Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door felix da housecat »

Tiki Taka schreef:
Gratchski schreef: https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a7e88dc5/" onclick="window.open(this.href);return false;
“Het Brugse publiek is een makkelijk doelwit. In Olympia verliezen brave huisvaders en stille oma’s elke zin voor realiteit”
Dat maakt net waarom ons publiek zo`n invloed heeft, en het dus dikwijls een heksenketel is voor de tegenstander. :dance:
2!!

Is toch een verdienste van het publiek dat het de tegenstander kan beïnvloeden. Hoort er toch allemaal bij? Niet? HLN maakt van iets positief iets negatief
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Duffman »

felix da housecat schreef:
Tiki Taka schreef:
Gratchski schreef: https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a7e88dc5/" onclick="window.open(this.href);return false;
“Het Brugse publiek is een makkelijk doelwit. In Olympia verliezen brave huisvaders en stille oma’s elke zin voor realiteit”
Dat maakt net waarom ons publiek zo`n invloed heeft, en het dus dikwijls een heksenketel is voor de tegenstander. :dance:
2!!

Is toch een verdienste van het publiek dat het de tegenstander kan beïnvloeden. Hoort er toch allemaal bij? Niet? HLN maakt van iets positief iets negatief
De naam van de auteur van het artikel zegt genoeg...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door JRut »

Daarom vond ik minuut 60 zondag zo heerlijk. Spel was niet super, tempo was er amper in helft twee. Het modderde allemaal maar wat aan. Tot dat wij allemaal gewoon eens beslist hebben om druk te gaan zetten als de ploeg dat te weinig deed naar ons gevoel. Niet gestuurd, noch aangekondigd, noch gepland. Gewoon het algemene gevoel van: "Gow gasten, wij regelen dat hier efkes mee". Met onmiddellijk resultaat op het veld. Was echt een letterlijk kippenvelmoment voor mij, zonder overdrijven. En zekerheid over de winst, dat eigenlijk ook.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fire »

Die tweede helft nog eens herbekijken.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Gratchski »

We mogen vooral blij zijn dat we zo weinig in het nieuws komen. Lekker rustig bij ons, rustig verder aan de ploeg bouwen, aan het systeem werken...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door The_One »

Goja, denk je dat de interne werking zou veranderen omdat er wat meer over Club in het nieuws komt?
Denk dat dat eerder rust brengt bij ons, dan bij de Club :)
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Gratchski »

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a023d3a8/" onclick="window.open(this.href);return false;

Opvallende oproep van Vincent Mannaert, CEO van Club Brugge, in Sport/Voetbalmagazine. Nooit een voorstander geweest van de puntenhalvering in play-off I, gaat hij nu nóg een stap verder: het volledige afschaffen van de play-offs.

“Ik stel vast dat nu misschien het nadeel van de play-offs naar boven komt”, vertelt hij in een interview met Sport/Voetbalmagazine over het feit dat er zoveel topclubs pas halverwege of zelfs onderaan de rangschikking staan. “Het absolute zwaartepunt van je competitie is samengedrukt in zeven weken op het einde van het seizoen, het moment waarop het lichaam stilaan in de rode zone komt, omdat je dat meestal combineert met Europese wedstrijden en een druk programma voor je internationals. Als je jaar na jaar play-offs speelt, krijg je geleidelijk minder frisse spelers bij het begin van de voorbereiding. Het fenomeen is niet nieuw, al een aantal jaar zie je dat ploegen die het goed deden het seizoen voordien, een matige competitiestart kennen. Wij zijn nu de uitzondering.”
En Mannaert heeft nog een tweede punt. “Door het systeem van de play-offs krijg je onbewust, en ik vind dat het toch begint door te wegen, het gegeven dat het ‘toch maar na Nieuwjaar begint’. Op speeldag 30 stond Gent vorig seizoen tien punten achter ons. Bij de start van de play-offs werden dat er vijf, en na speeldag 1 nog maar twee. Wat mij betreft zitten we stilaan aan de houdbaarheidsdatum van de play-offs.”

Afschaffen dus, die handel. “Ik zou dat ten gronde willen herbekijken”, bevestigt Mannaert. “Ik ben nooit meegegaan in het verhaal dat je daardoor het niveau van je competitie naar omhoog trekt. We hebben het nu acht keer gedaan, ik ben voorstander om gedurende een bepaalde periode naar een vlakke competitie terug te keren, mét ruimte voor bekerwedstrijden in het weekend. Play-offs leggen ook druk op de kalender.”

