[T1] Ivan Leko

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Hoe lang zal Leko bij Club blijven? / Wat verwacht je van Leko

Ontslag voor 1 november
12
11%
Ontslag voor 31 januari
10
9%
Wordt bedankt na het seizoen
16
15%
Op z'n minst 2 seizoenen
20
19%
Zal mooi en goed voetbal brengen
40
37%
Zal niet met druk om kunnen
4
4%
Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 108

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Los van alles.. Ik ben enorm benieuwd en heb woest veel zin in het nieuwe seizoen.
Na opnieuw een jaar afwezigheid zal dat wss wel zwaar jeuken ja ;)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: T1: Ivan Leko

Bericht door JRut »

IsO schreef:
JRut schreef: Fan. Totaal fan. Moeten hier vertrouwen in hebben.
Waarom fan?

Interessant artikeltje van een paar jaar terug: Leko over Vanaken
http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... 64411.html
Heeft voor mij bewezen tactisch flexibel te zijn, zit kort op zijn spelers en probeert te voetballen naar de kwaliteiten die hij krijgt.

Het is snel dat hij een kans krijgt, maar ik begrijp de insteek ervan ergens wel.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

Zal een gewoon seizoen worden is geen optie in de poll :mrgreen: ?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3497
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RE: Re: T1: Ivan Leko

Bericht door IsO »

JRut schreef:
IsO schreef:
JRut schreef: Fan. Totaal fan. Moeten hier vertrouwen in hebben.
Waarom fan?

Interessant artikeltje van een paar jaar terug: Leko over Vanaken
http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... 64411.html
Heeft voor mij bewezen tactisch flexibel te zijn, zit kort op zijn spelers en probeert te voetballen naar de kwaliteiten die hij krijgt.

Het is snel dat hij een kans krijgt, maar ik begrijp de insteek ervan ergens wel.
Thx. Kan ik wel inkomen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door leem »

Voelt aan als een verfrissing. Als hij het nodige krediet krijgt, zouden we wel eens kunnen vertrokken zijn voor een jaar of vijf.
Gebruikersavatar
Jeff-OHL
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:55

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Jeff-OHL »

Kreeg de tijd in Leuven om te bouwen maar was zeer snel de controle over de kleedkamer kwijt. En dit in 2de klasse. Nu bij stvv brengt hij fris en aanvallend voetbal, in PO2 he mensen, waar enkel stvv niet op zen tandvlees zat of geen zin meer had. Daarvoor uit rampzalig en thuis terend op een thuisreputatie. Barca en real kunnen dit lees ik, ja logisch ook als je de beste spelers hebt rondlopen (messi, ronaldo,...). Tussenpaus het zal zo wel zijn. Omdat het een jonge kern zal zijn. So what? Smijt hem buiten binnen het jaar en je staat weer meer dan een jaar verder en het is weer opnieuw beginnen.
Geen fan van, kan alleen positief verrassen of bevestigen in mijn ogen.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door BlueJedi »

nesnaj713 schreef: Het is vooral jammer dat er met zoveel pessimisme gereageerd wordt.. Voor hetzelfde geld was De Boer hier begonnen en starten we met 0/9, blijven we dan optimistisch? Ik hoop vooral dat de supporters geduld durven hebben... Kijk naar Weiler bij anderlecht, die had ook tijd nodig. Leko zal dat ook nodig hebben.

Ja ik verschrok ook toen ik hoorde dat Leko trainer wordt, maar we moeten de trainer onvoorwaardelijk steunen, toch zeker op het begin als er nog niets gespeeld is.
Weiler had inloopperiode nodig, speelde geen mooi voetbal maar haalde wel resultaat is kampioen in zijn eerste jaar.

Ik steun de trainer maar als die hier dik faalt en tegen nieuwjaar buitenligt dan zal er niemand echt verast door zijn. