wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3470
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 15 mei 2024, 12:09
IsO schreef: 15 mei 2024, 10:27

- uit op PAOK speelden we ook zonder Thiago en maakte Jutglà als centrumspits er 2.

PAOK verdedigde als team toch echt wel slechter dan de gemiddelde JPL-ploeg? Zo'n zeeën van ruimte hebben we in ons eigen competitie zelden gehad. :lol:
Akkoord, je moet ze wel nog binnenshotten.
Klopt, maar dat is ook deels onze verdienste natuurlijk. PAOK kan ondertussen nog steeds kampioen worden in Griekenland.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5334
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 15 mei 2024, 12:39
Sanders schreef: 15 mei 2024, 12:09
IsO schreef: 15 mei 2024, 10:27

- uit op PAOK speelden we ook zonder Thiago en maakte Jutglà als centrumspits er 2.

PAOK verdedigde als team toch echt wel slechter dan de gemiddelde JPL-ploeg? Zo'n zeeën van ruimte hebben we in ons eigen competitie zelden gehad. :lol:
Akkoord, je moet ze wel nog binnenshotten.
Klopt, maar dat is ook deels onze verdienste natuurlijk. PAOK kan ondertussen nog steeds kampioen worden in Griekenland.
Ik heb de indruk dat er velen op hun tandvlees zitten bij Club, omwille van de 61 matchen al dit seizoen.
Anderzijds is er de laatste tijd veel geroteerd geweest...nog 2 keer kunnen knallen moet toch nog lukken ?!
maartendr81
Belofte
Berichten: 251
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Onderste deel van het uitvak zal gesloten worden deze zondag! De Mauve doen er alles aan om het ons moeilijk te maken. Ik hoop dat halen dit gebruikt om onze spelers nog extra te motiveren.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5334
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Mijn pronostiek voor zondag is 2-2.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

0-4 , match vanaf de eerste minuut in handen pakken en niet meer loslaten. Inspiratie kunnen ze vinden in de match 8 jaar geleden, heb die nog vaak teruggekeken :mrgreen:
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 811
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

De berichtgeving over de aanloop van de topper in het middagjournaal van de openbare omroep was ook weer lekker neutraal, met het sportanker die de echtgenote is van de voorzitter van een van de teams en die paarse oogschaduw draagt. Niet dat het ook maar iets bijdraagt aan het sportieve, maar die zender werkt wel met mijn belastinggeld...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Levi
A-kern
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

We kiezen dus duidelijk om behoudend te starten om de tweede helft all in te kunnen gaan. Deze opstelling had ik totaal niet verwacht met vetlesen links vooraan maar bon in hayen we trust.
Sanders
Supersub
Berichten: 1190
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 19 mei 2024, 17:18 We kiezen dus duidelijk om behoudend te starten om de tweede helft all in te kunnen gaan. Deze opstelling had ik totaal niet verwacht met vetlesen links vooraan maar bon in hayen we trust.
Vetlesen op de flank had ik niet verwacht, maar wel dat het behoudend ging zijn.
Het publiek loopt daar al rond van 14u, die gaan zo opgenaaid zijn als wat.
Dus ik verwacht dat onze tegenstander ook furieus gaat proberen starten met het publiek erachter. Geen goed idee om dan zelf al all in te gaan vanaf minuut 1.
Levi
A-kern
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sanders schreef: 19 mei 2024, 17:20
Levi schreef: 19 mei 2024, 17:18 We kiezen dus duidelijk om behoudend te starten om de tweede helft all in te kunnen gaan. Deze opstelling had ik totaal niet verwacht met vetlesen links vooraan maar bon in hayen we trust.
Vetlesen op de flank had ik niet verwacht, maar wel dat het behoudend ging zijn.
Het publiek loopt daar al rond van 14u, die gaan zo opgenaaid zijn als wat.
Dus ik verwacht dat onze tegenstander ook furieus gaat proberen starten met het publiek erachter. Geen goed idee om dan zelf al all in te gaan vanaf minuut 1.
Vooral ook in de wetenschap dat skov geen 90 minuten aankan en nusa eigenlijk niet echt in vorm is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3470
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Vetlesen speelde bij zijn vorige ploeg soms nog linksbuiten en daar vergeleken ze hem blijkbaar met Grealish. Mag dat eens tonen :mrgreen:

:wave:
Levi
A-kern
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Amai nog eens ouderwets stress en vat vol zenuwen. Komaan club!!!
Sanders
Supersub
Berichten: 1190
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 19 mei 2024, 19:23 Amai nog eens ouderwets stress en vat vol zenuwen. Komaan club!!!
Zweetpollekes en okselvijvers!
Levi
A-kern
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sanders schreef: 19 mei 2024, 19:31
Levi schreef: 19 mei 2024, 19:23 Amai nog eens ouderwets stress en vat vol zenuwen. Komaan club!!!
Zweetpollekes en okselvijvers!
Amai nog niet. Elke minuut op de klok duurt 5 minuten.
Sanders
Supersub
Berichten: 1190
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

We zijn aan het wachten tot anderlecht kansen bij elkaar begint te voetballen. Niet goed.
Levi
A-kern
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Nooit geloof verloren in de playoffs. anderlecht gewoon pak minder dan ons. Trots!!!!
Plaats reactie