Eerder voor het bedrag dat ze moeten betalen denk ikDuffman schreef:Ze hebben allemaal schrik van onsRendinho schreef: Hmm die oefenmatchen komen er ook maar met mondjesmaat bij.
[2016-2017] Voorbereiding nieuw seizoen
Re: [2016-2017] Voorbereiding nieuw seizoen
Tuurlijk naar Holland of Spanje. Ik gok Holland
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Bwa als het hier weken regent in de zomer zou ik toch voor spanje kiezen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
http://clubbrugge.be/nl/nieuws/22083/cl ... ons-league" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk hoop ik op Leicester City, Dortmund en Ajax. Liever een haalbare groep dan onmogelijk.
Barcelona/Real Madrid, Dortmund/Arsenal, Tottenham/Ajax
De match tegen Westkapelle werd vervangen door een match tegen Knokke.
bahBosko schreef: De match tegen Westkapelle werd vervangen door een match tegen Knokke.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
743088424375201792
Match gaat door op 9 juli om 18u in Garderen.
Match gaat door op 9 juli om 18u in Garderen.
Weet niet goed waar het te zetten, aangezien hij nog geen eigen topic heeft, maar heeft iemand zicht op de toestand van Fran Brodic?
Is die ondertussen hersteld van zijn blessure? Is er zicht op contractverlenging (huidige overeenkomst loopt tot 30 juni 2017)?
Ik had begrepen dat hij na onze winterstage definitief bij de A-kern kwam, maar heb te weinig zicht op zijn huidige niveau om te kunnen oordelen over zijn speelkansen volgend jaar (bijvoorbeeld indien Diaby zou vertrekken). Is natuurlijk nog maar 19...
Is die ondertussen hersteld van zijn blessure? Is er zicht op contractverlenging (huidige overeenkomst loopt tot 30 juni 2017)?
Ik had begrepen dat hij na onze winterstage definitief bij de A-kern kwam, maar heb te weinig zicht op zijn huidige niveau om te kunnen oordelen over zijn speelkansen volgend jaar (bijvoorbeeld indien Diaby zou vertrekken). Is natuurlijk nog maar 19...
Geen idee welk soort type hij is en welke kwaliteiten hij heeft. Maar uiteindelijk is "maar" 19 geen issue. Engels, Oulare, ... waren ook 19, Tielemans is dat nu pas etc.
Als Brodic potentieel toont moet hij gewoon zijn kansen krijgen. Samen met Wesley, persoonlijk zou ik het bijvoorbeeld niet zo erg vinden moesten we eens wat minder spelen door meer jeugd te gebruiken in het begin van de competitie ...
Als Brodic potentieel toont moet hij gewoon zijn kansen krijgen. Samen met Wesley, persoonlijk zou ik het bijvoorbeeld niet zo erg vinden moesten we eens wat minder spelen door meer jeugd te gebruiken in het begin van de competitie ...
Oefenwedstrijd tegen Shakhtar in Garderen op 6 juli.
http://www.veluwseboys.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.veluwseboys.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tmag snel terug beginnen.
Geen JCC en Seys bij de A-kern, Storm en Brodic komen er wel weer bij.
-
- Sleutelspeler
Logisch en yes!Bosko schreef: Geen JCC en Seys bij de A-kern, Storm en Brodic komen er wel weer bij.