Shirts/Merchandising

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door The_One »

Vind dat hij wel gelijk heeft over truitjes in de col. Das er over. :mrgreen:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door JRut »

Hannes schreef: Truitjes wisselen midden in het seizoen??? Waar is dat goed voor? Beter concentreren op voetbal. En truitjes in de col is niet meer retro maar gewoon erover. Ook huidige homeshirts niet mooi. Gele shirt wél prachtig!
Not sure if serious or just trolling.

Of zat.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Cedrinho »

Hannes schreef: Truitjes wisselen midden in het seizoen??? Waar is dat goed voor? Beter concentreren op voetbal. En truitjes in de col is niet meer retro maar gewoon erover. Ook huidige homeshirts niet mooi. Gele shirt wél prachtig!
Wa voor drugs gebruikt gij man? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Hannes »

Bosko schreef: Als je een geel truitje mooier vindt, dan een normaal blauw-zwart :mrgreen:
Ja ik vind ONZE gele Clubshirts mooier dan ONZE blauwzwarte Clubshirts. Iets verkeerd gezegd misschien?
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Hannes »

The_One schreef: Vind dat hij wel gelijk heeft over truitjes in de col. Das er over. :mrgreen:
Touwtjes in de col bedoelde ik. Oprechte excuses voor deze onbegrijpelijke verspreking.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Hannes »

Cedrinho schreef:
Hannes schreef: Truitjes wisselen midden in het seizoen??? Waar is dat goed voor? Beter concentreren op voetbal. En truitjes in de col is niet meer retro maar gewoon erover. Ook huidige homeshirts niet mooi. Gele shirt wél prachtig!
Wa voor drugs gebruikt gij man? :mrgreen:
Moet je zat of stoned zijn misschien om een eigen mening te hebben? Vreemde logica. Klein beetje volwassen worden jongens! :lol:
Laatst gewijzigd door Hannes op 10 feb 2018, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door The_One »

Hannes schreef:
The_One schreef: Vind dat hij wel gelijk heeft over truitjes in de col. Das er over. :mrgreen:
Touwtjes in de col bedoelde ik. Oprechte excuses voor deze onbegrijpelijke verspreking.
Het is je helemaal vergeven vriend, kan iedereen overkomen :nice:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Bosko »

Hannes schreef:
Bosko schreef: Als je een geel truitje mooier vindt, dan een normaal blauw-zwart :mrgreen:
Ja ik vind ONZE gele Clubshirts mooier dan ONZE blauwzwarte Clubshirts. Iets verkeerd gezegd misschien?
Niets is toch mooier dan blauw-zwart? In die gele zit er niets blauw-zwarts.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RE: Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Fire »

Bosko schreef:
Hannes schreef:
Bosko schreef: Als je een geel truitje mooier vindt, dan een normaal blauw-zwart :mrgreen:
Ja ik vind ONZE gele Clubshirts mooier dan ONZE blauwzwarte Clubshirts. Iets verkeerd gezegd misschien?
Niets is toch mooier dan blauw-zwart? In die gele zit er niets blauw-zwarts.
Volledig akkoord
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Cedrinho »

Ook akkoord. Ik haat gele shirts voor Club, zie écht niet wat dat met Club te maken zou moeten hebben, er is geen link tussen beide. Of het moet een of ander "Vlaamsch karakter" zijn, maar dat vind ik dan weer bullshit, gezien we een Belgische ploeg zijn en geen Vlaamse, dus dat is geen argument.

Wat Birger zegt, klopt wel, veel keuze heb je niet. Als het eerste blauw en zwart bevat en het tweede wit, dan moet het derde al die drie kleuren vermijden. Paars en groen zijn niet aan de orde, dus dan blijft enkel geel, oranje en rood over.
Voor mij persoonlijk moet dat dan ALTIJD rood worden. Het bordeaux-rode shirt van enkele jaren geleden vond ik super. En dat rood kan dan gelinkt worden aan het rood uit het logo van de stad Brugge. Een pak logischer dan geel. (En oranje zou gewoon té lelijk zijn waarschijnlijk.)
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Heffron »

Cedrinho schreef: (En oranje zou gewoon té lelijk zijn waarschijnlijk.)
Afbeelding
:hide:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Cedrinho »

Q.E.D.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Fire »

Groot gelijk ce. Derde shirt altijd rood.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Hannes »

Cedrinho schreef: Ook akkoord. Ik haat gele shirts voor Club, zie écht niet wat dat met Club te maken zou moeten hebben, er is geen link tussen beide. Of het moet een of ander "Vlaamsch karakter" zijn, maar dat vind ik dan weer bullshit, gezien we een Belgische ploeg zijn en geen Vlaamse, dus dat is geen argument.

Wat Birger zegt, klopt wel, veel keuze heb je niet. Als het eerste blauw en zwart bevat en het tweede wit, dan moet het derde al die drie kleuren vermijden. Paars en groen zijn niet aan de orde, dus dan blijft enkel geel, oranje en rood over.
Voor mij persoonlijk moet dat dan ALTIJD rood worden. Het bordeaux-rode shirt van enkele jaren geleden vond ik super. En dat rood kan dan gelinkt worden aan het rood uit het logo van de stad Brugge. Een pak logischer dan geel. (En oranje zou gewoon té lelijk zijn waarschijnlijk.)
Niet akkoord. Elke voetbalploeg wil elk jaar een massa shirts verkopen en doet daarop zijn best om elk jaar 3 spiksplinternieuwe designs te presenteren. Dan kan je niet anders dan wat verandering te brengen, niet? En in mijn hele huis is geen streepje paars te vinden, maar ik zou het zelfs gewoonweg supacool vinden om volgend jaar de identiteit van de mauves te kapen en een paars shirt als 3de uitrusting te nemen. Als statement kan dat tellen! Laat de bagger maar komen boys, ik ben er klaar voor! :rock: :finger:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Fire »

Ik zou t wel snappen. Maar ik denk dat het toch een slecht idee is ze.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie