[OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Niet direct de meerwaarde waar iedereen op aan het hopen was, noch het type Rafa waar iedereen op aan het hopen was, maar een extra optie op de flanken is welgekomen en dan liever een talent kopen als je er wil in geloven, dan eentje huren.
Ik hoop van harte dat het niet weer een versterking in de breedte blijkt te zijn, maar een speler die de ploeg nu al iets kan bijbrengen.
De komende matchen zullen het uitwijzen.
Waarom kunnen een versterking in de breedte en een speler die de ploeg iets kan bijbrengen niet te verzoenen zijn?
Ik verwacht dat Rotariu een degelijk niveau gaat halen, zonder uit te springen. Inderdaad een extra optie op de flanken en naar alle waarschijnlijkheid geen bedreiging van hetgeen nu op de LW en RW staat. En dat is ook geen probleem voor het ogenblik.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Jack_Frost »

Rudi Verkempinck, assistent-bondscoach Roemenië en ex-T2 bij Club Brugge : “Dorin is een zeer talentvolle speler. Toen Christophe (Daum) en ik overnamen bij de nationale ploeg haalden we hem onmiddellijk bij de A-kern, ook al was hij toen nog maar 20. Het is een speler die bovendien perfect bij Club Brugge past. Hij koppelt zijn talent aan een goeie mentaliteit en werkethiek. Dorin maakt heel veel meters, ook verdedigend wat toch uitzonderlijk is voor zo’n type speler. Het is een verstandige jongen waardoor ik geen lange aanpassingsperiode verwacht.”
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Niet direct de meerwaarde waar iedereen op aan het hopen was, noch het type Rafa waar iedereen op aan het hopen was, maar een extra optie op de flanken is welgekomen en dan liever een talent kopen als je er wil in geloven, dan eentje huren.
Ik hoop van harte dat het niet weer een versterking in de breedte blijkt te zijn, maar een speler die de ploeg nu al iets kan bijbrengen.
De komende matchen zullen het uitwijzen.
Waarom kunnen een versterking in de breedte en een speler die de ploeg iets kan bijbrengen niet te verzoenen zijn?
Ik verwacht dat Rotariu een degelijk niveau gaat halen, zonder uit te springen. Inderdaad een extra optie op de flanken en naar alle waarschijnlijkheid geen bedreiging van hetgeen nu op de LW en RW staat. En dat is ook geen probleem voor het ogenblik.
Waarom een aanvallende flankversterking die de ploeg nu al iets kan bijbrengen nodig is?
Limbombe wss out voor enkele maanden, Rafa is nogal blessuregevoelig en nog niet in vorm, en dus moet het allemaal van Izquierdo komen.
Een zoveelste talent halen die zou kunnen renderen op lange termijn was nu niet aan de orde, me dunkt, eerder een speler die op korte termijn,
reeds de ploeg ten dienste kan zijn. Hopelijk blinkt hij uit op de eerste trainingen, en verhoogt dit de onderlinge concurrentie.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Niet direct de meerwaarde waar iedereen op aan het hopen was, noch het type Rafa waar iedereen op aan het hopen was, maar een extra optie op de flanken is welgekomen en dan liever een talent kopen als je er wil in geloven, dan eentje huren.
Ik hoop van harte dat het niet weer een versterking in de breedte blijkt te zijn, maar een speler die de ploeg nu al iets kan bijbrengen.
De komende matchen zullen het uitwijzen.
Hoe kan je nu ook verwachten dat wanneer je (indien in vorm en niet geblesseerd) de beste 2 wingers van de competitie hebt, je nog eens een betere zomaar kan halen die er direct staat :mrgreen: . Lijkt me vrij onmogelijk. Met Limbombe heb je iemand die nu al kan vechten voor zijn plaats en potentieel toont. Dan heb je gewoon nog iemand nodig die nu al een bepaald niveau haalt zodat je in de weinige matchen die we nog moeten spelen toch een alternatief hebt voor die 2 geweldige flanken.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door fcb 4 life »

Daum is grote fan dus het zal wel in orde zijn.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door fcb 4 life »

