Barclays Premier League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Barclays Premier League

Bericht door Khas »

GenGhibli schreef: 23 dec 2018, 16:53
Khas schreef: 23 dec 2018, 01:48 Perfect moment om een ploeg te bouwen rond Lukaku en Fellaini.
Je lacht er een beetje mee, maar Fellaini gaat nog van nut zijn. Zoals bij elke coach. Lukaku zie ik echt na dit seizoen vertrekken.
Ik lach inderdaad met alles wat Man Utd., Lukaku of Fellaini aan gaat.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Barclays Premier League

Bericht door GenGhibli »

Het jaar van Liverpool. Mits geen te zware blessures voor de sterkhouders, lijkt me dit gespeeld. United trekt de lijn door zonder Lukaku met redelijk makkelijke winst.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Barclays Premier League

Bericht door Jens27 »

GenGhibli schreef: 26 dec 2018, 17:58 Het jaar van Liverpool. Mits geen te zware blessures voor de sterkhouders, lijkt me dit gespeeld. United trekt de lijn door zonder Lukaku met redelijk makkelijke winst.
Lijkt me nog wat vroeg om die conclusies te trekken. Man City komt wel terug op kruissnelheid en Spurs speelt regelmatiger dan ooit. Ze gaan vooral moeten blijven winnen maar het verschil is net dat ze dit jaar dat ook doen. Liverpool was garant voor een klinkende thuisoverwinning tegen een grote ploeg om dan de boot in te gaan op pakweg Burnley. Dat is dit jaar niet te zien en heeft volgens mij veel te maken met de komst van Van Dijk. Die gast speelt ijzersterk, stuurt zijn verdediging als een ervaren stuurman. De 'makkelijke' tegendoelpunten zijn er niet. Benieuwd of ze de lijn kunnen doortrekken. Zou alleszins een mooie kampioen zijn op op basis van de 1e seizoenshelft.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Met Liverpool is de titel pas binnen eens er mathematisch 100% zekerheid van is. Zeker nu nog niet.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Barclays Premier League

Bericht door GenGhibli »

Cedrinho schreef: 27 dec 2018, 23:15 Met Liverpool is de titel pas binnen eens er mathematisch 100% zekerheid van is. Zeker nu nog niet.
Ik denk het toch wel. Moest Van Dijk uitvallen met een blessure, dan gaat het gegarandeerd wel nog mis. Zo hoog schat ik die in. Scoren te makkelijk. Slikken haast geen tegengoals. Dat is toch het recept.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

GenGhibli schreef: 27 dec 2018, 23:36
Cedrinho schreef: 27 dec 2018, 23:15 Met Liverpool is de titel pas binnen eens er mathematisch 100% zekerheid van is. Zeker nu nog niet.
Ik denk het toch wel. Moest Van Dijk uitvallen met een blessure, dan gaat het gegarandeerd wel nog mis. Zo hoog schat ik die in. Scoren te makkelijk. Slikken haast geen tegengoals. Dat is toch het recept.
Voor hetzelfde geld denk je binnen een week (na Liverpool-City) weer helemaal anders ;-)

Enfin, misschien spreekt hier gewoon een Liverpoolsupporter die niet wil overhaald worden om te vroeg te beginnen dromen... Dat kan ook. :P
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Barclays Premier League

Bericht door GenGhibli »

Clubpolska schreef: 19 dec 2018, 11:03
IsO schreef: 19 dec 2018, 10:16
GenGhibli schreef: 19 dec 2018, 01:01 Solskjaer nieuwe coach United. Ai ai Lukaku.
Waarom?
Omdat hij als spits zelf altijd invaller was wil hij nu alle spitsen kapotmaken door ze op 't einde te laten invallen.
:lol:
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Barclays Premier League

Bericht door zegmaardag »

Gisteren toch een top matchke & ongelofelijk blij dat City kunnen winnen heeft.
Sinds gans dat gezeik met Mignolet & eigenlijk ook met Origi heeft Klopp bij mij volledig afgedaan!!

Al denk ik nog steeds dat Liverpool (helaas) gewoon kampioen wordt.

EDIT:

Die Bernardo Silva was echt ook top, wat een werklust!!! Net zoals die Fernandinho die ondertussen 33 is, maar onvervangbaar lijkt.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Er meer dan ooit van overtuigd dat Liverpool dit seizoen kampioen wordt. Uiteraard had ik hen gisteren liever zien winnen, maar ik denk eigenlijk dat hun kansen op de titel nu groter zijn dan 24 uur geleden. Hadden ze gewonnen en dus 10 punten los gestaan, ze waren misschien te nonchalant beginnen worden, onderbewust denkend van "het is binnen". Nu is dat echter niet zo. Bovendien staan ze nog altijd 4 punten los en wetende dat het pas de eerste nederlaag was van Liverpool dit seizoen zal het enorm moeilijk worden voor andere ploegen om 2 matchen meer te winnen dan zij. Liverpool moet gewoon gefocust blijven en het is net dat dat ManCity hen gisteren geleerd heeft door ertegen te winnen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Barclays Premier League

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 04 jan 2019, 12:43 Er meer dan ooit van overtuigd dat Liverpool dit seizoen kampioen wordt. Uiteraard had ik hen gisteren liever zien winnen, maar ik denk eigenlijk dat hun kansen op de titel nu groter zijn dan 24 uur geleden. Hadden ze gewonnen en dus 10 punten los gestaan, ze waren misschien te nonchalant beginnen worden, onderbewust denkend van "het is binnen". Nu is dat echter niet zo. Bovendien staan ze nog altijd 4 punten los en wetende dat het pas de eerste nederlaag was van Liverpool dit seizoen zal het enorm moeilijk worden voor andere ploegen om 2 matchen meer te winnen dan zij. Liverpool moet gewoon gefocust blijven en het is net dat dat ManCity hen gisteren geleerd heeft door ertegen te winnen.
Jacky Mathijssen approves
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Onderzoek naar de verdwijning naar Xherdan Shaqiri gisterenavond na de match tegen de Wolves.
https://www.bbc.co.uk/sport/av/football/46799358
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: Barclays Premier League

Bericht door kingpietro105 »

waarom heeft liverpool een match minder gespeeld? zijn er matchen afgelast ofzo? Ik snap die kalender van engeland toch niet zo goed moet iedereen niet het zelfde week spelen?
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

De match ManCity-Everton van speeldag 27 werd al op speeldag 25 afgewerkt omdat ManCity in hetzelfde weekend van speeldag 27 de finale van de LeagueCup speelt tegen Chelsea. Daarom hebben ManCity en Everton dus al een match meer gespeeld.

Om dezelfde reden moet de match Chelsea-Brighton van speeldag 27 verplaatst worden, maar voor die match is nog geen nieuwe dag vastgelegd dacht ik.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Barclays Premier League

Bericht door Jens27 »

Klopt. Dit weekend wordt ook de 1/8 finale gespeeld van de FA Cup. De kwartfinale dan valt los op speeldag 31 waardoor alle teams (en tegenstanders van die teams) die nog meedingen geen PL-wedstrijd zullen hebben dat weekend. Dat wordt dan ingehaald de volgende speeldag waarbij die teams 2 wedstrijden op een week zullen spelen. Dat wordt speeldag 33 nog eens overgedaan met de halve finale...
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »



Die speelt niet meer zo lang Sarri er T1 is.
Plaats reactie