Supporters/Sfeer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Khas »

Peet schreef:
Khas schreef:
Peet schreef: Gevoelige snaar geraakt duidelijk. Was een boutade, ik beschuldig die man helemaal van niks, denk wel dat de kans groter is dat de vrouw slaag krijgt, dan met een normale huisvader. 'T stond 3-0 op dat moment hè ;-).
Neem het vooral niet persoonlijk op, man.
Ik wil je deze eens zien uitleggen.
Agressie - relativeren - controle - beheersing - opvoeding.
Zijn natuurlijk geen statistieken voor. Puur buikgevoel.
Tuurlijk zijn daar statistieken over, maar die tonen wel iets anders aan.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Khas »

Peet schreef:
Khas schreef:
Peet schreef: Gevoelige snaar geraakt duidelijk. Was een boutade, ik beschuldig die man helemaal van niks, denk wel dat de kans groter is dat de vrouw slaag krijgt, dan met een normale huisvader. 'T stond 3-0 op dat moment hè ;-).
Neem het vooral niet persoonlijk op, man.
Ik wil je deze eens zien uitleggen.
Agressie - relativeren - controle - beheersing - opvoeding.
Zijn natuurlijk geen statistieken voor. Puur buikgevoel.
Tuurlijk zijn daar statistieken over, maar die tonen wel iets anders aan.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Clubpolska »

:D Kan zijn nonkel zijn. Kan eigenlijk alles zijn... dit is volgens mij wat er fout is, mensen worden een filmpje voorgeschoteld van 10 seconden, hebben onmiddellijk een mening, en veroordelen.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gratchski »

Peet schreef:
Gratchski schreef:
Peet schreef:
Gratchski schreef:

Het is niet omdat je publiekelijk iets doet, dat het daarvoor gerechtvaardigd is om aan de publieke schandpaal te nagelen.
Waarom zijn het minderjarigen? Minderjarigen dienen op dat vlak beschermd te worden.
Die vader riep paar zaken en deed paar keer fuck you, daarom mishandelen je daarom je vrouw? Welke scheefgetrokken gedachtengang heb jij zeg.
Gevoelige snaar geraakt duidelijk. Was een boutade, ik beschuldig die man helemaal van niks, denk wel dat de kans groter is dat de vrouw slaag krijgt, dan met een normale huisvader. 'T stond 3-0 op dat moment hè ;-).
Neem het vooral niet persoonlijk op, man.
totaal niet persoonlijk, ik vind het halucinant hoe jij van 'fuck you' roepen en doen in een stadion, gaat naar je vrouw slaan?
Als jij het normaal vindt dat kinderen zomaar op tv getoond worden en publiekelijk veroordeeld worden...

Neen, dat snap ik niet.
Nogmaals is een boutade. Als jij morgen door een schuimbek wordt uitgescholden, zal jij ook niet denken dat hij braafjes de strijk zal doen als hij thuiskomt.
Ja, doe het niet in de rechtstreekse hé. En zal mss niet slecht zijn voor die jongen, want veel opvoeding van papa (als het papa is) krijgt hij niet.
Ah bon? Als ik ruzie heb met iemand en scheld hem verrot, dan moet ik automatisch nooit meer strijken?
de grote fout is: vergeten in welke omgeving de persoon zich bevind op het ogenblik van handelen. Andere omgeving, andere handelingen.
Die rechtstreekse heeft de rechten omdie beelden te tonen. Je GSM pakken en je tv scherm filmen om dat online te zwieren mag echter totaal niet.
Nooit als kind eens gerocheld naar elkaar? Voor tzelfde geld had die vader het niet eens gezien dat de zoon dat deed en kreeg die kerel een (verdiende) straf toen hij de beelde zag.
Oeioei, mss werd die wel bont en blauw geslagen, net als ze mama, de oorzaak van al het kwaad.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gratchski »

Clubpolska schreef: :D Kan zijn nonkel zijn. Kan eigenlijk alles zijn... dit is volgens mij wat er fout is, mensen worden een filmpje voorgeschoteld van 10 seconden, hebben onmiddellijk een mening, en veroordelen.
Kan zelfs wildvreemde zijn, omdat papa 3 colas was gaan halen en de zoon wou 2 minuten stoer zijn omdat papa er niet was.

Schande, SCHANDE!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Khas »

Gratchski schreef: Ah bon? Als ik ruzie heb met iemand en scheld hem verrot, dan moet ik automatisch nooit meer strijken?
de grote fout is: vergeten in welke omgeving de persoon zich bevind op het ogenblik van handelen. Andere omgeving, andere handelingen.
Die rechtstreekse heeft de rechten omdie beelden te tonen. Je GSM pakken en je tv scherm filmen om dat online te zwieren mag echter totaal niet.
Nooit als kind eens gerocheld naar elkaar? Voor tzelfde geld had die vader het niet eens gezien dat de zoon dat deed en kreeg die kerel een (verdiende) straf toen hij de beelde zag.
Oeioei, mss werd die wel bont en blauw geslagen, net als ze mama, de oorzaak van al het kwaad.
Misschien zijn die twee niet verwant aan elkaar en komt die kleine uit een gezin met twee moeders. De kans dat hij te maken krijgt met gezinsgeweld is dan plots 50%.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door PetjeFCB »

Los van deze discussie, spelers uitschelden, fuck you of andere gebaren, spugen, voorwerpen gooien enz horen allemaal niet in een stadion voor mij. En elders ook niet for that matter.
Er is een verschil in gradatie tussen bovenstaande zaken, dat wel, maar mijn visie is dat het er allemaal niet hoort. Een fluitconcert, boegeroep gericht op een specifieke speler moet zeker kunnen, maar als ik daar gasten op de bovenring zie schreeuwen dat die speler zijn moeder een hoer is en dergelijke intellectuele zaken, dan heb ik vooral medelijden met die gasten...
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Peet »

PetjeFCB schreef: Los van deze discussie, spelers uitschelden, fuck you of andere gebaren, spugen, voorwerpen gooien enz horen allemaal niet in een stadion voor mij. En elders ook niet for that matter.
Er is een verschil in gradatie tussen bovenstaande zaken, dat wel, maar mijn visie is dat het er allemaal niet hoort. Een fluitconcert, boegeroep gericht op een specifieke speler moet zeker kunnen, maar als ik daar gasten op de bovenring zie schreeuwen dat die speler zijn moeder een hoer is en dergelijke intellectuele zaken, dan heb ik vooral medelijden met die gasten...
En met hun vrouwen vooral...
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Clubpolska »

Ik heb eigenlijk meer schrik van mensen die zo oordelen dan van mensen die zo doen.. Heb ik nu procentueel meer kans dat mijn lief mij afrost vanavond?
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 29 aug 2017, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gratchski »

Clubpolska schreef: Ik heb eigenlijk meer schrik van mensen die zo oordelen dan van mensen die zo doen.. Heb ik nu procentueel meer kans dat mijn lief mij afrost vanavond?
Ma neen zoetje, ik zal gewoon keer in uw tepeltjes bijten :lys:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door PetjeFCB »

Peet schreef:
PetjeFCB schreef: Los van deze discussie, spelers uitschelden, fuck you of andere gebaren, spugen, voorwerpen gooien enz horen allemaal niet in een stadion voor mij. En elders ook niet for that matter.
Er is een verschil in gradatie tussen bovenstaande zaken, dat wel, maar mijn visie is dat het er allemaal niet hoort. Een fluitconcert, boegeroep gericht op een specifieke speler moet zeker kunnen, maar als ik daar gasten op de bovenring zie schreeuwen dat die speler zijn moeder een hoer is en dergelijke intellectuele zaken, dan heb ik vooral medelijden met die gasten...
En met hun vrouwen vooral...
Dat zeg jij :mrgreen:

Paar gasten die ik ken veranderen tijdens een wedstrijd. Als je ze daar bezig ziet in vergelijking met dagelijks leven, immens verschil.. voetbal raar beestje zu.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door PetjeFCB »

Clubpolska schreef: Ik heb eigenlijk meer schrik van mensen die zo oordelen dan van mensen die zo doen.. Heb ik nu procentueel meer kans dat mijn lief mij afrost vanavond?

Een oordeel vellen doet iedereen, ene positief, andere negatief. Ik vind dat dom/marginaal, maar heb daar nog nooit iemand over aangesproken of voor verweten. Dus op zich niet verkeerd veronderstel ik.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Peet »

Clubpolska schreef: Ik heb eigenlijk meer schrik van mensen die zo oordelen dan van mensen die zo doen.. Heb ik nu procentueel meer kans dat mijn lief mij afrost vanavond?
Je doet het nu zelf :mrgreen:. Puur op de man spelen.

Iedereen mag hier toch zijn vrije mening uitdrukken. Ik heb een bepaalde mening over voetbalagressie ("hoort dat er echt bij, of denken wij dat"), druk mij zo ongenuanceerd mogelijk uit. Ben je niet akkoord, geen probleem. Geef maar tegengas, maar speel ajb niet de man.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Pica »

Ik heb het wat diagonaal gelezen, maar als ik het goed begrijp:

jongen spuwt op Raman, oudere man naast hem zal wel zijn vader zijn en natuurlijk met zo'n zoon, zijn vrouw afrossen?

Mis ik iets?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Khas »

Pica schreef: Ik heb het wat diagonaal gelezen, maar als ik het goed begrijp:

jongen spuwt op Raman, oudere man naast hem zal wel zijn vader zijn en natuurlijk met zo'n zoon, zijn vrouw afrossen?

Mis ik iets?
CP die schrik heeft van Peet.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie