wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Ik weet het niet, zouden we niet beter tot nieuwjaar met dezelfde ploeg spelen van de laatste 2 matchen. Ervaring...zodat we ons zeker plaatsen en die laatste in de competitie winnen. Alleen sobol was toch weer op zoek naar zichzelf tegen de mauves maar toen ricca erin kwam slikten we dan weer 2 goals, misschien maouassa eens kans geven want veel heeft die er nog niet gekregen
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik zou Leuven vooral niet onderschatten. We zijn er vorige week zwaar van gewonnen, maar 't is niet dat we ze 90 minuten van 't kaske naar de muur gespeeld hebben.
Sanders
Supersub
Berichten: 1217
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 22 dec 2021, 08:07 Ik zou Leuven vooral niet onderschatten. We zijn er vorige week zwaar van gewonnen, maar 't is niet dat we ze 90 minuten van 't kaske naar de muur gespeeld hebben.
Ik onderschat OHL zeker niet, Brys heeft altijd wel iets in petto om het ons moeilijk te maken.
Mercier blijft een voetballer die met 1 pas een ganse verdediging te kijk kan zetten. Schrijvers zal wel weer gemotiveerd zijn en Maertens kan mij ook wel bekoren.
Om niet teveel te veranderen zou ik dus 1 of maximum 2 nieuwe namen zetten. Geraamte zou wel hetzelfde mogen/moeten blijven.
Gebruikersavatar
Arnio
Profvoetballer
Berichten: 301
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Sanders schreef: 22 dec 2021, 07:29 Morgenavond bekervoetbal.
Wat denken jullie: een paar spelers roteren of toch op volle sterkte?
Ik denk dan bvb aan enkelen uit volgend rijtje nog eens een kans te geven: Nsoki, Maouassa, Mbamba, Sandra, Sowah of Dost.
Daarom niet allemaal tesamen, maar 1 of 2 moet misschien kunnen?
Volle kracht vooruit!!!
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Basisploeg geen rotatie die de ploeg verzwakt . Versterking is absoluut nodig. Zomertransfers voldoen niet. Met deze kern spelen we in 200 jaar geen kampioen. Slecht gewerkt qua transfers al 2 jaar na mekaar.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 22 dec 2021, 10:36 Basisploeg geen rotatie die de ploeg verzwakt . Versterking is absoluut nodig. Zomertransfers voldoen niet. Met deze kern spelen we in 200 jaar geen kampioen. Slecht gewerkt qua transfers al 2 jaar na mekaar.
Uw punt is ondertussen wel gemaakt
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 813
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

IsO schreef: 22 dec 2021, 11:01
Kevinho schreef: 22 dec 2021, 10:36 Basisploeg geen rotatie die de ploeg verzwakt . Versterking is absoluut nodig. Zomertransfers voldoen niet. Met deze kern spelen we in 200 jaar geen kampioen. Slecht gewerkt qua transfers al 2 jaar na mekaar.
Uw punt is ondertussen wel gemaakt
Hij is wel vergeten te zeggen dat het allemaal Mannaert zijn fout is, en dat die moet ophoepelen :teach:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Duffman schreef: 22 dec 2021, 11:49
IsO schreef: 22 dec 2021, 11:01
Kevinho schreef: 22 dec 2021, 10:36 Basisploeg geen rotatie die de ploeg verzwakt . Versterking is absoluut nodig. Zomertransfers voldoen niet. Met deze kern spelen we in 200 jaar geen kampioen. Slecht gewerkt qua transfers al 2 jaar na mekaar.
Uw punt is ondertussen wel gemaakt
Hij is wel vergeten te zeggen dat het allemaal Mannaert zijn fout is, en dat die moet ophoepelen :teach:
Inderdaad bedankt voor het kritische oog. Nu hij moet niet ophoepelen maar minder drinken en zich bezig houden met het algemeen management. Zoals ervoor zorgen dat we eindelijk in een nieuwe tempel kunnen spelen zonder dat groensels
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Met Openda in onze kern erbij hadden we nu eerste gestaan.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Kevinho schreef: 22 dec 2021, 12:53 Met Openda in onze kern erbij hadden we nu eerste gestaan.
Een beetje ernstig blijven aub.
Het trekt zogezegd allemaal op niks, Mannaert zou een loser zijn, we spelen in geen 200 jaar kampioen, maar met Openda erbij stonden we nu eerste ?? :brechtje:
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

De basisploeg is degelijk, de transfers trekken al paar jaar op niks. Openda zou die assists gegeven hebben en goals gescoord die we nodig hadden voor die paar punten achterstand niet gehad te hebben . Ik had die altijd gehouden. Met zijn snelheid is dat echt een wapen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 22 dec 2021, 12:50
Duffman schreef: 22 dec 2021, 11:49
IsO schreef: 22 dec 2021, 11:01
Kevinho schreef: 22 dec 2021, 10:36 Basisploeg geen rotatie die de ploeg verzwakt . Versterking is absoluut nodig. Zomertransfers voldoen niet. Met deze kern spelen we in 200 jaar geen kampioen. Slecht gewerkt qua transfers al 2 jaar na mekaar.
Uw punt is ondertussen wel gemaakt
Hij is wel vergeten te zeggen dat het allemaal Mannaert zijn fout is, en dat die moet ophoepelen :teach:
Inderdaad bedankt voor het kritische oog. Nu hij moet niet ophoepelen maar minder drinken en zich bezig houden met het algemeen management. Zoals ervoor zorgen dat we eindelijk in een nieuwe tempel kunnen spelen zonder dat groensels
Ja, want het feit dat we nog niet in ons nieuw stadion spelen, is zijn fout :jenne: Straks ga je nog beweren dat hij ook de SARS-CoV-2-pandemie op zijn geweten heeft.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Kevinho schreef: 22 dec 2021, 13:50 De basisploeg is degelijk, de transfers trekken al paar jaar op niks. Openda zou die assists gegeven hebben en goals gescoord die we nodig hadden voor die paar punten achterstand niet gehad te hebben . Ik had die altijd gehouden. Met zijn snelheid is dat echt een wapen
Waar zou je hem dan in de ploeg gezet hebben? Wat jij (en sommige anderen) al een paar keer gezegd hebben is dat we geen deftige flankspelers hebben. Openda is een diepe spits, geen flankspeler. Met hem in de ploeg moet je CDK ergens anders zetten - waarschijnlijk centraal op het middenveld waar we nu al 4 basisspelers hebben voor 3 posities.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Wat Kevinho lijkt te zeggen is dat Openda zo veel beter is als sub tov Dost dat hij ons nog meer dan 6 extra punten zou hebben opgeleverd. Ik denk dat we best eerst naar kritieke punten in ons eerste elftal kijken. Dan heb ik het over Nsoki die door de mand is gevallen, ons rechtsachter dilemma waar we feitelijk 3 spelers roteren, de rechtervleugel omdat Sowah toch een flop is voorlopig en ons middenveld dat iets te vaak te weinig controle heeft. Ondanks die punten hebben we nog altijd duidelijk 1 van de zo niet het beste elftal in België, en telkens zo dramatisch doen is nergens voor nodig.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 22 dec 2021, 15:28
Kevinho schreef: 22 dec 2021, 13:50 De basisploeg is degelijk, de transfers trekken al paar jaar op niks. Openda zou die assists gegeven hebben en goals gescoord die we nodig hadden voor die paar punten achterstand niet gehad te hebben . Ik had die altijd gehouden. Met zijn snelheid is dat echt een wapen
Waar zou je hem dan in de ploeg gezet hebben? Wat jij (en sommige anderen) al een paar keer gezegd hebben is dat we geen deftige flankspelers hebben. Openda is een diepe spits, geen flankspeler. Met hem in de ploeg moet je CDK ergens anders zetten - waarschijnlijk centraal op het middenveld waar we nu al 4 basisspelers hebben voor 3 posities.
In functie van de wedstrijd op de flank of in de spits. De flank heeft hij in mijn ogen verscheide keren heel goed ingevuld. Hij kan dat zeker. Voordeel is dat je dan eindelijk nog eens pure snelheid hebt op de flank net zoals ten tijde van Diatta. Die zou ik proberen terug te halen deze winter ( Diatta) => speelt bijna niet bij Monaco
Plaats reactie