UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Wat verwachten jullie?

Winst
6
21%
Gelijkspel
9
31%
Verlies
14
48%
 
Totaal aantal stemmen: 29

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3447
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door IsO »

Generaloberst schreef: ik hoop in ieder geval dat FCB mera presenteert aan die grieken..krijgen ze ook een paar stampen terug (de heenmatch in gedachten) en gaan ze lopen.. :grin: :grin:
Ik hoop vooral dat FCB die match winnend afsluit. En dat lukt volgens mij best met 11 man op het veld.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Cedrinho »

IsO schreef:
Generaloberst schreef: ik hoop in ieder geval dat FCB mera presenteert aan die grieken..krijgen ze ook een paar stampen terug (de heenmatch in gedachten) en gaan ze lopen.. :grin: :grin:
Ik hoop vooral dat FCB die match winnend afsluit. En dat lukt volgens mij best met 11 man op het veld.
Dortmund schakelden we ook uit met 10 (en met zero-to-hero Butina), dus ça va nog ze. :D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3447
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door IsO »

Cedrinho schreef:
IsO schreef:
Generaloberst schreef: ik hoop in ieder geval dat FCB mera presenteert aan die grieken..krijgen ze ook een paar stampen terug (de heenmatch in gedachten) en gaan ze lopen.. :grin: :grin:
Ik hoop vooral dat FCB die match winnend afsluit. En dat lukt volgens mij best met 11 man op het veld.
Dortmund schakelden we ook uit met 10 (en met zero-to-hero Butina), dus ça va nog ze. :D
Dat zijn wel legendarische matchen natuurlijk, maar zó spannend hoeft het voor mij ook niet te zijn. Slecht voor mijnen tikker :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Gratchski »

IsO schreef:
Cedrinho schreef:
IsO schreef:
Generaloberst schreef: ik hoop in ieder geval dat FCB mera presenteert aan die grieken..krijgen ze ook een paar stampen terug (de heenmatch in gedachten) en gaan ze lopen.. :grin: :grin:
Ik hoop vooral dat FCB die match winnend afsluit. En dat lukt volgens mij best met 11 man op het veld.
Dortmund schakelden we ook uit met 10 (en met zero-to-hero Butina), dus ça va nog ze. :D
Dat zijn wel legendarische matchen natuurlijk, maar zó spannend hoeft het voor mij ook niet te zijn. Slecht voor mijnen tikker :mrgreen:
die 90 ( 120?) minuten zijn wel hatelijk, maar achteraf duust keer zoveel kicken.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door JonasFCB »

Zal er niet van wakker liggen als we hier uitgeschakeld worden.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door JRut »

JonasFCB schreef: Zal er niet van wakker liggen als we hier uitgeschakeld worden.
Leg uit. Voor Club en Leko is dit de belangrijkste match van de zomer. Neem er onmiddellijk het najaar ook maar bij.
#hetishierbeter
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door JonasFCB »

JRut schreef:
JonasFCB schreef: Zal er niet van wakker liggen als we hier uitgeschakeld worden.
Leg uit. Voor Club en Leko is dit de belangrijkste match van de zomer. Neem er onmiddellijk het najaar ook maar bij.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook het liefst hebben dat we ons kwalificeren maar ik zou het zeker geen ramp vinden.
Voor mij is de competitie gewoon prioriteit, een mooi Europees parcours is leuk maar over een jaar of twee is bijna iedereen dat alweer vergeten. Europees voetbal kost gegarandeerd punten in de competitie, rotatiesysteem of niet. Tenzij een portie geluk bij de loting zie ik ons ook niet overwinteren en de bedragen die in de EL te verdienen vallen zijn ook relatief bescheiden.

Bij uitschakeling zal de kern zeker te groot zijn, maar dan leen je maar een paar jonge gasten als McGree en Masovic uit.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Pica »

Titels zijn eigenlijk van relatief weinig belang.

Ja we willen natuurlijk dat Club een topclub blijft, maar als dat HET doel is, dan is dit niet mijn Club.

Legendarische europese matchen waar we onze waarden kunnen tonen zou ik nooit willen inwisselen voor een paar extra titels. Ze mogen ze hebben in brussel.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door The_One »

Als een club moet kiezen tussen de bescheiden EL bedragen of niets, denk dat dat geen keuze is hoor... Zeker met die playoffs geloof ik niet dat Europees voetbal tot aan de winter ons de titel mag kosten...
De reactie 'ik zal er niet wakker van liggen bij uitschakelen.' klinkt als 'ik vrees dat we uitgeschakeld gaan worden, maar om de teleurstelling in te perken zal ik er nu maar al van uit gaan dat we gaan verliezen'.
Doe ik niet aan mij! Fight till the end potverdikke!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door fcb 4 life »

The_One schreef: Als een club moet kiezen tussen de bescheiden EL bedragen of niets, denk dat dat geen keuze is hoor... Zeker met die playoffs geloof ik niet dat Europees voetbal tot aan de winter ons de titel mag kosten...
De reactie 'ik zal er niet wakker van liggen bij uitschakelen.' klinkt als 'ik vrees dat we uitgeschakeld gaan worden, maar om de teleurstelling in te perken zal ik er nu maar al van uit gaan dat we gaan verliezen'.
Doe ik niet aan mij! Fight till the end potverdikke!
Gent verdiende vorig jaar 5/6 milj aan de EL zonder ticketverkoop en de tv rechten.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Gratchski »

The_One schreef: Als een club moet kiezen tussen de bescheiden EL bedragen of niets, denk dat dat geen keuze is hoor... Zeker met die playoffs geloof ik niet dat Europees voetbal tot aan de winter ons de titel mag kosten...
De reactie 'ik zal er niet wakker van liggen bij uitschakelen.' klinkt als 'ik vrees dat we uitgeschakeld gaan worden, maar om de teleurstelling in te perken zal ik er nu maar al van uit gaan dat we gaan verliezen'.
Doe ik niet aan mij! Fight till the end potverdikke!
:vuistje:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Maximus »

Doe mij dit maar:
-----------------Dennis----Diaby--------------
---------------------Refaelov------------------
Limbombe----Vanaken-Nakamba----Palacios
----------Denswil----Mera----Engels---------
----------------------Horvath--------------------
Aangezien die mannen wel gaan komen en gaan proberen het spel te maken met hun vurig publiek, kunnen wij het best op de counter spelen denk ik. De snelheid van Diaby, Dennis en Limbombe met hierachter Refaelov en Vanaken om hen te lanceren lijkt me de beste manier om tot scoren te komen en ons dan ook te plaatsen. Waarschijnlijk niet om het mooiste voetbal te brengen, want niemand die een bal kan bijhouden vooraan. Maar dat is voor mij ondergeschikt aan het kwalificeren voor de volgende ronde. Al denk ik dat het dit zal worden...:

---------------Dennis----Vossen---------------
----------------------Vanaken-------------------
Limbombe--Nakamba---Vormer----Palacios
-------Denswil-----Simons----Mechele-------
---------------------Horvath--------------------
Hopelijk is ook dit genoeg om ons te plaatsen! :hupclub:
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Okido »

Is het nu nog geen donderdag?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Clubpolska »

Okido schreef: Is het nu nog geen donderdag?
Domme vraag :roll:

http://www.datumvandaag.be
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Okido »

Clubpolska schreef:
Okido schreef: Is het nu nog geen donderdag?
Domme vraag :roll:

http://www.datumvandaag.be
Wat voor sites er tegenwoordig allemaal niet bestaan...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Plaats reactie