Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Tiki Taka schreef: Ok, ik vat de vraag van Pica samen ;
Welke spelers zouden/zullen vertrekken ? Denswil, Diaby, Limbombe, Rafa
ah, Den Timmy tekent bij? :mrgreen:
:lol:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef: Ik snap die focus op een scorende spits die er twintig scoort echt niet. We hebben veruit de beste aanval, veruit de meeste gecreëerde kansen van de volledige competitie. Waarom hebben we dan zoveel nood aan een "echte topspits"? We hebben vier echte topspitsen, elk op hun manier. Dat zorgt ervoor dat ze minuten (en scoringskansen) van elkaar zullen afnemen. Daardoor geraken ze maar aan 15 of 11 (de eerste twee althans) doelpunten dit jaar. Maakt hen dat minder topspits?

Ook niet akkoord dat Horvath door de mand is gevallen. Leko heeft daar iets te snel een salomonsoordeel geveld in mijn ogen. Klasse trouwens voor de manier waarop Ethan zich heeft herpakt.
Diaby zal vertrekken, Wesley zal nooit een topscorer worden, daarvoor mist hij te veel kansen en Vossen tja, die scoorde 2 veldgoals dit seizoen.
Ik vind dat wij, en alle ploegen in het algemeen wel een type Bacca kunnen gebruiken, iemand die met zijn ogen dicht goals maakt.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
JRut schreef: Ik snap die focus op een scorende spits die er twintig scoort echt niet. We hebben veruit de beste aanval, veruit de meeste gecreëerde kansen van de volledige competitie. Waarom hebben we dan zoveel nood aan een "echte topspits"? We hebben vier echte topspitsen, elk op hun manier. Dat zorgt ervoor dat ze minuten (en scoringskansen) van elkaar zullen afnemen. Daardoor geraken ze maar aan 15 of 11 (de eerste twee althans) doelpunten dit jaar. Maakt hen dat minder topspits?

Ook niet akkoord dat Horvath door de mand is gevallen. Leko heeft daar iets te snel een salomonsoordeel geveld in mijn ogen. Klasse trouwens voor de manier waarop Ethan zich heeft herpakt.
Diaby zal vertrekken, Wesley zal nooit een topscorer worden, daarvoor mist hij te veel kansen en Vossen tja, die scoorde 2 veldgoals dit seizoen.
Ik vind dat wij, en alle ploegen in het algemeen wel een type Bacca kunnen gebruiken, iemand die met zijn ogen dicht goals maakt.
Over Diaby zijn we niet zeker, ook al zit de kans erin. Wesley heeft 11 doelpunten gescoord, waarvan bijna de meerderheid in de POs dus in de zogenaamde money-time. Vossen heeft maar twee doelpunten nodig om ons definitief over de streep te trekken en we weten allemaal dat hij op dat vlak een moeilijk jaar heeft gehad - wat niet van zijn gewoonte is.

Trouwens tien keer liever een seizoen waarin vier of vijf spelers meer dan tien doelpunten scoren (zoals dit jaar bij Club) dan een jaar waarin 1 spits meer dan 20 keer scoort. Moet je eens uitrekenen wat het beste is voor de club.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
JRut schreef: Ik snap die focus op een scorende spits die er twintig scoort echt niet. We hebben veruit de beste aanval, veruit de meeste gecreëerde kansen van de volledige competitie. Waarom hebben we dan zoveel nood aan een "echte topspits"? We hebben vier echte topspitsen, elk op hun manier. Dat zorgt ervoor dat ze minuten (en scoringskansen) van elkaar zullen afnemen. Daardoor geraken ze maar aan 15 of 11 (de eerste twee althans) doelpunten dit jaar. Maakt hen dat minder topspits?

Ook niet akkoord dat Horvath door de mand is gevallen. Leko heeft daar iets te snel een salomonsoordeel geveld in mijn ogen. Klasse trouwens voor de manier waarop Ethan zich heeft herpakt.
Diaby zal vertrekken, Wesley zal nooit een topscorer worden, daarvoor mist hij te veel kansen en Vossen tja, die scoorde 2 veldgoals dit seizoen.
Ik vind dat wij, en alle ploegen in het algemeen wel een type Bacca kunnen gebruiken, iemand die met zijn ogen dicht goals maakt.
Over Diaby zijn we niet zeker, ook al zit de kans erin. Wesley heeft 11 doelpunten gescoord, waarvan bijna de meerderheid in de POs dus in de zogenaamde money-time. Vossen heeft maar twee doelpunten nodig om ons definitief over de streep te trekken en we weten allemaal dat hij op dat vlak een moeilijk jaar heeft gehad - wat niet van zijn gewoonte is.

