Nieuwe T1
Moderator: Bosko
-
- Basisspeler
Re: Nieuwe T1
Allez jongens, toch eens wat vertrouwen in een echte Club-man. Weinig ervaring als coach maar met STVV toch een prestatie neergezet.
Ik ben verrast, maar pro.
Deze man wil zijn kop voor Club leggen.
Wil je dan liever een buitenlandse coach, gewoon een naam, die Club van haar noch pluimen kent, en voor wie onze Club gewoon een "job" is ?
Ik ben verrast, maar pro.
Deze man wil zijn kop voor Club leggen.
Wil je dan liever een buitenlandse coach, gewoon een naam, die Club van haar noch pluimen kent, en voor wie onze Club gewoon een "job" is ?
Dit heeft niks met Leko te maken, alles met Mannaert. Leko kan er ook niet aan doen waar hij nu staat in zijn carriere als trainer.
De kans dat hij het goed doet met het materiaal dat hij krijgt is reëel.
De kans dat hij goed materiaal krijgt is nihil.
Laatst gewijzigd door Khas op 08 jun 2017, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
-
- Basisspeler
Snap ik niet. Er is nog zelfs nog niemand weg, en er komt zeker nog wat bijKhas schreef: Dit heeft niks met Leko te maken, alles met Mannaert. Leko kan er ook niet aan doen waar hij nu staat in zijn carriere als trainer.
Thanks Vince!
Re: RE: Re: Nieuwe T1
Ik groet u!Khas schreef: Zij die zich lam gaan drinken, groeten u.
#hetishierbeter
Khas schreef: Ik stel vooral dat de lange zoektocht een heel erg negatief effect zal hebben op komend seizoen.
De nadelen zijn veel prominenter dan de voordelen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Dit topic nu heropenen is ronduit belachelijk en nutteloos.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Totaal niet nutteloos, want dit wordt een discussie voor gans het seizoen. En daarbij zie ik Leko ook het seizoen niet uitdoen.Duffman schreef: Dit topic nu heropenen is ronduit belachelijk en nutteloos.
Als het zo ver is dat hij vliegt kan daarover gediscussieerd worden, nu is dat onrespectvol en onnodig.Elafro schreef:Totaal niet nutteloos, want dit wordt een discussie voor gans het seizoen. En daarbij zie ik Leko ook het seizoen niet uitdoen.Duffman schreef: Dit topic nu heropenen is ronduit belachelijk en nutteloos.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Hoe rapper hoe liever, desondanks zijn 15/15 tegen laten we eerlijk zijn zwakke ploegen ( buiten ZW waar we de 3 punten gestolen hebben ). Slaagt er niet in om club te laten voetballen en spelers te motiveren en zijn ingrepen laten ook blijk van weinig tactische sterktes. Het is gewoon gokken en hopen dat goed uitdraait.Elafro schreef:Totaal niet nutteloos, want dit wordt een discussie voor gans het seizoen. En daarbij zie ik Leko ook het seizoen niet uitdoen.Duffman schreef: Dit topic nu heropenen is ronduit belachelijk en nutteloos.
-
- Tester
Zucht.ZotteDré schreef:Hoe rapper hoe liever, desondanks zijn 15/15 tegen laten we eerlijk zijn zwakke ploegen ( buiten ZW waar we de 3 punten gestolen hebben ). Slaagt er niet in om club te laten voetballen en spelers te motiveren en zijn ingrepen laten ook blijk van weinig tactische sterktes. Het is gewoon gokken en hopen dat goed uitdraait.Elafro schreef:Totaal niet nutteloos, want dit wordt een discussie voor gans het seizoen. En daarbij zie ik Leko ook het seizoen niet uitdoen.Duffman schreef: Dit topic nu heropenen is ronduit belachelijk en nutteloos.
Bon, als jij tevreden bent met het spel dat Brugge momenteel brengt, is dit je volste recht. Ik ben jammer genoeg niet zo onder de indruk.Claudemir1891 schreef:Zucht.ZotteDré schreef:Hoe rapper hoe liever, desondanks zijn 15/15 tegen laten we eerlijk zijn zwakke ploegen ( buiten ZW waar we de 3 punten gestolen hebben ). Slaagt er niet in om club te laten voetballen en spelers te motiveren en zijn ingrepen laten ook blijk van weinig tactische sterktes. Het is gewoon gokken en hopen dat goed uitdraait.Elafro schreef:Totaal niet nutteloos, want dit wordt een discussie voor gans het seizoen. En daarbij zie ik Leko ook het seizoen niet uitdoen.Duffman schreef: Dit topic nu heropenen is ronduit belachelijk en nutteloos.
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Diepe zucht.ZotteDré schreef:Bon, als jij tevreden bent met het spel dat Brugge momenteel brengt, is dit je volste recht. Ik ben jammer genoeg niet zo onder de indruk.Claudemir1891 schreef:Zucht.ZotteDré schreef:Hoe rapper hoe liever, desondanks zijn 15/15 tegen laten we eerlijk zijn zwakke ploegen ( buiten ZW waar we de 3 punten gestolen hebben ). Slaagt er niet in om club te laten voetballen en spelers te motiveren en zijn ingrepen laten ook blijk van weinig tactische sterktes. Het is gewoon gokken en hopen dat goed uitdraait.Elafro schreef:
Totaal niet nutteloos, want dit wordt een discussie voor gans het seizoen. En daarbij zie ik Leko ook het seizoen niet uitdoen.
Oh Frail.
Ik begrijp je frustratie. Het zal echter niet voor direct zijn dat we hier iemand anders kunnen zoeken, veronderstel ik.ZotteDré schreef:Bon, als jij tevreden bent met het spel dat Brugge momenteel brengt, is dit je volste recht. Ik ben jammer genoeg niet zo onder de indruk.Claudemir1891 schreef:Zucht.ZotteDré schreef:Hoe rapper hoe liever, desondanks zijn 15/15 tegen laten we eerlijk zijn zwakke ploegen ( buiten ZW waar we de 3 punten gestolen hebben ). Slaagt er niet in om club te laten voetballen en spelers te motiveren en zijn ingrepen laten ook blijk van weinig tactische sterktes. Het is gewoon gokken en hopen dat goed uitdraait.Elafro schreef:
Totaal niet nutteloos, want dit wordt een discussie voor gans het seizoen. En daarbij zie ik Leko ook het seizoen niet uitdoen.
Toch misschien nog effe tijd geven (tot begin oktober) voor we hem volledig afbranden? Nu de kern wat meer vorm heeft, kan t misschien keren. Maar tot nu toe is t veel te weinig
For the Good of the Game? For the Love of the Many!