[OUT ON LOAN] Nikola Storm

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
dacoster
Jeugdspeler

Re: [OUT ON LOAN][42] Nikola Storm

Bericht door dacoster »

Hoe gaan we die in godsnaam in onze kern passen? Laat die kerel toch gaan. Zal sowieso niet veel spelen en die plaats zou beter door een Trainee ingenomen worden.
Pica
Sleutelspeler

Bericht door Pica »

Vind ik een goed idee, keer zien wat hij geleerd heeft van een jaar op een ander te zitten :mrgreen:
Gratchski
Sleutelspeler

Bericht door Gratchski »

Die 'out on loan' mag dus weg
Ik ben benieuwd hoe die dat zal doen op de rechtsback.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Alethio
Sleutelspeler

Bericht door Alethio »

Het is ondertussen duidelijk dat hij efficiëntie mist om in de voorhoede te spelen, maar wat met Cools? Die is ongeveer even jong, maar is die al klaar om over te nemen als Meunier zou vertrekken nu? Storm als back-up voor Cools lijkt me wel een risico, zelfs als we van Storm een RB kunnen maken.
fcb 4 life
Sleutelspeler

Bericht door fcb 4 life »

Gratchski schreef: Die 'out on loan' mag dus weg
Benieuwd of hij wel werkelijk op de RB zal spelen.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

fcb 4 life schreef:
Geloof ik niks van, zoals eerder vermeld te weinig doelgericht en als RB wordt iemand met ervaring aangetrokken,
als vervanger voor Meunier, denk ik zo. De vraag is, heeft Storm dan nog zijn plaats in deze kern?
fcb 4 life
Sleutelspeler

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef:
Geloof ik niks van, zoals eerder vermeld te weinig doelgericht en als RB wordt iemand met ervaring aangetrokken,
als vervanger voor Meunier, denk ik zo. De vraag is, heeft Storm dan nog zijn plaats in deze kern?
Denk het wel maar of het in zijn voordeel zal zijn weet ik niet.
Nergens
A-kern

Re: [42] Nikola Storm

Bericht door Nergens »

Als derde keuze voor RB/CAM zie ik het hem zeker goed doen ... Zou hem graag eens tegen niet porvincialer op de CAM bezig zien, van hetgeen ik me herinner denk ik dat hij het daar zeker goed kan doen.
R_uben94
A-kern

Bericht door R_uben94 »

Nergens schreef: Als derde keuze voor RB/CAM zie ik het hem zeker goed doen ... Zou hem graag eens tegen niet porvincialer op de CAM bezig zien, van hetgeen ik me herinner denk ik dat hij het daar zeker goed kan doen.
Toch veel te weinig efficiëntie in zijn spel vind ik.
Nergens
A-kern

Bericht door Nergens »

Valt op te werken, Vanaken was ook paar maand niet efficient in statistieken...
R_uben94
A-kern

Bericht door R_uben94 »

Nergens schreef: Valt op te werken, Vanaken was ook paar maand niet efficient in statistieken...
Storm en Vanaken zijn totaal niet te vergelijken.
Storm heeft in al zijn matchen tijdens de competitie amper assists en geen goals.
Nergens
A-kern

Bericht door Nergens »

Vanaf de flank als typische RB.
Cedrinho
Sleutelspeler

Bericht door Cedrinho »

Ik lees RB steeds als 'rechtsback', dus ik hoop dqt jullie 'rechtsbuiten' bedoelen want Storm op de rechtsback kan nooit werken gewoon.. :/
Sorry, maar ik zie voor Storm geen toekomst bij Club. Enige wat hij voor heeft op Dierckx is een professionelere ingesteldheid (zo begrijp ik toch), maar dat lijkt me onvoldoende om het te maken bij Club op dit moment. Storm heeft nog veel te leren op het vlak van beslissingen en efficiëntie tijdens de match. Een uitleenbeurt kan wonderen doen, maar dan liefst nu want met nog een jaar bankzitten bij onze a-kern komt hij er niet.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: Ik lees RB steeds als 'rechtsback', dus ik hoop dqt jullie 'rechtsbuiten' bedoelen want Storm op de rechtsback kan nooit werken gewoon.. :/
Sorry, maar ik zie voor Storm geen toekomst bij Club. Enige wat hij voor heeft op Dierckx is een professionelere ingesteldheid (zo begrijp ik toch), maar dat lijkt me onvoldoende om het te maken bij Club op dit moment. Storm heeft nog veel te leren op het vlak van beslissingen en efficiëntie tijdens de match. Een uitleenbeurt kan wonderen doen, maar dan liefst nu want met nog een jaar bankzitten bij onze a-kern komt hij er niet.
Met RB bedoelt men dus rechtsback. Dat zie ik evenmin in hem. Zijn uitleenbeurt aan Waregem was allesbehalve een succes.
Heeft deze speler nog een toekomst bij FCB? Ik durf het te betwijfelen.
R_uben94
A-kern

Bericht door R_uben94 »

Cedrinho schreef: Ik lees RB steeds als 'rechtsback', dus ik hoop dqt jullie 'rechtsbuiten' bedoelen want Storm op de rechtsback kan nooit werken gewoon.. :/
Volledig mee akkoord. Heeft een goede actie in huis, maar komt nooit een goal of assist uit.
Plaats reactie