[OUT ON LOAN] Tomás Pina

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

[OUT ON LOAN] Tomás Pina

Bericht door CePa »

Princiepsakkoord: Tomas Pina naar Club Brugge

Club bereikte deze middag een princiepsakkoord met Villarreal over de onmiddellijke overgang van middenvelder Tomas Pina (28). Pina ondertekent na het afleggen van medische testen een contract voor 4 jaar bij Blauw-Zwart.

Met Tomas Pina haalt Club zijn transferdoelwit nummer één binnen: een technisch vaardige, ervaren centrale middenvelder. Pina speelt sinds 2013 voor het Spaanse Villarreal. Met de Spaanse subtopper speelde Pina vorig seizoen nog de halve finale van de Europa League tegen Liverpool en eindigde hij 4e in La Liga.

Pina reist vandaag af uit Spanje. Na het afleggen van de medische testen tekent Pina een contract voor 4 jaar bij Blauw-Zwart. Hij sluit aan op stage in het Nederlandse Garderen.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 07 aug 2017, 21:16, 8 keer totaal gewijzigd.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [.] Tomas Pina

Bericht door Gratchski »

Principsakkoord kan nog afspringen. Niet te voorbarig zijn aub
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [.] Tomas Pina

Bericht door CePa »

Gratchski schreef: Principsakkoord kan nog afspringen. Niet te voorbarig zijn aub
Niet manier van werken bij Club. Site = officieel.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [.] Tomas Pina

Bericht door Gratchski »

CePa schreef:
Gratchski schreef: Principsakkoord kan nog afspringen. Niet te voorbarig zijn aub
Niet manier van werken bij Club. Site = officieel.
Wat als er tijdens medische test hartafwijkingen vastgesteld worden?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [.] Tomas Pina

Bericht door CePa »

Gratchski schreef:
CePa schreef:
Gratchski schreef: Principsakkoord kan nog afspringen. Niet te voorbarig zijn aub
Niet manier van werken bij Club. Site = officieel.
Wat als er tijdens medische test hartafwijkingen vastgesteld worden?
Dan hebben we een topic om te bespreken hoe vreselijk jammer dat is. Of wou je dat ook gewoon in het transfertopic doen. Je kan zo over alles muggeziften. Als je echt denkt dat er nog een medeling komt van Club met betrekking tot de medische testen sluit die hele boel dan maar. :roll:
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [.] Tomas Pina

Bericht door Gratchski »

CePa schreef:
Gratchski schreef:
CePa schreef:
Gratchski schreef: Principsakkoord kan nog afspringen. Niet te voorbarig zijn aub
Niet manier van werken bij Club. Site = officieel.
Wat als er tijdens medische test hartafwijkingen vastgesteld worden?
Dan hebben we een topic om te bespreken hoe vreselijk jammer dat is. Of wou je dat ook gewoon in het transfertopic doen. Je kan zo over alles muggeziften. Als je echt denkt dat er nog een medeling komt van Club met betrekking tot de medische testen sluit die hele boel dan maar. :roll:
er komt absoluut zeker en vast een melding van Club dat hij getekend heeft ja. Als je dat zelf niet weet, dan zou je beter teruggaan naar de kleuterklas.
fcb 4 life beseft dat blijkbaar wel maar al te goed. en als hij zo iets voorheeft ( tis echt te hopen van niet), dan zou dat ginder inderdaad het perfecte topic zijn om dat te gaan bespreken.
Noem het muggenziften al dat je wilt, maar zo werkt het forum nu eenmaal.
Heb je er over te klagen? Khas staat altijd voor je klaar :nice:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door Brechtje »

Komaan G, CePa doet toch niks mis? Bij mijn weten werd er heel vaak een topic geopend nog voor de medische testen. Tis schoon weer, niet nodig om zo te doen ;)

Alvast welkom Tomas :nice:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door Gratchski »

