[Dossier] Nieuw Stadion

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door james »

als er iemand mr botox tegenkomt , je hebt mijn zegen
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door zegmaardag »

james schreef: als er iemand mr botox tegenkomt , je hebt mijn zegen
Zo ver moet ge niet zoeken om hem tegen te komen hoor :mrgreen:...

Tjah, da's pure frustratie bij Mr. Botox...

- Eurostadion wordt belemmerd (eigenlijk dom dat Verhaeghe publiekelijk zo tegengekant was, want dat ging er nooit doorkomen anyway. Departement omgeving wist dat al héél lang.)
- Coucke koopt anderlecht & zijn beste maat is Versluys, die eerder een stadion zal bouwen voor de mauven dan Ghelamco.
- Gans die beerput van zijn Ghelamco & Stad Gent verhaal dat publiek gemaakt wordt, het boek niet kunnen verbieden,... en meer media aandacht dan gedacht.

Als die klacht ontvankelijk wordt beschouwd, dan is er iets ferm mis in dit land... Wanneer heeft hij die gronden gekocht, 2015 of 2016 ?
Laatst gewijzigd door zegmaardag op 20 jan 2018, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door james »

zegmaardag schreef:
james schreef: als er iemand mr botox tegenkomt , je hebt mijn zegen
Zo ver moet ge niet zoeken om hem tegen te komen hoor :mrgreen:...

Tjah, da's pure frustratie bij Mr. Botox...

- Eurostadion wordt belemmerd (eigenlijk dom dat Verhaeghe publiekelijk zo tegengekant was, want dat ging er nooit doorkomen anyway. Departement omgeving wist dat al héél lang.)
- Coucke koopt anderlecht & zijn beste maat is Versluys, die eerder een stadion zal bouwen voor de mauven dan Ghelamco.
- Gans die beerput van zijn Ghelamco & Stad Gent verhaal dat publiek gemaakt wordt, het boek niet kunnen verbieden,... en meer media aandacht dan gedacht.

Als die klacht ontvankelijk wordt beschouwd, dan is er iets ferm mis in dit land... Wanneer heeft hij die gronden gekocht, 2015 of 2016 ?
er is veel mis in dit land, maar daar gaan we hier niet over beginnen. Ik vraag me af als ik dit nieuw stadion nog ooit levend zal zien ?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Tiki Taka »

james schreef:
zegmaardag schreef:
james schreef: als er iemand mr botox tegenkomt , je hebt mijn zegen
Zo ver moet ge niet zoeken om hem tegen te komen hoor :mrgreen:...

Tjah, da's pure frustratie bij Mr. Botox...

- Eurostadion wordt belemmerd (eigenlijk dom dat Verhaeghe publiekelijk zo tegengekant was, want dat ging er nooit doorkomen anyway. Departement omgeving wist dat al héél lang.)
- Coucke koopt anderlecht & zijn beste maat is Versluys, die eerder een stadion zal bouwen voor de mauven dan Ghelamco.
- Gans die beerput van zijn Ghelamco & Stad Gent verhaal dat publiek gemaakt wordt, het boek niet kunnen verbieden,... en meer media aandacht dan gedacht.

Als die klacht ontvankelijk wordt beschouwd, dan is er iets ferm mis in dit land... Wanneer heeft hij die gronden gekocht, 2015 of 2016 ?
er is veel mis in dit land, maar daar gaan we hier niet over beginnen. Ik vraag me af als ik dit nieuw stadion nog ooit levend zal zien ?
Het hele stadiondossier van Club heeft idd veel gelijkenissen met de processie van Echternach. :hurr:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

https://www.tijd.be/ondernemen/sport/Oo ... ge/9974365" onclick="window.open(this.href);return false;

Een van onze sponsors ..
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: https://www.tijd.be/ondernemen/sport/Oo ... ge/9974365" onclick="window.open(this.href);return false;

Een van onze sponsors ..
Nope.

'Joris Ide' (het bedrijf) is wel nog sponsor maar Joris Ide (de persoon) heeft daar niets meer mee te maken.
Dat bedrijf is dus wel nog sponsor van ons, maar deze man hoegenaamd niet.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Cedrinho schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: https://www.tijd.be/ondernemen/sport/Oo ... ge/9974365" onclick="window.open(this.href);return false;

Een van onze sponsors ..
Nope.

'Joris Ide' (het bedrijf) is wel nog sponsor maar Joris Ide (de persoon) heeft daar niets meer mee te maken.
Dat bedrijf is dus wel nog sponsor van ons, maar deze man hoegenaamd niet.
Joris Ide heeft dus gewoon last van een gespleten persoonlijkheid, als ik je goed begrijp
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 22 jan 2018, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Okido »

Ik vind het ook wel behoorlijk absurd dat je een bedrijf hebt die jouw naam blijft dragen, ook al heb je er helemaal niets meer mee te maken. Dan verander je als bedrijf toch ook van naam? Maar dan nog, z'n goeie vriend Coucke gaat eerst kritiek uiten op mr. Botox en vervolgens gaat Ide dan zelf protest aantekenen...
Ik vraag me echt af als dit nog goed komt. Gaan we opnieuw een andere locatie moeten zoeken of blijven we gewoon nog vele jaren op Jan Breydel spelen?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door DavidVM »

