wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 566
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Ocharme de mensen in het stadion. Betaal hier geld voor om een afwachtende thuis ploeg te zien. Triest dit
Levi
A-kern
Berichten: 566
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Mechele man ik heb het zo gehad. Wat een drama.
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Hoe lang mag die eigenlijk nog blijven staan? Ik denk niet dat hem al ooit zo slecht is geweest.
Levi
A-kern
Berichten: 566
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Vraag van mij van Zinckernagel zelfde af hoor. Vriend van de trainer. Laatste seizoen en enige dat we nusa hebben en deze laat hem niet starten.
Levi
A-kern
Berichten: 566
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Dit is mijn club niet meer. Zelfs thuis zonder drang naar voren. Doodsbang en gebrek aan kwaliteit. Het genie dat dacht dat je met deze verdediging kampioen kan spelen.
Levi
A-kern
Berichten: 566
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

En dan nu aub elke topper nusa basis. Enige met drang naar voren samen met Skov. Hopelijk trekken we deze overwinning over de streep. Het spel peil en de manier waarop baart echt zorgen.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Gevleide zege...eindelijk nog eens gewonnen in de competitie, doch wat ik zag..triestig.

Deila, vertrek aub, echt geen trainer die we nodig hebben. Enkel goed voor middenmotorvoetbal...ah, wacht, zo spelen we ook...
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Rotslechte wedstrijd maar 3 belangrijke punten. Blij dat Thiago zen aandeel heeft in de tweede goal.

Tj goeie wedstrijd op de rb, verder is het zoeken naar een goeie prestatie.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Je kan ook een beetje positief proberen zijn hé... Na een aantal matchen waarbij we (vaak met een groot gebrek aan geluk) weinig punten pakten winnen we nu 2 belangrijke matchen op rij. Was het voetbal geweldig? Nee. Hadden we kansen bij de vleet? Nee. Maar zowel tegen de Zwitsers als tegen Antwerp vind ik wél dat we de overwinning niet gestolen hebben.
Peter
A-kern
Berichten: 522
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Gho vandaag was een draw de correcte uitslag maar uiteraard heel tevreden met de 3 punten.
Uit het dal klimmen moet in eerste instantie met punten en overwinningen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Peter schreef: 29 okt 2023, 16:29 Gho vandaag was een draw de correcte uitslag maar uiteraard heel tevreden met de 3 punten.
Uit het dal klimmen moet in eerste instantie met punten en overwinningen.
0,49 xG voor antwerp, 0,94 voor ons. Verdienden de overwinning dus wel
maartendr81
Belofte
Berichten: 258
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

De cjfers konden mij vandaag voor een keer wat minder boeien, om eerlijk te zijn. Winnen van Antwerp is altijd zalig! Ondanks zijn uitermate late "samenwerking" gun ik de heer Gheysens zo weinig mogelijk.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Waarom al die negativiteit weer hier van sommigen ?
We hebben gewonnen zoals Antwerp vorig jaar het meeste van hun wedstrijden won.
Neen, het was geen match om wild van te worden maar soms tellen enkel de punten.
Levi
A-kern
Berichten: 566
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

vanGentmaarvoorClub schreef: 29 okt 2023, 23:07 Waarom al die negativiteit weer hier van sommigen ?
We hebben gewonnen zoals Antwerp vorig jaar het meeste van hun wedstrijden won.
Neen, het was geen match om wild van te worden maar soms tellen enkel de punten.
Omdat we al jaren tientallen miljoenen euro’s spenderen en nog steeds geen herkenbaar dominant voetbal op de mat brengen in België. Als je ziet wat wij spenderen in vergelijking met anderen mag het dan niet wat meer zijn dan dit? Eerste helft beide ploegen precies tegen degradatie aant spelen. Rond tikken van Antwerp en wij die afwachten.
Sorry maar met onze middelen verwacht ik een herkenbaar systeem met dominant voetbal. We zijn al heel lang zoekende. Jaren hebben we op flitsen kunnen teren.
Ik zeg chapeau Union wat ze met die middelen nu derde jaar doen. Jullie doen alsof we zoveel meer punten verdienen dan we hebben. Feiten zijn dat we al weken weinig creeeren en steeds goals slikken.
Blij zijn met punten wel ben ik ook, maar is toch duidelijk dat het absoluut niet goed gaat met onze club?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Levi schreef: 30 okt 2023, 01:14
vanGentmaarvoorClub schreef: 29 okt 2023, 23:07 Waarom al die negativiteit weer hier van sommigen ?
We hebben gewonnen zoals Antwerp vorig jaar het meeste van hun wedstrijden won.
Neen, het was geen match om wild van te worden maar soms tellen enkel de punten.
Omdat we al jaren tientallen miljoenen euro’s spenderen en nog steeds geen herkenbaar dominant voetbal op de mat brengen in België. Als je ziet wat wij spenderen in vergelijking met anderen mag het dan niet wat meer zijn dan dit? Eerste helft beide ploegen precies tegen degradatie aant spelen. Rond tikken van Antwerp en wij die afwachten.
Sorry maar met onze middelen verwacht ik een herkenbaar systeem met dominant voetbal. We zijn al heel lang zoekende. Jaren hebben we op flitsen kunnen teren.
Ik zeg chapeau Union wat ze met die middelen nu derde jaar doen. Jullie doen alsof we zoveel meer punten verdienen dan we hebben. Feiten zijn dat we al weken weinig creeeren en steeds goals slikken.
Blij zijn met punten wel ben ik ook, maar is toch duidelijk dat het absoluut niet goed gaat met onze club?
Smeet antwerp dan niet met miljoenen de laatste jaren? Zij verliezen ook drie keer op rij en maken allesbehalve een goeie indruk in de CL.

Feit dat beide ploegen midweekmatch speelden, speelt zeker ook mee, maar sowieso is het vaak erg gesloten tegen antwerp.

Ik onthoud vooral:
- dat we een moeilijke match over de streep trekken, en daarmee de winst van donderdag bevestigen. Mentaal belangrijk!

- dat met Balanta, Meijer en een (opnieuw betere) Nielsen de tactische mogelijkheden van de coach vergroten.

- Ook Jutglà lijkt zijn betere vorm stilaan terug te vinden. Technisch hoogstandje bij zijn goal! Volgend op een goeie verre inworp van Tajon.

- Thiago niet echt gelukkig ingevallen, maar is wel de perfecte targetman in aanloop naar onze goal in de slotfase.

- Hans die voor de 2e keer op rij een match beslist en daarmee toch wel een belangrijke rol speelt in een periode waarin de druk van buitenaf op onze Club hoog is.
Plaats reactie