Het medisch bulletin

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Fire »

Voila Mitrovic terug!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Voila Mitrovic terug!
En Vormer zou ook volledig hersteld zijn. Toppie !
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Cedrinho »

Club Brugge trekt met een gehavend defensief compartiment naar de openingsmatch van Play-off 1 tegen Genk. Leko houdt nog drie verdedigers over: Denswil, Mechele en Mitrovic. Scholz is geschorst, Decarli en Poulain zijn nog steeds out. En vooral dat laatste ligt Leko zwaar op de maag. “Met Benoît wonnen we acht wedstrijden en speelden we drie keer gelijk. Hij is heel belangrijk”, zuchtte Leko. “Zijn présence en ervaring zijn van levensbelang. Vorig seizoen heeft hij bewezen dat hij onze beste verdediger is. Wat er precies schort met hem moet je aan de dokter vragen, maar ik hoop dat hij snel terugkeert.”

BRON/ https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180331_03440813" onclick="window.open(this.href);return false;


Met andere woorden: zodra Poulain terug fit is, vliegt Mitrovic weer uit de ploeg ervoor.. :hurr:
(In plaats van Mechele zou beter zijn maar dat zal Leko nooit doen. En als LCV heeft-ie nog nooit gespeeld volgens mij. Dus vliegt Mitro eruit dan..)
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Bosko »

Leko zegt toch nergens dat Mitrovic er dan uitvliegt?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Cedrinho »

De eerste keer dat Poulain terugkeerde uit blessure, stond hij meteen in de basis. Leko toen: "Aja, want hij is op papier onze beste verdediger". Waarna Poulain een match of 3 suckte maar toch niet meer uit de ploeg ging, tot zijn volgende blessure.

Wat Leko nu zegt is dat Poulain heel belangrijk is en dat hij hem zo snel mogelijk terug erbij wil.
Ik begrijp dit als dat Poulain bij zijn terugkeer dus gewoon weer in de ploeg zal staan. En wetende dat Poulain geen LCV is en dat Leko nooit Mechele uit de ploeg zal halen, is Mitrovic eraf halen de enige overgebleven optie.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Bosko »

Ik geloof niet dat hij er Mitrovic uithaalt.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Khas »

Bosko schreef: Ik geloof niet dat hij er Mitrovic uithaalt.
Denk ik ook niet. Ik geloof wel dat hij toeren gaan uithalen om Poulain er in te passen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Brechtje »

Khas schreef:
Bosko schreef: Ik geloof niet dat hij er Mitrovic uithaalt.
Denk ik ook niet. Ik geloof wel dat hij toeren gaan uithalen om Poulain er in te passen.
Waarschijnlijk Denswil eruit.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Cedrinho »

Brechtje schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef: Ik geloof niet dat hij er Mitrovic uithaalt.
Denk ik ook niet. Ik geloof wel dat hij toeren gaan uithalen om Poulain er in te passen.
Waarschijnlijk Denswil eruit.
Mechele eruit zou het enige logische zijn. Denswil-Poulain-Mitrovic achterin. Maar zal dus nooit gebeuren.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Het medisch bulletin

Bericht door IsO »

Cedrinho schreef:
Brechtje schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef: Ik geloof niet dat hij er Mitrovic uithaalt.
Denk ik ook niet. Ik geloof wel dat hij toeren gaan uithalen om Poulain er in te passen.
Waarschijnlijk Denswil eruit.
Mechele eruit zou het enige logische zijn. Denswil-Poulain-Mitrovic achterin. Maar zal dus nooit gebeuren.
Mechele is technisch en uitvoetballend dan misschien minder dan Denswil, maar is wél gedisciplineerder, wat in een systeem als dat van Leko ook zeer belangrijk is. Gisteren zag je bijvoorbeeld een fase waarin Genk gevaarlijk kon zijn doordat Denswil de buitenspelval opheft.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Het medisch bulletin

Bericht door zegmaardag »

IsO schreef:
Cedrinho schreef:
Brechtje schreef:
Khas schreef:
Denk ik ook niet. Ik geloof wel dat hij toeren gaan uithalen om Poulain er in te passen.
Waarschijnlijk Denswil eruit.
Mechele eruit zou het enige logische zijn. Denswil-Poulain-Mitrovic achterin. Maar zal dus nooit gebeuren.
Mechele is technisch en uitvoetballend dan misschien minder dan Denswil, maar is wél gedisciplineerder, wat in een systeem als dat van Leko ook zeer belangrijk is. Gisteren zag je bijvoorbeeld een fase waarin Genk gevaarlijk kon zijn doordat Denswil de buitenspelval opheft.
Ook Mitrovic heft daar buitenspel op omdat Mechele daar te diep gaat doordekken en de dekking niet goed was vanuit het middenveld.

Los daarvan is mijn defensief compartiment op dit moment Denswil - Robocop - Mitrovic!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Bosko »

vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Het medisch bulletin

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Iemand zicht op wanneer Dennis en Danjuma weer beschikbaar zijn ?
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Bosko »

Danjuma heeft een stressfractuur opgelopen in de voet. Club hoopt hem in de loop van januari terug tot de beschikking te hebben.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Het medisch bulletin

Bericht door Khas »

Bosko schreef: 01 dec 2018, 13:14 Danjuma heeft een stressfractuur opgelopen in de voet. Club hoopt hem in de loop van januari terug tot de beschikking te hebben.
Al de beste zitten in het gips.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie