[26.] Mats Rits
Re: [26.] Mats Rits
Deze jongen heeft zijn bijnaam vast, me dunkt. Zipper!
Ik had enorm veel twijfels bij deze transfer, maar voor mij absoluut de revelatie van het seizoen tot nu toe. Doet het meer dan voortreffelijk. Dikke transfer.
Al een geheel seizoen. Samen met Siebe onze beste transfers dit seizoen.
Absoluut,
Vorig jaar konden we ons niet inbeelden dat Nakamba tijdens een blessure niet gemist zou worden en dat Limbombe op deze manier vervangen kon worden...
Vorig jaar konden we ons niet inbeelden dat Nakamba tijdens een blessure niet gemist zou worden en dat Limbombe op deze manier vervangen kon worden...
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Was ergens wel te denken dat het er ooit ging uitkomen, enkel de positie is "verrassend". Je wordt niet zomaar op je 17e-18e weggehaald door Ajax, die jongen kan gewoon enorm goed voetballen. Dit dan gekoppeld aan een schitterende mentaliteit en je hebt de ideale Club-speler
Los van het resultaat gisteren, en de goeie prestatie van Simon ondanks dat resultaat, toch ook even deze jongen vermelden. Niet dat Club de bal veel had, maar áls we de bal hadden, was Mats wel een zekerheidje. Ik zou het moeten herbekijken, maar denk dat hij gisteren geen enkele slechte pass heeft gegeven.
Edit: volgens whoscored 27 passes, waarvan 27 geslaagd. dus 100% success rate.
Mats ontgoocheld Europees zelden of nooit. Daarom, als Balanta fit blijft hoeft de blessure van Vormer geen drama te zijn, Mats neemt wel overIsO schreef: ↑28 feb 2020, 09:41 Los van het resultaat gisteren, en de goeie prestatie van Simon ondanks dat resultaat, toch ook even deze jongen vermelden. Niet dat Club de bal veel had, maar áls we de bal hadden, was Mats wel een zekerheidje. Ik zou het moeten herbekijken, maar denk dat hij gisteren geen enkele slechte pass heeft gegeven.
Scoort 2 weken op rij de winning goal, straf.
Was dat ook niet de positie waarvoor hij oorspronkelijk werd gehaald?