Aan zen stats te zien zal het geen versterking enkel en alleen voor de breedte zijn.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Niet direct de meerwaarde waar iedereen op aan het hopen was, noch het type Rafa waar iedereen op aan het hopen was, maar een extra optie op de flanken is welgekomen en dan liever een talent kopen als je er wil in geloven, dan eentje huren.
Ik hoop van harte dat het niet weer een versterking in de breedte blijkt te zijn, maar een speler die de ploeg nu al iets kan bijbrengen.
De komende matchen zullen het uitwijzen.
Waarom kunnen een versterking in de breedte en een speler die de ploeg iets kan bijbrengen niet te verzoenen zijn?
Ik verwacht dat Rotariu een degelijk niveau gaat halen, zonder uit te springen. Inderdaad een extra optie op de flanken en naar alle waarschijnlijkheid geen bedreiging van hetgeen nu op de LW en RW staat. En dat is ook geen probleem voor het ogenblik.
Waarom een aanvallende flankversterking die de ploeg nu al iets kan bijbrengen nodig is?
Limbombe wss out voor enkele maanden, Rafa is nogal blessuregevoelig en nog niet in vorm, en dus moet het allemaal van Izquierdo komen.
Een zoveelste talent halen die zou kunnen renderen op lange termijn was nu niet aan de orde, me dunkt, eerder een speler die op korte termijn,
reeds de ploeg ten dienste kan zijn. Hopelijk blinkt hij uit op de eerste trainingen, en verhoogt dit de onderlinge concurrentie.
Als je verwacht dat Rotariu er een van die twee gaat uitspelen, ga je nogal bedrogen uitkomen vrees ik. Kan echt niet de verwachting noch de bedoeling zijn. De bedoeling is om een speler te hebben die een degelijk niveau haalt bij zijn invalbeurten en daar opnlangere termijn mee verder te werken. Lange en korte termijn verenigen is perfect mogelijk hier :nice:
#hetishierbeter
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door zegmaardag »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Niet direct de meerwaarde waar iedereen op aan het hopen was, noch het type Rafa waar iedereen op aan het hopen was, maar een extra optie op de flanken is welgekomen en dan liever een talent kopen als je er wil in geloven, dan eentje huren.
Ik hoop van harte dat het niet weer een versterking in de breedte blijkt te zijn, maar een speler die de ploeg nu al iets kan bijbrengen.
De komende matchen zullen het uitwijzen.
Ik verwacht een beetje een Limbombe /izquierdo seizoen 1-verhaal: Meerwaarde door zijn talent & acties, maar vaak nog gebrek aan ervaring om de juiste beslissing te nemen.
Nu goed, wat ik op filmpjes zie is een goede dribbel, goede schot, veel lef, harde werker die effectief nog vaak de verkeerde beslissing neemt :mrgreen: . Zal ook nog wat kracht moeten kweken voor onze competitie.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Cedrinho »

Ken hem totaal niet, dus kan niet oordelen. Time will tell.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door DavidVM »

Komt waarschijnlijk door die linkervoet, maar doet me beetje aan Lestienne denken. Was ook al van Lestienne geleden dat we nog een linksvoetige flankspeler hadden denk ik, dus ik ben wel tevreden
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Bali Balingoli »

Tiki Taka schreef: Ik hoop van harte dat het niet weer een versterking in de breedte blijkt te zijn, maar een speler die de ploeg nu al iets kan bijbrengen.
De komende matchen zullen het uitwijzen.
Die kerel is 20, zal ongetwijfeld even tijd nodig hebben, gun hem die dan ook.

Schitterend wel, 2 toppers op de flanken en dan 2 veelbelovende talenten op de 2de rij.
Heel tevreden met de mooie balans van verschillende types en posities, talenten en ervaring in onze kern! Topwerk van Vince :vuistje:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Cedrinho »

Volgende zomer vertrekt van de flankaanvallers in principe enkel Izquierdo, dus dan Limbombe-Ibini op links en Rafa-Rotariu op rechts? Enfin, zal ook wel van de nieuwe coach afhangen natuurlijk.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Peet »

Cedrinho schreef: Ken hem totaal niet, dus kan niet oordelen. Time will tell.
2.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [.?] Dorin Rotariu

Bericht door Bosko »

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [29.] Dorin Rotariu

Bericht door fcb 4 life »

Feyenoord bood nog een half milj meer dan ons op het einde.
Gesloten