Goh Ik weet het nog zo niet hoor. Heb in het verleden (2 jaar als ik mij niet vergis) ook eens de naam van Simon hier in de groep gedropt. Toen was het ook van hij is te goed en te duur voor een Belgische ploeg.Tiki Taka schreef: ↑29 jul 2020, 07:54Hoedt zou een toptransfer zijn.CRS006 schreef: ↑28 jul 2020, 23:24 Schiet me niet dood maar na de match tegen Lille had ik het gevoel dat indien we nog 2 transfers zouden doen ( indien er geen vertrekkers zijn) onze ploeg echt AF zou zijn.
1) Hoedt : hebben nog een cv nodig en hij is een topper. Indien 5 mil. Klopt zou ik niet twijfelen.
2) Fellaini : Zoeken nog iemand voor op het middenveld ( kan op de 6 en 8) + optie in de spits als valse 9.
Ken geen betere die ballen uit de lucht haalt met zijn borst. Kan koppen als geen ander en heeft de nodige ervaring.
Bij een vertrek van Dennis of Diatta wel een vervanger per speler gewenst.
Fellaini is financieel onhaalbaar.
Graag dan nog ; Edmilson, een CM en een goalgetter...dankjewel Sinterklaas.
En idd hij is te goed en kan eig. Meer vragen bij een andere ploeg en hij gaat het ook direct krijgen maar toch speelt hij hier bij ons.
Diatta zou ik graag nog een seizoen houden, Dennis mag van mij vertrekken. Hij wil weg wel laat hem dan gaan. En idd Edmilson zou ik ook heel grg zien komen.
En ik denk dat Bright Osayi-Samuel ook wel een vette transfer zou/gaat zijn.
Hoedt zou de max zijn en dan zoeken ze nog die middenvelder + spits. Fellaini zou gwn de ideale oplossing zijn. Ik geloof wel in Badji en ook in Okereke maar stel je voor een 3-5-2 met een Fellainni/Badji of Fellaini/Okereke in de spits.