn blessure daar ook wel voor iets tussen, maar toch... Als je dan op zo'n WK tegen een Walker, Kimmich of Carvajal komt te staan, hebben we het nog over een ander kaliber. Zou liefst hebben dat hij blijft en nog een jaar verder groeit bij ons. Maar ik verwacht dat hij weg zal willen deze zomer, en dan wil ik ook graag boter bij de vis.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Gratchski »

Salut en de kost.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Maximus »

Gratchski schreef: Salut en de kost.
Droomtransfer!
Jonas97
Tester
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 jun 2018, 12:32

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Jonas97 »

Daar floppen en volgend jaar met hangende pootjes terugkeren naar de Jupkes League.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door t4nd »

Bij de nekken waarschijnlijk? :/
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door GenGhibli »

Nantes zeg. En wat zit die Bayat zich daar weer tussen te wringen?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Er is nog niks officieel dus afwachten wat het effectief zal worden.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door rambopirou »

Snap de heisa over de prijs niet goed. Er wordt gewag gemaakt van 8m direct + bonussen en doorverkoop %.

Beetje zelfde principe als Batshuayi toen met Marseille , daar hebben ze in totaal toen ook bijna 20m voor gekregen.

8M + 2M bonussen + doorverkoop % is iets waar ik direct zou voor tekenen hoor.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Maximus »

rambopirou schreef: Snap de heisa over de prijs niet goed. Er wordt gewag gemaakt van 8m direct + bonussen en doorverkoop %.

Beetje zelfde principe als Batshuayi toen met Marseille , daar hebben ze in totaal toen ook bijna 20m voor gekregen.

8M + 2M bonussen + doorverkoop % is iets waar ik direct zou voor tekenen hoor.
Dat van die 2M bonussen en doorverkoop las ik nergens? En hangt er ook gewoon vanaf hoeveel % doorverkoop he...
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door rambopirou »

Maximus schreef:
rambopirou schreef: Snap de heisa over de prijs niet goed. Er wordt gewag gemaakt van 8m direct + bonussen en doorverkoop %.

Beetje zelfde principe als Batshuayi toen met Marseille , daar hebben ze in totaal toen ook bijna 20m voor gekregen.

8M + 2M bonussen + doorverkoop % is iets waar ik direct zou voor tekenen hoor.
Dat van die 2M bonussen en doorverkoop las ik nergens? En hangt er ook gewoon vanaf hoeveel % doorverkoop he...
In De Morgen stond dat er bonussen inbegrepen waren in de verkoop. Ik ga er van uit dat met alle verscheidene bonussen samen ze toch minstens 2M zullen opbrengen. Ik dacht dat Vince naar 10m streefde voor Limbombe dus vandaar ook. Denk niet dat er bonussen van 100k tussenzitten :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Bosko »

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Anthony Limbombe

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef:
Eindelijk is de deal rond !
Hoeveel bedraagt de transfersom ?
Plaats reactie