Brechtje schreef: Komaan G, CePa doet toch niks mis? Bij mijn weten werd er heel vaak een topic geopend nog voor de medische testen. Tis schoon weer, niet nodig om zo te doen ;)

Alvast welkom Tomas :nice:
Op dit moment is hij nog geen clubspeler
ten tweede

2.2. Openen topics
Openen van topics als lid is toegelaten vanaf 200 posts. Gebruik ook wat het gezond verstand om wildgroei aan onnodige topics te vermijden.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door Alethio »

Komaan, Gratchski, dat van die 200 posts op een forum van amper een maand oud moet tijdelijk toch door de vingers gezien worden.
Zeker als het om een topic gaat dat sowieso geopend gaat worden, zoals een speler die aangekondigd is op de website van Club Brugge.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door Gratchski »

Alethio schreef: Komaan, Gratchski, dat van die 200 posts op een forum van amper een maand oud moet tijdelijk toch door de vingers gezien worden.
Zeker als het om een topic gaat dat sowieso geopend gaat worden, zoals een speler die aangekondigd is op de website van Club Brugge.
daar wou ik niet op ingaan, maar als brechtje vraagt: ' wat doet hij verkeerd?", dan haal ik ook graag zo een dingen aan :p

Ma soit. Ik vind dit dus het lot tarten om een topic te openen voor hij effectief tekende. Herinner je de Pool die alsnog niet tekende omdat hij ons stadion zag?
Ik zie niet graag dingen gejinxed en daar hoort ook bij: vroegtijdig een topic openen alsof het al binnen is.
Kwestie om het dus even te verduidelijken
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door R_uben94 »

Alvast welkom!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door fcb 4 life »

Hadden ze met Henriksen indertijd ook geen principeakkoord?
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door Alethio »

Gratchski schreef:
Alethio schreef: Komaan, Gratchski, dat van die 200 posts op een forum van amper een maand oud moet tijdelijk toch door de vingers gezien worden.
Zeker als het om een topic gaat dat sowieso geopend gaat worden, zoals een speler die aangekondigd is op de website van Club Brugge.
daar wou ik niet op ingaan, maar als brechtje vraagt: ' wat doet hij verkeerd?", dan haal ik ook graag zo een dingen aan :p

Ma soit. Ik vind dit dus het lot tarten om een topic te openen voor hij effectief tekende. Herinner je de Pool die alsnog niet tekende omdat hij ons stadion zag?
Ik zie niet graag dingen gejinxed en daar hoort ook bij: vroegtijdig een topic openen alsof het al binnen is.
Kwestie om het dus even te verduidelijken
Goed verduidelijkt. :nice:
Ik dacht ook dat die speler die het afgetrapt is vanwege het stadion niet aangekondigd was, maar ik begrijp je terughoudendheid wel.

Maar goed: de eerste pagina voor deze (hopelijk) heerser moet verder niet vervuild worden met dergelijke discussie.

Welkom Tomas Ananas!
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door CePa »

Ja Gratchski als jezelf niet perfect bent moet je dat ook niet van andere verwachten. Heb idd nog geen 200 posts op het nieuwe forum van amper een maand oud. Misschien omdat ik enkel voetbalgerelateerd post en niet in elk topic over het kleinste begin te zagen. Als je u zo stoort aan het topic laat het dan sluiten. Heb dit enkel geopend om goed te doen. Voor mensen die, net als ik, eerst het forum checken vooraleer op nieuwssites te gaan kijken. Het zijn zulke zaken die ervoor zorgen dat we gewoon weer de oude toer van FC aan het opgaan zijn. Of mis je X [MOD-EDIT: censuur] zo hard dat je hem moet gaan nadoen? Dat je dan afkomt met zaken zoals Borysiuk is gewoon belachelijk. Is nooit op die manier gepresenteerd.
Laatst gewijzigd door CePa op 04 jul 2016, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [.] Tomás Pina

Bericht door Alethio »

Voor de geïnteresseerden: bij Villareal had hij rugnummer 4.
Plaats reactie