Tweede klasse
Re: Tweede klasse
OHL overgenomen door de King Power groep, die van Leicester inderdaad.
Mij niet duidelijk waarom de lokale groep geen kans krijgt wel....
Bestuur die postjes wil behouden?Pica schreef: Mij niet duidelijk waarom de lokale groep geen kans krijgt wel....
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Volgens verklaringen was het bod van de Taiwanezen perfect uitgewerkt terwijl de lokale investeerders vooral tegen de Chinezen waren aan het schermen. Zij voelen zich koud gepakt omdat er een zogezegd verbod was op onderhandelen tot eind juni door diezelfde Chinezen. Zij hebben echter sinds maart niks meer van zich laten horen en volgens de club dusdanig de voorwaarden niet geaccepteerd.Pica schreef: Mij niet duidelijk waarom de lokale groep geen kans krijgt wel....
Ook de stad is akkoord (alleszins alles wat groen en rood is) vermits King Power garanties tot terugbetaling van leningen (tot 11 mil) gegeven. Verder leggen ze nu 7.5 miljoen op tafel waarvan 2.5 voor de overname en 5 voor de uitbouw van de ploeg naar volgend seizoen toe.
En dan zijn er de mooie woordjes natuurlijk zoals terug naar 1A, linkerkolom, stabiliteit, hypermodern nieuw stadion, jeugdwerking etc.
Dat de club in buitenlandse handen valt is op zich een spijtige zaak, maar met een overname weet je nooit hoe het uitdraait, buitenlands of binnenlands. Het probleem van OHL ligt hem bij het bestuur en deze clowns blijven voorlopig zitten.
Abonnees krijgen een gratis shirt van de nieuwe Thai alleszins, paai actie nummer 1.
Van Wijk heeft zijn nieuwe C4 op zak. Leuven krijgt nu Nigel Pearson als coach. De man die Leicester terug bracht naar eerste en van Thaise gezelschapsdames houdt.
Ooit word ik ook trainer in tweede.Jeff-OHL schreef: Van Wijk heeft zijn nieuwe C4 op zak. Leuven krijgt nu Nigel Pearson als coach. De man die Leicester terug bracht naar eerste en van Thaise gezelschapsdames houdt.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Re: RE: Re: Tweede klasse
Ik koop een abonnement van je ploeg danKhas schreef:Ooit word ik ook trainer in tweede.Jeff-OHL schreef: Van Wijk heeft zijn nieuwe C4 op zak. Leuven krijgt nu Nigel Pearson als coach. De man die Leicester terug bracht naar eerste en van Thaise gezelschapsdames houdt.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
-
- Invaller
't Was nochtans de zoon die van Thaise deernes hield samen met zijn ploegmaats!Jeff-OHL schreef: Van Wijk heeft zijn nieuwe C4 op zak. Leuven krijgt nu Nigel Pearson als coach. De man die Leicester terug bracht naar eerste en van Thaise gezelschapsdames houdt.
1 pot nat, valt zoveel over terug te vinden over die kerel van racisme tot het 'wurgen' van een tegenspeler
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Topclub om voor te supporterenJeff-OHL schreef: 1 pot nat, valt zoveel over terug te vinden over die kerel van racisme tot het 'wurgen' van een tegenspeler
Oh Frail.
dikke tetten ja
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Alsof je een club moeten laten vallen omdat ze in buitenlandse handen vallen of coaches met vreemde trekken binnenhalen?Clubpolska schreef:Topclub om voor te supporterenJeff-OHL schreef: 1 pot nat, valt zoveel over terug te vinden over die kerel van racisme tot het 'wurgen' van een tegenspeler
ivm die coaches: totaal niet.Jeff-OHL schreef:Alsof je een club moeten laten vallen omdat ze in buitenlandse handen vallen of coaches met vreemde trekken binnenhalen?Clubpolska schreef:Topclub om voor te supporterenJeff-OHL schreef: 1 pot nat, valt zoveel over terug te vinden over die kerel van racisme tot het 'wurgen' van een tegenspeler
ivm eigenaars: twijfelgeval.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Meer en meer de toekomst van het voetbal, het blijft natuurlijk afwachten hoe alles binnen de club de verloopt natuurlijk. Sommige clubs in ons land hebben een rijke belg aan het roer Kvo, Club, ... Vanwaar het geld ook komt, dit laatste is meer een uitzondering dan een regel.Gratchski schreef:ivm die coaches: totaal niet.Jeff-OHL schreef:Alsof je een club moeten laten vallen omdat ze in buitenlandse handen vallen of coaches met vreemde trekken binnenhalen?Clubpolska schreef:Topclub om voor te supporterenJeff-OHL schreef: 1 pot nat, valt zoveel over terug te vinden over die kerel van racisme tot het 'wurgen' van een tegenspeler
ivm eigenaars: twijfelgeval.