Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef:
Maximus schreef: Ik twijfel tussen wat ik liefst zou zien komen: een targetspits of een directe vervanger voor Diaby... Het moet alleszins een directe meerwaarde zijn.
- Halen we een targetspits, dan komen we misschien in de problemen als Wesley terug is.
- Halen we een snelle wendbare spits, dan blokkeren we Dennis/Diatta/Schrijvers.

Wat vinden jullie de beste optie?
Ik droom van een Club zonder targetspits.
Club is Barca niet he...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Hij zei niet zonder spits é, genoeg ploegen die zonder beer van voor spelen en niet barca zijn
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

Khas schreef:
Maximus schreef: Ik twijfel tussen wat ik liefst zou zien komen: een targetspits of een directe vervanger voor Diaby... Het moet alleszins een directe meerwaarde zijn.
- Halen we een targetspits, dan komen we misschien in de problemen als Wesley terug is.
- Halen we een snelle wendbare spits, dan blokkeren we Dennis/Diatta/Schrijvers.

Wat vinden jullie de beste optie?
Ik droom van een Club zonder targetspits.
Dan zou je liever van systeem veranderen?

Denk dat als je met 2 spitsen speelt en ze beide vinnige snelle aanvallers zijn met diepgang, ze te veel elkaars ruimte gaan inlopen en afpakken. In een 4-3-3 kan je natuurlijk egrust met 1 snelle spits zoals Diaby spelen
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Hannes »

Tiki Taka schreef:
IsO schreef:
Tiki Taka schreef:
[spoiler]
rambopirou schreef:

Total 17/18: 34 games 22 goals 8 assists 5 yellow cards 1 red card - 2.598' played

Date of Birth (Age): Mar 15, 1993 (25)
Place of Birth: Czech RepublicKraslice
Nationality: Czech RepublicCzech Republic
Height: 1,90 m
Position: Centre-Forward
Current international: Czech RepublicCzech Republic
Caps/Goals: 15/7


Stevige stats!
Idd, stevige spits met indrukwekkende stats... lijkt me wel meer een type zoals Wesley en Vossen zijn.
Bij vertrek Diaby zou men best ook nog een vervanger halen, of gaat men vol op Dennis inzetten?
Record bod ook, mocht dit kloppen.
Ik volg niet goed meer vrees ik. Een type zoals Wesley én Vossen? Behoren die tot hetzelfde type dan?
Het zijn beiden target spitsen die het meer van hun fysiek moeten hebben en niet van hun techniek en snelheid zoals een pocket spits (zoals diaby, dennis). Dus ja, volgens mij zijn Vossen en Wesley eerder dezelfde type spitsen en lijkt die Tsjech mij ook eerder een target spits te zijn.
Asjemenou?? :shock:
Ofwel heb ik het helemaal verkeerd voor, maar Wesley en Vossen hetzelfde type? Ze kunnen beide niet koppen en gee man voorbij. Tot daar de gelijkenissen als je t mij vraagt... Verder kunnen ze niet méér van elkaar verschillen. Mijn mening hé.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Hannes schreef:
Tiki Taka schreef:
IsO schreef:
Tiki Taka schreef:
[spoiler]
Idd, stevige spits met indrukwekkende stats... lijkt me wel meer een type zoals Wesley en Vossen zijn.
Bij vertrek Diaby zou men best ook nog een vervanger halen, of gaat men vol op Dennis inzetten?
Record bod ook, mocht dit kloppen.
Ik volg niet goed meer vrees ik. Een type zoals Wesley én Vossen? Behoren die tot hetzelfde type dan?
Het zijn beiden target spitsen die het meer van hun fysiek moeten hebben en niet van hun techniek en snelheid zoals een pocket spits (zoals diaby, dennis). Dus ja, volgens mij zijn Vossen en Wesley eerder dezelfde type spitsen en lijkt die Tsjech mij ook eerder een target spits te zijn.
Asjemenou?? :shock:
Ofwel heb ik het helemaal verkeerd voor, maar Wesley en Vossen hetzelfde type? Ze kunnen beide niet koppen en gee man voorbij. Tot daar de gelijkenissen als je t mij vraagt... Verder kunnen ze niet méér van elkaar verschillen. Mijn mening hé.
Wesley geen man voorbij :hurr: even grote kwakkel als de transfer van Limbombe..
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

Bosko schreef: Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
Speelt een keurige match tegen Feyenoord (Trencin 4-0 aan het winnen). Hattrick van Kroatische spits Antonio Mance, interessante speler om te volgen.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door GenGhibli »

Bruges8940 schreef:
Bosko schreef: Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
Speelt een keurige match tegen Feyenoord (Trencin 4-0 aan het winnen). Hattrick van Kroatische spits Antonio Mance, interessante speler om te volgen.
Match gezien en daar loopt nog een leuke Afrikaanse verdediger ook. Moet even zoeken wie het is. Die viel mij ook op.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Bruges8940 schreef:
Bosko schreef: Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
Speelt een keurige match tegen Feyenoord (Trencin 4-0 aan het winnen). Hattrick van Kroatische spits Antonio Mance, interessante speler om te volgen.
Feyenoord...waar zijn die mee bezig ? :zwijgen:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

Bosko schreef:
Stel u voor dat we een Precious en een Marvelous hebben, dat zou toch gewoon geniaal zijn?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door nesnaj713 »

zegmaardag schreef:
Bosko schreef:
Stel u voor dat we een Precious en een Marvelous hebben, dat zou toch gewoon geniaal zijn?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Brugia »

Geen idee waar ik dit moest posten maar Club Brugge heeft een nieuwe greenkeeper : Nathan Scarff ( Derby County)
https://www.instagram.com/p/BmTwzf4BOV2 ... wm8yhdn1lq
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

Brugia schreef: Geen idee waar ik dit moest posten maar Club Brugge heeft een nieuwe greenkeeper : Nathan Scarff ( Derby County)
https://www.instagram.com/p/BmTwzf4BOV2 ... wm8yhdn1lq
Waren waarschijnlijk zware onderhandelingen! Nu kunnen ze terug focussen op de spelersdossiers. :lol:
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Brugia »

Bruges8940 schreef:
Brugia schreef: Geen idee waar ik dit moest posten maar Club Brugge heeft een nieuwe greenkeeper : Nathan Scarff ( Derby County)
https://www.instagram.com/p/BmTwzf4BOV2 ... wm8yhdn1lq
Waren waarschijnlijk zware onderhandelingen! Nu kunnen ze terug focussen op de spelersdossiers. :lol:
We halen hem weg voor de neus van enkele topclubs ! :hup:
Gesloten