Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
NastjaCeh
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 jun 2017, 18:59

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door NastjaCeh »

Heffron schreef: Bestaan er geen sites waar je prono kan doen zoals we voor het WK hadden, maar dan enkel voor een bepaalde club/competitie?

Hahaha :)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Alethio schreef: Sorry mannen, ik heb er de energie niet meer voor. Ik neem me al weken voor om de resultaten van vorig seizoen af te ronden, maar ik kom er niet aan toe. Hopelijk binnenkort, waarschijnlijk kan ik zondag een moment vinden.

Als een ander zich geroepen voelt, graag.
Mooi dat je dit de voorbije seizoenen hebt gedaan, bedankt hiervoor.
ClubPolska, zie jij het niet zitten dit in handen te nemen?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Coördinator van de scouting bij Club Brugge gaat meteen aan de slag bij AA Gent als “sportleider”
Nadat Club Brugge donderdag “per direct” een punt had gezet achter de samenwerking met scoutingcoördinator Peter Verbeke, gaat hij bij concurrent AA Gent aan de slag als “sportleider”. Het is nog onduidelijk wat die functie bij de Buffalo’s exact zal inhouden .

Verbeke trad in 2013 in dienst bij Club als scoutingcoördinator van de jeugdacademie. Sinds 2015 bekleedde hij die functie voor de A-kern. Dat deed hij in samenwerking met hoofdscout Raymond Mommens en scouts Kenneth Brylle, Peter Van Wambeke en Joachim Vercaigne. De 35-jarige Verbeke was bij Club de voorbije jaren mee verantwoordelijk voor de transfers van onder anderen Arnaut Danjuma, Hans Vanaken, Wesley Moraes en de intussen alweer vertrokken Anthony Limbombe.

https://www.gva.be/cnt/dmf20181018_0385 ... oordinator" onclick="window.open(this.href);return false;


Al 5 jaar scout bij Club binnen de jeugdwerking, op staande voet ontslagen gisteren.. (En dan naar Gent.) Zou dit niet meer zijn dan een "ontslag in onderling akkoord" en dus niets aan de hand, of zou die kerel iets te maken hebben met rolexen en puntjes-in-de-gazet en zo van die dingen? Ik vind de formulering "Club Brugge zette per direct een punt achter de samenwerking" toch wat raar. Al kan het evengoed sensatiegazettenpraat zijn.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Khas »

Eerst kwam de melding dat hij solliciteerde bij Gent, waarna hij ontslagen is omwille daarvan. Wat er van klopt weet ik niet, maar een ontslag in onderling overleg lijkt me aannemelijker. Club zou moeten dom zijn om hem te betalen om weg te gaan.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Alethio schreef: Sorry mannen, ik heb er de energie niet meer voor. Ik neem me al weken voor om de resultaten van vorig seizoen af te ronden, maar ik kom er niet aan toe. Hopelijk binnenkort, waarschijnlijk kan ik zondag een moment vinden.

Als een ander zich geroepen voelt, graag.
Mooi dat je dit de voorbije seizoenen hebt gedaan, bedankt hiervoor.
ClubPolska, zie jij het niet zitten dit in handen te nemen?
Zot, ik weet geen hol van voetbal en ik ben totaal onbetrouwbaar.
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 19 okt 2018, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

De derdes in de Champions League:

SSC Napoli - 9 ptn
Inter Milaan - 8 ptn
Valencia - 8 ptn
Benfica - 7 ptn
Plzen - 7 ptn
Club Brugge - 6 ptn
Shakthar - 6 ptn
Galatasaray - 4 ptn

Club Brugge is dus geen reekshoofd in de Europa League.
Gekloot door AEK, Roma en/of ManUtd.. Of door Luan Peres die die kopbal mist gisteren. Soit.

Napoli, Inter Milaan, Valencia en Benfica zijn dus al 4 mogelijke tegenstanders in de Europa League.
Morgen komen daar nog de 12 groepswinnaars uit de Europa League bij.


