Nieuws vanop het trainingsveld

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Maximus »

Wesley staat daar weeral klaar om één uit de delen. Wordt dringend tijd dat die jongen eens wat verstand krijgt... Als het er ooit al van komt. Voor de rest aangenaam verrast door Refaelov! Hopelijk krijgt hij terug wat meer minuten.
Bijlagen
05273450.jpg
05273450.jpg (91.67 KiB) 9236 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Maximus op 11 jan 2018, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door fcb 4 life »

Bosko schreef:
fcb 4 life schreef: Vreemd dat Leko het nooit eens in een match uitprobeerde.
Zij laatste invalbeurt was toch als tweede spits? Want ik had er dan meer van verwacht.
Bedoelde eerder op het seizoen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door fcb 4 life »

Maximus schreef: Wesley staat daar weeral klaar om één uit de delen. Wordt dringend tijd dat die jongen eens wat verstand krijgt... Als het er ooit al van komt. Voor de rest aangenaam verrast door Refaelov! Hopelijk krijgt hij terug wat meer minuten.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door fcb 4 life »

Maximus schreef: Wesley staat daar weeral klaar om één uit de delen. Wordt dringend tijd dat die jongen eens wat verstand krijgt... Als het er ooit al van komt. Voor de rest aangenaam verrast door Refaelov! Hopelijk krijgt hij terug wat meer minuten.
Zeg dat eens tegen Costa.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Bosko »

Maximus schreef: Wesley staat daar weeral klaar om één uit de delen. Wordt dringend tijd dat die jongen eens wat verstand krijgt... Als het er ooit al van komt. Voor de rest aangenaam verrast door Refaelov! Hopelijk krijgt hij terug wat meer minuten.
Heeft een slag uitgedeeld hoor tijdens dat opstandje, maar niemand heeft het gezien precies :mrgreen:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door The_One »

Als je ziet hoe Vanaken en Simons er bij staan lijkt me dit een normale reactie...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: Als je ziet hoe Vanaken en Simons er bij staan lijkt me dit een normale reactie...
Die Wesley leert niet uit zijn fouten, agressief mannetje die beter zou moeten weten.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Fire »

Die houding valt toch best mee op de foto.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door JRut »

Ja inderdaad. Het zou veel beter zijn dat hij aan de zijlijn blijft toekijken als de twee ploegen elkaar in de haren vliegen. Dan kunnen we zeggen dat hij niet betrokken is.
Waarom moeten we dit enkel naar Wesley trekken? Omdat hij al eens rood heeft gepakt om een slag uit te delen? Oh wee als je de spelers eten moet geven die dat al zijn tegengekomen, have fun daarmee.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Maximus »

JRut schreef: Ja inderdaad. Het zou veel beter zijn dat hij aan de zijlijn blijft toekijken als de twee ploegen elkaar in de haren vliegen. Dan kunnen we zeggen dat hij niet betrokken is.
Waarom moeten we dit enkel naar Wesley trekken? Omdat hij al eens rood heeft gepakt om een slag uit te delen? Oh wee als je de spelers eten moet geven die dat al zijn tegengekomen, have fun daarmee.
Kijk eens naar de beelden man. En zonder oogkleppen op aub. Vanaken kreeg een vijftal tikken van die ene speler, dus logisch dat hij er bij betrokken was. Hij blijft dan uiteindelijk wel rustig. Simons en Refaelov willen de boel kalmeren (hebben verstand). Wesley is er als de kippen bij en deelt meteen een slag uit op het hoofd van een speler. Het gaat mij er dus gewoon om dat zoiets er uit moet. Wanneer dit gebeurt in een belangrijke match en er is een videoref, dan kan je verder met 10. En neen het is niet enkel omdat hij al eens rood heeft gepakt daarvoor. Genoeg andere incidenten met hem om dit even aan te halen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Tiki Taka »

Maximus schreef:
JRut schreef: Ja inderdaad. Het zou veel beter zijn dat hij aan de zijlijn blijft toekijken als de twee ploegen elkaar in de haren vliegen. Dan kunnen we zeggen dat hij niet betrokken is.
Waarom moeten we dit enkel naar Wesley trekken? Omdat hij al eens rood heeft gepakt om een slag uit te delen? Oh wee als je de spelers eten moet geven die dat al zijn tegengekomen, have fun daarmee.
Kijk eens naar de beelden man. En zonder oogkleppen op aub. Vanaken kreeg een vijftal tikken van die ene speler, dus logisch dat hij er bij betrokken was. Hij blijft dan uiteindelijk wel rustig. Simons en Refaelov willen de boel kalmeren (hebben verstand). Wesley is er als de kippen bij en deelt meteen een slag uit op het hoofd van een speler. Het gaat mij er dus gewoon om dat zoiets er uit moet. Wanneer dit gebeurt in een belangrijke match en er is een videoref, dan kan je verder met 10. En neen het is niet enkel omdat hij al eens rood heeft gepakt daarvoor. Genoeg andere incidenten met hem om dit even aan te halen.
Voila, Wesley heeft zichzelf niet voldoende onder controle en blijkt een recidivist te zijn op vlak van (vuile) overtredingen en tikken uitdelen.
Die gaat binnenkort tegen een zware schorsing aanlopen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door JRut »

Wesley is een impulsief karakter, ja. Dat heeft ook zijn voordelen. Als hij impulsief op doel schiet van aan de hoek van de zestien meter tegen Zulte is dat in mijn ogen ook onverstandig, maar dan gaan we niet over onvoldoende controle lopen zeuren. Wat evengoed kan.

