[Voorzitter] Bart Verhaeghe

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Dompelkuip »

Cijfers worden gepubliceerd op de website van de NBB . Iedereen weet dat toch. Niet iedereen kent iets van financiele analyse, natuurlijk. Ik wel.
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Dompelkuip »

fcb 4 life schreef: Oh lord, smijt deze hier ook maar van ze, wrs dat typeke vanop VK die ook talloze accounts aanmaakte om maar aan te tonen hoe zwak Club ervoor staat..
We staan er goed voor. Zie je aan de dure transfers, de trainer, die wat mag kosten, ...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Gratchski »

Dompelkuip schreef: Cijfers worden gepubliceerd op de website van de NBB . Iedereen weet dat toch. Niet iedereen kent iets van financiele analyse, natuurlijk. Ik wel.
Wel, bewijs ons je fiscaal genie en post die resultaten en verklaar ze.
Zoniet, blijf gewoon weg. Thx! :nice:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Stylisimo »

Jij bent Dompelkuip en jij bent een financieel genie! Duidelijk toch?!
Al de rest hier op dit forum is nu eenmaal niet slim genoeg om dit in te zien. Onmogelijk!
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Dompelkuip schreef: Cijfers worden gepubliceerd op de website van de NBB . Iedereen weet dat toch. Niet iedereen kent iets van financiele analyse, natuurlijk. Ik wel.
Je beweerd dat we een tekort van 10 milj hebben, dus oftewel toon je het of zwijg je gewoon.
Dompelkuip
Tester
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2017, 21:02

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Dompelkuip »

OK. We staan er financieel veel beter voor dan rsca, genk en gent. We hebben de waardevolste kern en iedere trainer staat te popelen om vooor ons te komen werken. Allen tevreden zo. Keep on dreaming. De waarheid haalt je wel in.
PS. Dank voor de complmentjes mbt financieel genie (maar dat wist ik al).
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door BinonFCB »

Ik dacht even dat ik op SN3 zat...nee het is hier nog erger. Bol het is af Dompelkuip. Onderbouw je priet-praat, of hou je mond.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Khas »

Dompelkuip overdrijft en zijn schrijfstijl is confronterend, maar hij heeft wel deels gelijk.
Zomaar iemand aanmanen om het af te hoepelen omdat je een andere mening bent toegedeeld vind ik not done. Je kan evengoed de discussie aan gaan op een beschaafde manier.
Laatst gewijzigd door Khas op 11 jun 2017, 13:43, 3 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef: Dompelkuip overdrijft en zijn schrijfstijl is confronterend, maar hij heeft wel deels gelijk.
Zomaar iemand aanmanen om het af te hoepelen omdat je een andere mening bent toegedeeld vind ik not done. Je kan evengoed de discussie aan gaan op een beschaafde manier.
Khas dat is gewoon diezelfde pipo vanop Voetbalkrant, is gewoon identiek dezelfde zever dat hij uitkraamt.
Die gast is daar al jaren bezig, constant met een ander account.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door fcb 4 life »

Dompelkuip schreef: OK. We staan er financieel veel beter voor dan rsca, genk en gent. We hebben de waardevolste kern en iedere trainer staat te popelen om vooor ons te komen werken. Allen tevreden zo. Keep on dreaming. De waarheid haalt je wel in.
PS. Dank voor de complmentjes mbt financieel genie (maar dat wist ik al).
Stop met rond de pot te draaien en toon de cijfers, jij hebt ze duidelijk bekeken dus zo moeilijk zal het niet zijn om ze opnieuw boven te halen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door IsO »

Hier geen boekhouders die daarover met kennis van zaken kunnen reageren?
Gebruikersavatar
birgervdd
Tester
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mar 2017, 23:53

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door birgervdd »

https://www.finactum.be/company/BE0460444251" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier op staan misschien interessante cijfers ...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Gratchski »

Khas schreef: Dompelkuip overdrijft en zijn schrijfstijl is confronterend, maar hij heeft wel deels gelijk.
Zomaar iemand aanmanen om het af te hoepelen omdat je een andere mening bent toegedeeld vind ik not done. Je kan evengoed de discussie aan gaan op een beschaafde manier.
Als hij dergelijke beweringen wil doen, gelieve het dan ook te staven.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door Peet »

Voor een buitenstaander is het onbegonnen werk om de boekhouding van een voetbalclub te analyseren.

Boekhoudkundig wordt geen rekening gehouden met de marktwaarde van de ploeg. Enkel met de aankoopwaarde - afschrijvingen. Dus een totaal vertekend beeld.

Journalisten falen er ook telkens in. Hebben het enkel over "schulden" en "verlies".
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [Voorzitter] Bart Verhaeghe

Bericht door JRut »

Dompelkuip is geen typetje. Hij schrijft het misschien heel erg bruut en to the point, maar een typetje is het niet. Ik zou Dompelkuip dan ook willen vragen om misschien iets genuanceerder te zijn of toch op zijn minst de cijfers aan te geven waarop hij zich baseert en aan de anderen willen vragen om niet als een zwerm vliegen op hem te vliegen. Thanks!
#hetishierbeter
Plaats reactie