Probleem is dat het format van de play-offs volgens het televisiecontract nog vast ligt tot 2020. Mannaert: “Dat wordt gezegd, maar ik heb gesprekken gevoerd met de rechtenhouders tijdens de onderhandelingen. Ook zij zijn gebaat bij betere kwaliteit, ze stappen nu in het bekerverhaal met rechtstreekse uitzendingen. Ik ben ervan overtuigd dat we voor die wedstrijden wél volle stadions krijgen als we ze in het weekend spelen.”
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Het volledige artikel uit SVM:

Club Brugge-manager Mannaert: 'Het is tijd om de play-offs af te schaffen'
Vincent Mannaert (Club Brugge) trekt zijn conclusies uit de moeilijke start van de tenoren in deze competitie en de tegenvallende Europese resultaten. Volgens hem is het tijd voor een (r)evolutie: 'Een competitiehervorming zou ons opnieuw zuurstof geven.'

De bladeren moeten nog vallen, maar bij de topclubs sneuvelen de trainers al bij bosjes. KV Oostende, AA Gent en anderlecht stapten met dromen de nieuwe competitie in, ook Europees, en alle drie likken ze dezer dagen hun wonden. Hun trainers betaalden de rekening. Ook bij Club Brugge heerst, ondanks de schitterende competitiestart, geen euforie: de Europese uitschakeling hakte er hard in. Een emotionele Ivan Leko stelde het vorige vrijdag nog in een interview met Marc Degryse: 'Dit ga ik nog lang meedragen, langer dan dit seizoen.' Het is dan ook tijd, vinden zijn bazen, om bij te sturen. Niet in het belang van hun club, maar in dat van het Belgische voetbal, dat na jaren hoogconjunctuur aan de einder stilaan problemen over de opvolging van deze gouden generatie Rode Duivels ziet opduiken. Vincent Mannaert, naast CEO van Club Brugge ook lid van de raad van bestuur van de Profliga en als dusdanig betrokken bij de organisatie van ons topvoetbal, licht plannen toe om een en ander grondig te veranderen. Maar eerst een tussenbalans van de start van zijn ploeg.

Kwam het Europese moment te vroeg voor de nieuwe trainer?
Vincent Mannaert: 'Er speelden drie elementen. Eén: de volledig nieuwe staf en een paar veranderingen in het elftal. Dat heeft tijd nodig. Twee: de loting was geen cadeau. AEK staat nu bovenaan in Griekenland en versloeg vorige week nog Champions Leagueteam Olympiacos. En drie: ik denk dat we nu zien, de laatste weken, hoe belangrijk een type à la Wesley is in de manier van voetballen van Ivan. Een targetspits die je toelaat om aan te sluiten. Tijdens zijn afwezigheid hadden we echt wel een probleem. Het tactische zoeken in het begin catalogiseer ik ook onder: tijd nodig voor de andere benadering.'

Waarom moest het anders?
Mannaert: 'Wij geven een trainer altijd aan wat wij willen. De voetbalfilosofie van Club Brugge is winnen, maar op een bepaalde manier, door het brengen van dominant, enthousiast, dynamisch voetbal, met na een tijd voorwaartse druk. Wij zeggen nooit hoe dat moet, de trainer moet dat invullen. Die filosofie blijft de rode draad, van Happel, Houwaart en Broos over Sollied tot Preud'homme. Ik spreek dan wel op het niveau van de Belgische competitie, omdat je daar in 90 procent van de wedstrijden tegen tegenstanders speelt waar je niet de mindere van bent. Europees is een ander verhaal. Hoe zich dat concreet vertaalt in een veldbezetting, is voor de trainer. Bij Broos was dat een 4-4-2, bij Sollied een 4-3-3 met andere accenten dan de 4-3-3 onder Preud'homme. Ivan voelt zich nu het beste met drie verdedigers, op dit moment een 3-5-2. Van daaruit zag je de progressie van de voorbije weken, met meer synchronisatie tussen de spelers.'

EMOTIES

Na de uitschakeling in Athene was uw trainer zwaar aangeslagen.
Mannaert: 'Hij was kapot omdat wij groepsfase Europa League hadden vooropgesteld en als je dat doel niet haalt, ben je meer dan enkel teleurgesteld. We hebben dat samen in perspectief geplaatst. Een moeilijke voorbereiding, niet gediend door de loting en niet iedereen ter beschikking. Gelukkig stond Dennis er bij de start onmiddellijk, in bepaalde wedstrijden heeft hij individueel het verschil gemaakt toen het collectief er nog niet stond.'

Heeft het u later verrast dat de fans bij de enige misstap in de competitie, het verlies in Moeskroen, zich al direct tegen uw trainer keerden?