Het is hoe hij in elkaar steekt. Best gaat het eruit, maar ik vind al dat gefocus op die vuile overtredingen en tikken echt zwaar overdreven. Je moet eerst eens bekijken wat hij allemaal moet incasseren, je zou voor minder je controle verliezen. Als je dan ook eens gaat bekijken hoe het al verbeterd is gaandeweg, dan zeg ik eigenlijk chapeau. Hij leert continu bij. Blijkbaar is dat van geen belang.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Maximus »

JRut schreef: Wesley is een impulsief karakter, ja. Dat heeft ook zijn voordelen. Als hij impulsief op doel schiet van aan de hoek van de zestien meter tegen Zulte is dat in mijn ogen ook onverstandig, maar dan gaan we niet over onvoldoende controle lopen zeuren. Wat evengoed kan.

Het is hoe hij in elkaar steekt. Best gaat het eruit, maar ik vind al dat gefocus op die vuile overtredingen en tikken echt zwaar overdreven. Je moet eerst eens bekijken wat hij allemaal moet incasseren, je zou voor minder je controle verliezen. Als je dan ook eens gaat bekijken hoe het al verbeterd is gaandeweg, dan zeg ik eigenlijk chapeau. Hij leert continu bij. Blijkbaar is dat van geen belang.
Dat stel ik net enorm in vraag als hij 'continu bijleert'. Er is iedere match, of toch zeker om de twee matchen, een fase waarbij je de wenkbrauwen moet fronsen. Sorry, maar impulsief op doel schieten is iets totaal anders dan een opvliegend karakter. Daar ga ik zelfs niet over beginnen discussiëren. Maar goed, ieder zijn mening he ;)
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door Stylisimo »

Da's nu eenmaal een kwalijk kantje van het voetbal. Als klein manneke heeft hij dat genoeg tijdens wedstrijden van profs gezien. Dan doet hij dat zelf eens op het veld en krijgt hij complimenten. Van supporters of ouders of trainers, want hij heeft dat goed gedaan om zich niet te laten doen. Da's goed om je niet te laten kennen blablabla...
Wekelijks zie je zo'n taferelen op onze jeugdvelden.
Respect? Dat dwing je af op zo'n manier!
Bedrog? Je gaat toch een fout van de ref zelf niet rechtzetten door zelf eerlijk te zijn zeker?
Dat kind is een product van z'n omgeving ...

Doet me telkens aan dit gezegde denken:
Football is a gentleman's game played by ruffians, and rugby is a ruffian's game played by gentlemen.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws vanop het trainingsveld

Bericht door JRut »

Maximus schreef:
JRut schreef: Wesley is een impulsief karakter, ja. Dat heeft ook zijn voordelen. Als hij impulsief op doel schiet van aan de hoek van de zestien meter tegen Zulte is dat in mijn ogen ook onverstandig, maar dan gaan we niet over onvoldoende controle lopen zeuren. Wat evengoed kan.

Het is hoe hij in elkaar steekt. Best gaat het eruit, maar ik vind al dat gefocus op die vuile overtredingen en tikken echt zwaar overdreven. Je moet eerst eens bekijken wat hij allemaal moet incasseren, je zou voor minder je controle verliezen. Als je dan ook eens gaat bekijken hoe het al verbeterd is gaandeweg, dan zeg ik eigenlijk chapeau. Hij leert continu bij. Blijkbaar is dat van geen belang.
Dat stel ik net enorm in vraag als hij 'continu bijleert'. Er is iedere match, of toch zeker om de twee matchen, een fase waarbij je de wenkbrauwen moet fronsen. Sorry, maar impulsief op doel schieten is iets totaal anders dan een opvliegend karakter. Daar ga ik zelfs niet over beginnen discussiëren. Maar goed, ieder zijn mening he ;)
Ik daag je uit om die fases dan eens op te lijsten. Ik verwacht dus meer dan tien duidelijke fases waaruit blijkt dat Wesley totaal geen zelfcontrole heeft.
En het resultaat daarvan mag anders zijn, het komt wel voort uit dezelfde hersenprikkel in mijn ogen.
#hetishierbeter
Plaats reactie