EDIT/ Even de EL-poules bekeken. FC Salzburg, Zenit, Dinamo Zagreb, Eintracht Frankfurt en Chelsea zijn al zeker van groepswinst en dus ook al zeker mogelijke tegenstanders van Club.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Duffman »

Cedrinho schreef: 12 dec 2018, 23:23 De derdes in de Champions League:

SSC Napoli - 9 ptn
Inter Milaan - 8 ptn
Valencia - 8 ptn
Benfica - 7 ptn
Plzen - 7 ptn
Club Brugge - 6 ptn
Shakthar - 6 ptn
Galatasaray - 4 ptn

Club Brugge is dus geen reekshoofd in de Europa League.
Gekloot door AEK, Roma en/of ManUtd.. Of door Luan Peres die die kopbal mist gisteren. Soit.

Napoli, Inter Milaan, Valencia en Benfica zijn dus al 4 mogelijke tegenstanders in de Europa League.
Morgen komen daar nog de 12 groepswinnaars uit de Europa League bij.


EDIT/ Even de EL-poules bekeken. FC Salzburg, Zenit, Dinamo Zagreb, Eintracht Frankfurt en Chelsea zijn al zeker van groepswinst en dus ook al zeker mogelijke tegenstanders van Club.
Bring on Chelsea of Benfica, exit in stijl en focus op de titel.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door GenGhibli »

Duffman schreef: 12 dec 2018, 23:42
Cedrinho schreef: 12 dec 2018, 23:23 De derdes in de Champions League:

SSC Napoli - 9 ptn
Inter Milaan - 8 ptn
Valencia - 8 ptn
Benfica - 7 ptn
Plzen - 7 ptn
Club Brugge - 6 ptn
Shakthar - 6 ptn
Galatasaray - 4 ptn

Club Brugge is dus geen reekshoofd in de Europa League.
Gekloot door AEK, Roma en/of ManUtd.. Of door Luan Peres die die kopbal mist gisteren. Soit.

Napoli, Inter Milaan, Valencia en Benfica zijn dus al 4 mogelijke tegenstanders in de Europa League.
Morgen komen daar nog de 12 groepswinnaars uit de Europa League bij.


EDIT/ Even de EL-poules bekeken. FC Salzburg, Zenit, Dinamo Zagreb, Eintracht Frankfurt en Chelsea zijn al zeker van groepswinst en dus ook al zeker mogelijke tegenstanders van Club.
Bring on Chelsea of Benfica, exit in stijl en focus op de titel.
Hazard. Altijd dan toch. Benfica toch ook niet meer de affiche waar ik op zit te wachten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Duffman schreef: 12 dec 2018, 23:42
Cedrinho schreef: 12 dec 2018, 23:23 De derdes in de Champions League:

SSC Napoli - 9 ptn
Inter Milaan - 8 ptn
Valencia - 8 ptn
Benfica - 7 ptn
Plzen - 7 ptn
Club Brugge - 6 ptn
Shakthar - 6 ptn
Galatasaray - 4 ptn

Club Brugge is dus geen reekshoofd in de Europa League.
Gekloot door AEK, Roma en/of ManUtd.. Of door Luan Peres die die kopbal mist gisteren. Soit.

Napoli, Inter Milaan, Valencia en Benfica zijn dus al 4 mogelijke tegenstanders in de Europa League.
Morgen komen daar nog de 12 groepswinnaars uit de Europa League bij.


EDIT/ Even de EL-poules bekeken. FC Salzburg, Zenit, Dinamo Zagreb, Eintracht Frankfurt en Chelsea zijn al zeker van groepswinst en dus ook al zeker mogelijke tegenstanders van Club.
Bring on Chelsea of Benfica, exit in stijl en focus op de titel.
Idd, graag een top affiche, met opgeheven hoofd eruit en volle focus op de titel. :rock:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Pica »

Walgelijk gewoon om je eigen ploeg te willen zien verliezen
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Duffman »

Pica schreef: 13 dec 2018, 08:50 Walgelijk gewoon om je eigen ploeg te willen zien verliezen
Je kan woorden verdraaien zoveel je wil, natuurlijk. Ieder rechtschapen mens op dit forum heeft niets liever dan dat Club wint, inclusief ikzelf. Je kan natuurlijk alleen maar winnen wat er te winnen valt (zin voor realiteit).