Okido schreef: Ik vind het ook wel behoorlijk absurd dat je een bedrijf hebt die jouw naam blijft dragen, ook al heb je er helemaal niets meer mee te maken. Dan verander je als bedrijf toch ook van naam? Maar dan nog, z'n goeie vriend Coucke gaat eerst kritiek uiten op mr. Botox en vervolgens gaat Ide dan zelf protest aantekenen...
Ik vraag me echt af als dit nog goed komt. Gaan we opnieuw een andere locatie moeten zoeken of blijven we gewoon nog vele jaren op Jan Breydel spelen?
Aangezien je tot zaterdag protest kon aantekenen, klopt de chronologie van jouw zin niet.
De vraag is dus, wist Coucke van het protest van Ide?
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Okido »

DavidVM schreef:
Okido schreef: Ik vind het ook wel behoorlijk absurd dat je een bedrijf hebt die jouw naam blijft dragen, ook al heb je er helemaal niets meer mee te maken. Dan verander je als bedrijf toch ook van naam? Maar dan nog, z'n goeie vriend Coucke gaat eerst kritiek uiten op mr. Botox en vervolgens gaat Ide dan zelf protest aantekenen...
Ik vraag me echt af als dit nog goed komt. Gaan we opnieuw een andere locatie moeten zoeken of blijven we gewoon nog vele jaren op Jan Breydel spelen?
Aangezien je tot zaterdag protest kon aantekenen, klopt de chronologie van jouw zin niet.
De vraag is dus, wist Coucke van het protest van Ide?
Je hebt gelijk, ik heb het vooral over het moment waarmee hij met zijn protest in de media verschijnt. Ofwel wist Coucke hier niets van af, ofwel wil Coucke zich nog wat populair maken maar vind het wel leuk om viavia de plannen te dwarsbomen.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door DavidVM »

Okido schreef:
DavidVM schreef:
Okido schreef: Ik vind het ook wel behoorlijk absurd dat je een bedrijf hebt die jouw naam blijft dragen, ook al heb je er helemaal niets meer mee te maken. Dan verander je als bedrijf toch ook van naam? Maar dan nog, z'n goeie vriend Coucke gaat eerst kritiek uiten op mr. Botox en vervolgens gaat Ide dan zelf protest aantekenen...
Ik vraag me echt af als dit nog goed komt. Gaan we opnieuw een andere locatie moeten zoeken of blijven we gewoon nog vele jaren op Jan Breydel spelen?
Aangezien je tot zaterdag protest kon aantekenen, klopt de chronologie van jouw zin niet.
De vraag is dus, wist Coucke van het protest van Ide?
Je hebt gelijk, ik heb het vooral over het moment waarmee hij met zijn protest in de media verschijnt. Ofwel wist Coucke hier niets van af, ofwel wil Coucke zich nog wat populair maken maar vind het wel leuk om viavia de plannen te dwarsbomen.
En is hij dus een grote hypocriet. Ik hoop eigenlijk dat hij er niets van wist en dat hij Joris Ide een beetje verstand kan bijpraten
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Okido »

DavidVM schreef: En is hij dus een grote hypocriet. Ik hoop eigenlijk dat hij er niets van wist en dat hij Joris Ide een beetje verstand kan bijpraten
Ik hoop met je mee, maar vrees beetje voor dat eerste. Business is business voor die mannen en als ze er zelf voordeel mee kunnen doen dan vergeten ze vlug het belang van 'het Belgisch voetbal'.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Cedrinho »

Komt toch wel hypocriet over, idd.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 22 jan 2018, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Berre
Jeugdspeler
Berichten: 116
Lid geworden op: 30 dec 2016, 16:07

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Berre »

Had van maat gehoord dat er ergens te lezen stond dat Ide het niet uit wrok deed.

Maar hij heeft daar +-85% van de gronden.

Hij heeft die vroeger opgekocht om te verkopen als industriegrond.

Als hij verplicht moet overgaan tot onteigening krijgt hij nog 5 euro per zoveel oppervlakte.
Als hij het zou kunnen verkopen zoals zijn bedoeling was als industriegrond. Zou hij 250 euro per oppervlakte Krijgen.


Persoonlijk vind ik dit ook de schuld van Verhaeghe. Altijd iedereen maar tegenwerken en dan krijg je dit als een boemerang terug ooit.
Hij zat altijd te klagen toen die Colin van anderlecht in bond zat, zit daar nu zelf al jaren in.
En hij heeft meerdere vijanden gemaakt binnen als buiten de bond.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door fcb 4 life »

Berre schreef: Had van maat gehoord dat er ergens te lezen stond dat Ide het niet uit wrok deed.

Maar hij heeft daar +-85% van de gronden.

Hij heeft die vroeger opgekocht om te verkopen als industriegrond.

Als hij verplicht moet overgaan tot onteigening krijgt hij nog 5 euro per zoveel oppervlakte.
Als hij het zou kunnen verkopen zoals zijn bedoeling was als industriegrond. Zou hij 250 euro per oppervlakte Krijgen.


Persoonlijk vind ik dit ook de schuld van Verhaeghe. Altijd iedereen maar tegenwerken en dan krijg je dit als een boemerang terug ooit.
Hij zat altijd te klagen toen die Colin van anderlecht in bond zat, zit daar nu zelf al jaren in.
En hij heeft meerdere vijanden gemaakt binnen als buiten de bond.
Hoe kan dit nu Verhaeghe zen schuld zijn? Hij heeft trouwens geen kat tegengewerkt, enkel zen mening geuit dat het nationaal stadion absurd was, en dat is ondertussen al lang bewezen. En wat klagen over Colin hier überhaupt mee te maken heeft weet ik ook niet, waar ik me trouwens niets kan van herinneren.
Plaats reactie