Mannaert: 'Ook daar hebben we het over gehad. Bij zijn aanstelling was er twijfel, bij sommigen is die er nog. Na een monument als Preud'homme valt de keuze op iemand die één jaar hoofdtrainerschap achter de kiezen heeft bij STVV. Een stuk scepticisme is dan logisch. Na de heenmatch tegen Athene heb ik in een gesprek met de spelersraad én Ivan gezegd: er zijn twee jongens die weten wat het is zonder Europees voetbal: Refaelov en De Bock. Ik kan je zeggen: dat is héél erg. Een uitschakeling draag je lang mee. Ook de supporters. In Moeskroen was die nog niet verteerd. De eerste helft was daar nog goed, de tegengoals vielen na individuele fouten. De tweede helft was slecht, héél slecht. Dat in combinatie met de Europese uitschakeling vertaalt zich in de reactie van de fans. Ivan was daar emotioneel zwaar door geraakt, maar dat vind ik ook het mooie. Ik herken een stuk Michel. Ik heb hem dat ook zo uitgelegd en hij kon het plaatsen. Ivan is een emotioneel man, hij haalt heel veel energie uit de mooie momenten, het samen vieren, ook met de supporters, maar als dat niet werkt...'

Hoe gaat hij te werk?
Mannaert: 'Uit de gesprekken die we hadden voor het contract bleek dat hij veel had gereisd. Hij was in Italië en maakte het assistentschap bij PAOK mee. Ivan is een spons die dingen oppikt, analyseert en erover nadenkt. Tijdens de trainersopleiding vroeg hij door. Hij deed veel kennis op over verschillende zaken, gaande van videoanalyse tot fysieke voorbereiding. Op het veld is voor hem intensiteit belangrijk. Wat je doet, hoeft niet altijd 100 procent full speed te zijn, maar de focus moet er wel 100 procent zijn. Daarom zijn de sessies niet zo lang, maar intens. En elke dag legt hij de lat wat hoger, voor de spelers en voor ons. Deze week ging het nog over het oefenveld, dat in zijn ogen nog niet honderd procent is.'

Hij roteert niet. Moeten jullie niet wat meer oefenwedstrijden spelen, zoals Antwerp, om de rest wedstrijdfit te houden?
Mannaert: 'Dat zit in zijn achterhoofd, maar zijn prioriteit is nu werken aan de machine. Daarom is de intensiteit op training belangrijk. Je hebt geen wedstrijdritme, maar je houdt wel iedereen scherp.'

Niet roteren is een bewuste keuze?
Mannaert: 'Als de Europese wedstrijden wegvallen, ligt de focus compleet op de competitie. Om de week een wedstrijd: elke speler moet dat perfect kunnen. Ivan wil elke wedstrijd winnen en gaat voor die spelers van wie hij denkt dat hij met hen het meeste kans heeft. En de evidentie is: hoe fitter iedereen is, hoe meer automatismen. Vormer raakt ingespeeld op Cools, als Wesley afhaakt, gaat Dennis diep. Ze kénnen elkaar nog niet zo goed. Tegenover twaalf maanden geleden staat er een andere keeper, is Brandon titularis, Decarli, Cools, Limbombe, Wesley, Dennis en Nakamba. Op Vanaken, Vormer en Denswil na is het hele team nieuw. Geruisloos is dat gebeurd, omdat een aantal jongens er al waren, zij het niet als titularis. Het is ook voor Ethan een verschil tussen een keer drie matchen op rij spelen en beginnen als titularis.'

PLAY-OFFS

Het is een vreemde competitie aan het worden. Hebt u daar een verklaring voor?
Mannaert: 'Ik stel vast dat nu misschien het nadeel van de play-offs naar boven komt. Het absolute zwaartepunt van je competitie is samengedrukt in zeven weken op het einde van het seizoen, het moment waarop het lichaam stilaan in de rode zone komt, omdat je dat meestal combineert met Europese wedstrijden en een druk programma voor je internationals. Het blessurerisico ligt ook hoger. Als je jaar na jaar play-offs speelt, krijg je geleidelijk minder frisse spelers bij het begin van de voorbereiding. Het fenomeen is niet nieuw, al een aantal jaar zie je dat topploegen of ploegen die het goed deden het seizoen voordien, een matige competitiestart kennen. Wij zijn nu de uitzondering.'

Onze analyses zijn ook: ze vinden het niet erg, ze sparen zich voor de rest van het seizoen.
Mannaert: 'Dat is mijn tweede punt. Door dat systeem krijg je onbewust, en ik vind dat het toch begint door te wegen, het gegeven dat het 'toch maar na Nieuwjaar begint'. Dat is gewoon zo. Op speeldag 30 stond Gent vorig seizoen tien punten achter ons. Bij de start van de play-offs werden dat er vijf, na speeldag 1 en de 2-1 nog twee. Wat mij betreft zitten we stilaan aan de houdbaarheidsdatum van de play-offs.'

En dan bedoelt u: play-offs afschaffen, niet afschaffen van de halvering van de punten?
Mannaert: 'Ik zou dat ten gronde willen herbekijken. Ik ben nooit meegegaan in het verhaal dat je daardoor het niveau van je competitie naar omhoog trekt. In alle eerlijkheid: zie jij veel mooie wedstrijden in de play-offs? Veel intensiteit, ja, en grote belangen. Maar goed voetbal? We hebben het nu acht keer gedaan, ik ben voorstander om dit te herbekijken en om gedurende een bepaalde periode naar een vlakke competitie terug te keren, mét ruimte voor bekerwedstrijden in het weekend. Play-offs leggen ook druk op de kalender. Laat ons dan ook een winterstop nemen, die naam waardig. In één beweging kunnen we ook de transferperiode inkorten tot 31 juli en in de winter tot twee weken. Dat zou ons opnieuw zuurstof geven. Indertijd hebben we gezegd: laat ons eens iets anders proberen. Je ziet nu, objectief, dat de kwaliteit van wedstrijden niet stijgt. Niet alleen in de play-offs, ook niet in de reguliere competitie. En je voelt de naweeën in je Europese voorbereiding. Twaalf Europese wedstrijden hebben de Belgische ploegen tot dusver gespeeld. Niet eentje werd gewonnen. En de ploeg die het beste voetbal bracht in Europa, staat vandaag (vorigedonderdag, nvdr) laatste...'

Bent u met uw format niet gebonden aan het televisiecontract, dat loopt tot 2020?
Mannaert: 'Dat wordt gezegd, maar ik heb gesprekken gevoerd met de rechtenhouders tijdens de onderhandelingen. Ook zij zijn gebaat bij betere kwaliteit, ze stappen nu in het bekerverhaal met rechtstreekse uitzendingen. Ik ben ervan overtuigd dat we voor die wedstrijden wél volle stadions krijgen als we ze in het weekend spelen.'

Het bijsturen van de transferkalender: wordt dat à la carte per land, of komt er een algemene Europese regel?
Mannaert: 'De raad van bestuur heeft aan Pierre François gevraagd om contact op te nemen met andere landen. Bart Verhaeghe en ik zaten onlangs samen met de mensen van Monaco, in het kader van goed nabuurschap (lacht), en zij gaven aan dat zij voorstander zijn en dat Frankrijk zou volgen. Duitsland ook. Als dat gebeurt, zal Nederland volgen. Spanje, Italië en Portugal niet zo snel, omdat die een late start kennen. Maar als we het met de ons omringende landen kunnen afstemmen, is dat al een stap.'

Wat met de Engelsen?
Mannaert: 'Ik zat begin september aan tafel met mensen van Arsenal en Manchester United en daar werd het even geopperd. Vier dagen later was het beslist. Naar analogie van de Brexit trekt hun voetbal zich steeds minder aan van wat er gebeurt op het continent. Zij stoppen 48 uur voor de eerste wedstrijd, volgend jaar op 9 augustus.'

Zorgt dat niet voor problemen? Als wij sluiten op 31 juli en op 6 augustus komen ze Dennis of Wesley weghalen, staat u zonder spits.
Mannaert: 'Dat kan nu ook, niet alles loopt gelijk. Plan dan beter. Interesse in een speler zie je altijd aankomen. Dan is het aan de ploeg om te anticiperen of om in de winter een correctie te doen.'

BEPERKING OP UITLENEN

Uw nazomer werd ook vergald door de discussie over het uitlenen van spelers. Wat zijn daar de lessen?
Mannaert: 'Wat clubs overeenkomen, geldt als wet, omdat er nog geen specifieke wetgeving in België is. Als een partij vervolgens die wet in vraag stelt, heb ik daar een probleem mee. In het geval van SanderCoopman is tegen hem exact hetzelfde gezegd als tegen Brandon Mechele: dat hij speelkansen zou krijgen en dat we liever hadden dat hij bleef. Sander antwoordde daarop dat hij wilde uitgeleend worden. Daarop hebben we onze voorwaarden bepaald. Antwerp aanvaardde die helemaal, Zulte Waregem ook, om er vervolgens onderuit proberen te komen. Daarom vraag ik nu om iets af te spreken dat heel duidelijk is. Ofwel sluiten we ons aan bij het Engelse model, een verbod om te spelen tegen de uitlenende club, ofwel sluiten we ons aan bij wat Herman Van Holsbeeck voorstelt. Als de overnemende club alle financiële lasten draagt, mag je de speler opstellen wanneer je wilt. Als de club van oorsprong nog een gedeelte van de financiële lasten moet dragen, dan niet.'