Trouwens tien keer liever een seizoen waarin vier of vijf spelers meer dan tien doelpunten scoren (zoals dit jaar bij Club) dan een jaar waarin 1 spits meer dan 20 keer scoort. Moet je eens uitrekenen wat het beste is voor de club.
Weet ik ook wel. Desalniettemin is iedereen op zoek naar die top spits die er elk seizoen 20 scoort en zou hij bij elke ploeg welkom zijn.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fire »

Veel liever een ploeg waar het gevaar van "alle kanten" komt dan een ploeg die leeft/speelt in functie van 1 spits.
Van iedereen die 'vaak' mocht spelen (meer dan 700 minuten) is Naka de enige veldspeler die niet scoorde (zegt feitelijk genoeg!)
Laatst gewijzigd door Fire op 17 mei 2018, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Maximus »

Fire schreef: Veel liever een ploeg waar het gevaar van "alle kanten" komt dan een ploeg die leeft/speelt in functie van 1 spits.
Van iedereen die 'vaak' mocht spelen (meer dan 700 minuten) is Naka de enige veldspeler die niet scoorde (zegt feitelijk genoeg!)
Ben ik het mee eens. Maar als je iets wil betekenen in de Champions League, heb je ook gewoon een spits nodig die op de beslissende momenten weet te scoren. Ik ben een enorme fan van Wesley, maar hij is geen echte killer. Zijn kans op Standard bijvoorbeeld, in de Champions League heb je iemand nodig die daar toch meer mee doet.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fire »

Als je iets wil betekenen heb je spelers nodig die de paar kansen die er komen afmaken.
Dat hoeft geen spits te zijn.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Maximus »

Fire schreef: Als je iets wil betekenen heb je spelers nodig die de paar kansen die er komen afmaken.
Dat hoeft geen spits te zijn.
In ons aanvallend compartiment doen Limbombe, Vanaken en Vormer dat voldoende. Bij onze spitsen daarentegen is er nog ruimte voor verbetering (er van uitgaande dat Diaby vertrekt).
Laatst gewijzigd door Maximus op 17 mei 2018, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fire »

Daar heb je gelijk in, maar in je vorige post leek het (voor mij althans) dat je die goals enkel van een spits verwacht. Wat zeker in ons systeem niet het geval is.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door GenGhibli »

Fire schreef: Veel liever een ploeg waar het gevaar van "alle kanten" komt dan een ploeg die leeft/speelt in functie van 1 spits.
Van iedereen die 'vaak' mocht spelen (meer dan 700 minuten) is Naka de enige veldspeler die niet scoorde (zegt feitelijk genoeg!)
Absoluut. Je kan dan heel erg afhankelijk worden.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Alethio »

Wat je natuurlijk wil, is een spits die er 20 inlegt elk seizoen, en dan ook nog wat middenvelders/flankspelers die er elk 15 maken. En verdedigers moeten toch ook elk vijf keer kunnen scoren. We krijgen corners genoeg op een seizoen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Khas »

GenGhibli schreef:
Fire schreef: Veel liever een ploeg waar het gevaar van "alle kanten" komt dan een ploeg die leeft/speelt in functie van 1 spits.
Van iedereen die 'vaak' mocht spelen (meer dan 700 minuten) is Naka de enige veldspeler die niet scoorde (zegt feitelijk genoeg!)
Absoluut. Je kan dan heel erg afhankelijk worden.
Wat we nu ook zijn, maar dan op geheel andere manier. Elk systeem heeft voor- en nadelen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Gratchski »

Afbeelding
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: Afbeelding
Mooi zo, laat het maar eindelijk eens wat vooruit gaan met die bouw plannen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Gratchski »

gestolen van op SN3 hoor :hide:

Wel gigantische stap die genomen is!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Plaats reactie