Wij (en geen enkele Belgische club) heeft qua kern noch de kwaliteit, noch de rotatiemogelijkheden om zelfs nog maar aanspraak te kunnen maken op eindwinst in de EL en bovendien gelijktijdig voluit mee te strijden in de eigen competitie. Dus je verspilt (met veel geluk) je energie tot in april om te kunnen zeggen dat je eens kwartfinalist ben geweest. Het is trouwens zo dat AA Gent zijn titel 'gewonnen' heeft in 2015, omdat wij ons kruit zaten te verschieten tegen FC Tralalalala(?) uit de Krim.

Onze Europese campagne is geslaagd i.m.o., de doelstelling (overwinteren) is gehaald en verder valt er toch niks te rapen. Dus ja, liever nog eens toppers aan het werk in in Jan Breydel waar de onzen zich eens mee kunnen meten (en met hun voeten op de grond gezet worden), en daarna vol voor de 16de landstitel. Dan mag je in september tenminste opnieuw CL gaan kijken. Pas op; ik vind het bewonderenswaardig hoe KRC Genk met open vizier alle wedstrijden aanvat, maar je ziet dat de tank al bijna leeg is. Er wordt pas voor de knikkers gespeeld binnen 3 maanden, dus ik wil het nog wel eens zien tegen dan.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door leem »

Ik denk wel dat het binnen afzienbare tijd mogelijk moet zijn om de finale van de Europa league te spelen voor een Belgische ploeg. Nu niet per se deze natuurlijk, met nog heel veel erg goeie teams. Maar het wordt binnenkort toch weer allemaal hervormd dus nvm..
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Pica »

Duffman schreef: 13 dec 2018, 09:30
Pica schreef: 13 dec 2018, 08:50 Walgelijk gewoon om je eigen ploeg te willen zien verliezen
Je kan woorden verdraaien zoveel je wil, natuurlijk. Ieder rechtschapen mens op dit forum heeft niets liever dan dat Club wint, inclusief ikzelf. Je kan natuurlijk alleen maar winnen wat er te winnen valt (zin voor realiteit).

Wij (en geen enkele Belgische club) heeft qua kern noch de kwaliteit, noch de rotatiemogelijkheden om zelfs nog maar aanspraak te kunnen maken op eindwinst in de EL en bovendien gelijktijdig voluit mee te strijden in de eigen competitie. Dus je verspilt (met veel geluk) je energie tot in april om te kunnen zeggen dat je eens kwartfinalist ben geweest. Het is trouwens zo dat AA Gent zijn titel 'gewonnen' heeft in 2015, omdat wij ons kruit zaten te verschieten tegen FC Tralalalala(?) uit de Krim.

Onze Europese campagne is geslaagd i.m.o., de doelstelling (overwinteren) is gehaald en verder valt er toch niks te rapen. Dus ja, liever nog eens toppers aan het werk in in Jan Breydel waar de onzen zich eens mee kunnen meten (en met hun voeten op de grond gezet worden), en daarna vol voor de 16de landstitel. Dan mag je in september tenminste opnieuw CL gaan kijken. Pas op; ik vind het bewonderenswaardig hoe KRC Genk met open vizier alle wedstrijden aanvat, maar je ziet dat de tank al bijna leeg is. Er wordt pas voor de knikkers gespeeld binnen 3 maanden, dus ik wil het nog wel eens zien tegen dan.
Een heel seizoen vechten voor europees voetbal om dan eens je overwintert er de brui aan te geven want "je hebt er toch niets te zoeken".
Het europese toneel is en blijft een eer om te mogen deelnemen en dan het te laten schieten omdat je voor de x keer de jupkes liga wil winnen is schandelijk. Komt op 2 matchen meer en je bereikt iets dat je maar o zo weinig kan meemaken, vant schoonste dat er is.

Iedere Clubfan herinnert zich de recente titels nog, maar die van 2005 moet ik toch een keer goed nadenken. Terwijl de europese campagnes mij nog heel vers in het geheugen liggen met penalty helden en dutsen die scoren :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Bosko »

en "Away days are the best days"
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door JRut »

Keuze tussen een titel en een halve finale EL is toch echt heel erg simpel? Juist ja, halve finale EL. Altijd en overal.
#hetishierbeter
Plaats reactie