Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fire »

18 uur is voor veel werkmensen ook bijna niet haalbaar zonder minstens een halve dag. 2011 is zelfs exact hetzelfde.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Okido »

Ik begrijp wel dat dit niet zo evident is voor iedereen, hopelijk geen (grote) invloed op het aantal bezoekers want de 12de man in Brugge is toch echt wel belangrijk
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door The_One »

En dan die Cercle vlag :evil:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Khas »

Dat ze hun vuile werk zelf doen e zeg.
Laatst gewijzigd door Khas op 11 jan 2018, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Bosko »

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Bob Madou wordt senior marketing partner bij Club Brugge

Bob Madou versterkt vanaf 1 februari het management team van Club Brugge als Senior Marketing Partner. Zijn opdracht zal er in bestaan om samen met de bestaande teams het merk Club Brugge verder te ontwikkelen als love brand voor onze fans en als creatieve partner voor onze sponsors. Bob combineert zijn opdracht met zijn huidige rol als merkstrateeg voor de VRT merkenportfolio.

Bob Madou: “Het is een voorrecht om als Bruggeling en Club Brugge fan in hart en nieren mijn professionele steentje te mogen bijdragen aan deze club. Ik heb het bedrijf Club Brugge leren kennen als een erg stabiele topclub die met een weldoordachte organisatie sportieve en economische resultaten boekt en zo ontzettend veel Belgen beroert. Ik kijk er naar uit om mijn visie op merken in deze snel veranderende tijden te realiseren samen met de straffe mensen die vandaag op Club werken.”

Vincent Mannaert: “Ik ken Bob al lang en een samenwerking met Club Brugge was nooit ver weg. Zijn ervaring als manager in topsport omgevingen in binnen - en buitenland in combinatie met zijn expertise als merkstrateeg voor sport - en media merken maken hem tot een uniek profiel dat Club Brugge nog niet in de rangen had. Zijn Blauw-Zwarte hart maakt het plaatje compleet en we kijken er erg naar uit om er samen in te vliegen”.

BRON/ https://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/bob ... lub-brugge" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: Bob Madou wordt senior marketing partner bij Club Brugge

Bob Madou versterkt vanaf 1 februari het management team van Club Brugge als Senior Marketing Partner. Zijn opdracht zal er in bestaan om samen met de bestaande teams het merk Club Brugge verder te ontwikkelen als love brand voor onze fans en als creatieve partner voor onze sponsors. Bob combineert zijn opdracht met zijn huidige rol als merkstrateeg voor de VRT merkenportfolio.

Bob Madou: “Het is een voorrecht om als Bruggeling en Club Brugge fan in hart en nieren mijn professionele steentje te mogen bijdragen aan deze club. Ik heb het bedrijf Club Brugge leren kennen als een erg stabiele topclub die met een weldoordachte organisatie sportieve en economische resultaten boekt en zo ontzettend veel Belgen beroert. Ik kijk er naar uit om mijn visie op merken in deze snel veranderende tijden te realiseren samen met de straffe mensen die vandaag op Club werken.”

Vincent Mannaert: “Ik ken Bob al lang en een samenwerking met Club Brugge was nooit ver weg. Zijn ervaring als manager in topsport omgevingen in binnen - en buitenland in combinatie met zijn expertise als merkstrateeg voor sport - en media merken maken hem tot een uniek profiel dat Club Brugge nog niet in de rangen had. Zijn Blauw-Zwarte hart maakt het plaatje compleet en we kijken er erg naar uit om er samen in te vliegen”.

BRON/ https://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/bob ... lub-brugge" onclick="window.open(this.href);return false;
:thumba:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180120_03310949" onclick="window.open(this.href);return false;
:evil:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Triestig
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Okido »

Niet alleen geen verstand van voetbal, blijkbaar zit er helemaal niets in dat kopje. En dan nog zo dom om met naam en al op internet te zetten. Die gaan mogen betalen, zielig...
Heeft hun ploegje al gereageerd?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door JRut »

Toch onbegrijpelijk dat Cools en Diaby niet speelden gisteren. :mrgreen:
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef: Toch onbegrijpelijk dat Cools en Diaby niet speelden gisteren. :mrgreen:
T is neig. :zien:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Bosko »

Club zou de Deense eersteklasser Lyngby BK die in financiële problemen zit, willen helpen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... kke-tauber" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie