Hadden over het hele seizoen in de PL 32% balbezit ofzo. Dat is echt niet alleen van tegen de grote ploegen.Peet schreef:Ook tegen ons? Ik denk dat wij daar heel laag zullen spelen en dan moeten ze toch komen?MattJensen schreef:Bwa, Leicester speelt thuis en uit hetzelfde hoorPeet schreef:Dacht ook hetzelfde. Ik zie ons sneller op Leicester iets nemen dan in de thuismatch.MattJensen schreef:
De ruimte in de rug van LDB en Denswil.... Vardy gaat eens lachen
CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
- MattJensen
- A-kern
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
#ZonderJenne
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
Straks beweer je dat je geen balbezit hoeft te hebben om goed te spelen.MattJensen schreef: Hadden over het hele seizoen in de PL 32% balbezit ofzo. Dat is echt niet alleen van tegen de grote ploegen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
- MattJensen
- A-kern
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
Dat staat er niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat balbezit niet alles is. Ik kijk ook veel liever naar dat soort voetbal.Khas schreef:Straks beweer je dat je geen balbezit hoeft te hebben om goed te spelen.MattJensen schreef: Hadden over het hele seizoen in de PL 32% balbezit ofzo. Dat is echt niet alleen van tegen de grote ploegen.
#ZonderJenne
Je hebt het allesinds niet nodig om matchen te winnen.Khas schreef:Straks beweer je dat je geen balbezit hoeft te hebben om goed te spelen.MattJensen schreef: Hadden over het hele seizoen in de PL 32% balbezit ofzo. Dat is echt niet alleen van tegen de grote ploegen.
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
hoho, schande!MattJensen schreef:Dat staat er niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat balbezit niet alles is. Ik kijk ook veel liever naar dat soort voetbal.Khas schreef:Straks beweer je dat je geen balbezit hoeft te hebben om goed te spelen.MattJensen schreef: Hadden over het hele seizoen in de PL 32% balbezit ofzo. Dat is echt niet alleen van tegen de grote ploegen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45
Leicester heeft gisteren een clubrecord verbroken met het aantrekken van hun nieuwe spits `Islam Slimani.
Deze scoorde vorig seizoen 27 goals bij Sporting Lissabon.... Daar zal Engels zijn handen aan vol hebben, vermoed ik.
Deze scoorde vorig seizoen 27 goals bij Sporting Lissabon.... Daar zal Engels zijn handen aan vol hebben, vermoed ik.
Voor de mensen die dachten, o Leicester, tis geen Man City of Chelsea... we gaan er ons handen meer dan vol aan hebben. Een gelijkspel zal al een stunt zijn.
I know, vandaar mijn voorgaande post. Spits die 27 goals maakt bij Sporting Lissabon, da`s toch indrukwekkend.Rendinho schreef: Voor de mensen die dachten, o Leicester, tis geen Man City of Chelsea... we gaan er ons handen meer dan vol aan hebben. Een gelijkspel zal al een stunt zijn.
Afgaand op een reddit post kan hij het redelijk goed vinden met Mahrez op het veld.Tiki Taka schreef: Leicester heeft gisteren een clubrecord verbroken met het aantrekken van hun nieuwe spits `Islam Slimani.
-
- Sleutelspeler
Gewoon 6/6 tegen Kopenhagen pakken en de rest is allemaal een bonus, thuis nog 2 puntjes erbij en je hebt er een mooie campagne erop zitten.
Absoluut. Is gewoon een sterke poule. Sterker als die van Gent vorig jaar. Hebben toen ook geprofiteerd van Valencia dat in crisis zat. Dat geluk gaan wij niet hebben zo te zien.fcb 4 life schreef: Gewoon 6/6 tegen Kopenhagen pakken en de rest is allemaal een bonus, thuis nog 2 puntjes erbij en je hebt er een mooie campagne erop zitten.
-
- Sleutelspeler
Nog maar te zwijgen over de crisis van Lyon, en toen ze wonnen van Zenit lag Witsel en co al ergens op congé aan het strand..Hans1981 schreef:Absoluut. Is gewoon een sterke poule. Sterker als die van Gent vorig jaar. Hebben toen ook geprofiteerd van Valencia dat in crisis zat. Dat geluk gaan wij niet hebben zo te zien.fcb 4 life schreef: Gewoon 6/6 tegen Kopenhagen pakken en de rest is allemaal een bonus, thuis nog 2 puntjes erbij en je hebt er een mooie campagne erop zitten.
Neutraal bekeken is dit een heel zwakke poule, waarbij het behalen van de volgende ronde de doelstelling moet zijn.Hans1981 schreef:Absoluut. Is gewoon een sterke poule. Sterker als die van Gent vorig jaar. Hebben toen ook geprofiteerd van Valencia dat in crisis zat. Dat geluk gaan wij niet hebben zo te zien.fcb 4 life schreef: Gewoon 6/6 tegen Kopenhagen pakken en de rest is allemaal een bonus, thuis nog 2 puntjes erbij en je hebt er een mooie campagne erop zitten.
Ben je nu serieus? Denk je dat we zo maar gaan winnen tegen Leicester of Porto?
Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..
Je kan als je het neutraal bekijkt, Porto-Leicester-Club-Kopenhagen geen sterke poule vinden toch?
Je kan als je het neutraal bekijkt, Porto-Leicester-Club-Kopenhagen geen sterke poule vinden toch?