wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Is het nu nog geen zondag? Ik wacht al veel te lang op deze match...
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Hopelijk spelen we eens een goede match in 2020 en winnen we, want Gent speelt goed en nadert snel, we gaan toch geen 2015 scénario tegemoet, dat zou pas triestig zijn
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Khas schreef: 31 jan 2020, 21:52 Is het nu nog geen zondag? Ik wacht al veel te lang op deze match...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


MATCHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Filo schreef: 02 feb 2020, 02:28 Hopelijk spelen we eens een goede match in 2020 en winnen we, want Gent speelt goed en nadert snel, we gaan toch geen 2015 scénario tegemoet, dat zou pas triestig zijn
Ik begin er ook voor te vrezen...gent begint nu zelfs op verplaatsing ook makkelijk te winnen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Ik zag de bal niet over de lijn, maar toch verdiende overwinning.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 02 feb 2020, 11:01 voor te vrezen...gent begint nu zelfs op verplaatsing ook makkelijk te winnen.
Gent brengt het op één na beste voetbal, da's voldoende om op één na eerste te worden :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Lamkel Zé had toffe middag, 90 minuten Clinton Mata zijn achterzak en 90 minuten uitgefloten. Moet nog meer Club Brugge en supporters uitdagen op 't veld en op twitter :) Zeer blij dat Mata dat ellendig ventje 90 minuten uit de match hield.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Alethio schreef: 02 feb 2020, 16:22Ik zag de bal niet over de lijn
Was goal, kijk hoe ver De Laet zijn hoofd voorbij doelkader zit wanneer hij de bal buiten kopt.

Afbeelding

Gaf zelf ook aan in interview dat bal over de lijn was, dat siert hem.

Lijnrechter kan van daar niet zien hoe ver die bal over de lijn was maar een blinde kon zien dat De Laet te diep in die goal stond om een bal voor de lijn weg te koppen, 't is geen giraffe hé.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a39c6575/

't Zijn er in dit geval een paar van Antwerp, maar commentaren als dit hoor je letterlijk élk weekend. Kan de scheidsrechters commissie hier geen kaarten voor geven achteraf? In België zijn de refs gewoon pispalen, en door dit soort opmerkingen over zich heen te laten gaan maken ze het alleen maar erger... Wat mij betreft : na de match commentaar op de arbiter = gele kaart. Ref beschuldigen van partijdigheid = rode kaart. Spelers moeten zich leren te gedragen, laat de populistische opmerkingen maar over aan de supporters en de analisten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Wat een potig anti-voetbal ploegje Antwerp, hatelijk gewoon.
De voetballende ploeg heeft terecht gewonnen.
Krmencik mist matchritme maar woog toch al op de verdediging en blijkt vrij snel te zijn voor zijn lengte, veelbelovend.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Cruciale week voor de boeg; halen we de bekerfinale en kunnen we 3 punten meenemen uit Luik ?
Vanaken zou een barst/breuk in de pols hebben en twijfelachtig zijn voor woensdag.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

t4nd schreef: 02 feb 2020, 19:59 .https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a39c6575/.

't Zijn er in dit geval een paar van Antwerp, maar commentaren als dit hoor je letterlijk élk weekend. Kan de scheidsrechters commissie hier geen kaarten voor geven achteraf? In België zijn de refs gewoon pispalen, en door dit soort opmerkingen over zich heen te laten gaan maken ze het alleen maar erger... Wat mij betreft : na de match commentaar op de arbiter = gele kaart. Ref beschuldigen van partijdigheid = rode kaart. Spelers moeten zich leren te gedragen, laat de populistische opmerkingen maar over aan de supporters en de analisten.
Gele kaart? Schorsing zoals in engeland. paar dagen aan de kant en dat gezever zal rap gedaan zijn.

De 4de ref is ook soms een slappe kerel die de coach niet op het matje durf te roepen en de ref niet durf te roepen voor een gele kaart, rode kaart. Zo coaches als bologni antwerp , preudhomme moeten altijd gele kaart krijgen voor hun vies gedrag.
Jeugdscheidsrechter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

kingpietro105 schreef: 03 feb 2020, 11:25 Gele kaart? Schorsing zoals in engeland. paar dagen aan de kant en dat gezever zal rap gedaan zijn.

De 4de ref is ook soms een slappe kerel die de coach niet op het matje durf te roepen en de ref niet durf te roepen voor een gele kaart, rode kaart. Zo coaches als bologni antwerp , preudhomme moeten altijd gele kaart krijgen voor hun vies gedrag.
Ik wou het nog zachtjes aanbrengen, maar schorsing mag wat mij betreft ook. Zolang er dan niet direct weer beroep aangetekend mag worden over de schorsing :brechtje:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Super Balanta gezien gisteren
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

vanGentmaarvoorClub schreef: 03 feb 2020, 12:11 Super Balanta gezien gisteren
Vond ik bij de mindere nochtans.
Plaats reactie