We kunnen van Engeland veel leren, maar veel spelers kopen en vervolgens uitlenen, zoals Chelsea doet, lijkt geen correct businessmodel. Moet daar paal en perk aan worden gesteld?
Mannaert: 'Beperk het voor elke ploeg tot maximaal zelf twee spelers lenen en twee spelers uitlenen. Ik had het zelfs nog iets strakker geformuleerd: niet meer in België. Op die manier word je gedwongen om anders te denken. Nu redeneer je: laat er ons nog maar eentje bijnemen, we kunnen hem altijd nog uitlenen. Als dat niet meer kan, ga je naar beneden moeten kijken, naar je academie. Nu zijn er ploegen die niks doen en afwachten of in anderlecht, Brugge of elders wat overschot is. Kijk naar Zulte Waregem: welke jeugdspeler is er de laatste zes jaar doorgebroken? Club Brugge, anderlecht, Genk, Gent en Standard, daar krijgen de jeugdspelers nog de meeste speelminuten. Niet bij de ploegen daaronder.'

Die limiet van twee plus twee geldt ook voor spelers die ze uit het buitenland lenen?
Mannaert: 'Buitenland inclusief, ja.'

Supporters vragen zich nu af wat jullie willen bereiken met het aankopen van al die jonge talenten à la Sabala, Masovic, McGree, Strandberg, Ibini-Isei, Bakenga... Jonge talenten, ongetwijfeld, maar heeft dat zin?
Mannaert: 'Masovic is een van de grootste talenten van Servië, McGree van Australië. Je hoopt dat die direct klaar zijn voor een nieuwe stap, zoals Dennis, maar dat blijkt niet zo. We moeten dus wat geduld hebben. Intern heb ik al gezegd dat we ons de volgende keer nog beter de vraag moeten stellen of het verschil met wat we hebben groot genoeg is om de investering te doen? Als we het uitlenen beperken moet je die zelfreflectie hebben.'

Zijn er nog voorstellen om de doorstroming te verbeteren?
Mannaert: 'Ik vind het een goeie zaak dat U17 en U19 vanaf volgend seizoen samensmelten tot U18. Verder moeten we de beloftecompetitie inschalen op minstens eerste amateurniveau, in hun competitie. Daar zie ik geen enkel tegenargument, mee in het systeem van stijgen en dalen.'

Mogen ploegen dat zelf kiezen als ze geen zin hebben in die investering?
Mannaert: 'Absoluut. In Duitsland doet Leverkusen niet meer mee. Maar je moet de kans geven aan zij die het wél willen. Misschien is er nu een momentum. De amateurliga vraagt of we willen kijken naar het zondagvoetbal. Wij om 16, 18 en 20 uur spelen, zij om 14 uur beginnen, zodat de concurrentie van rechtstreeks voetbal op tv wegvalt. Als wij daar een toegeving doen, kunnen wij onze vraag voorleggen.'

Kunnen al die aanpassingen volgend seizoen al worden ingevoerd?
Mannaert: 'Technisch kan het, we kunnen dit zelf beslissen. Daar is wel een meerderheid van 80 procent voor nodig, op 24 ploegen, ook 1B stemt mee. Clubs die nu voorstander zijn van play-offs gaan dan wel van mening moeten veranderen. Vandaag haalt dat voorstel het niet, maar ik hoop dat iedereen hier eens goed over nadenkt.'
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door felix da housecat »

100% akkoord met Vincent Mannaert!
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fire »

thx Cé
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door JRut »

Al bij al proper interview eigenlijk.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Gratchski »

JRut schreef: Al bij al proper interview eigenlijk.
Vlerick hé :grin:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Poulain zou weer een tijd(je) out zijn met een schouderblessure.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Gratchski »

Tiki Taka schreef: Poulain zou weer een tijd(je) out zijn met een schouderblessure.
Hoe is die feitelijk gebeurd? ik heb geen speciaal duel gezien of zo...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Tiki Taka schreef: Poulain zou weer een tijd(je) out zijn met een schouderblessure.
Hoe is die feitelijk gebeurd? ik heb geen speciaal duel gezien of zo...
Ook niet echt gezien, feit is dat Poulain heel blessuregevoelig is jammer genoeg.
Plaats reactie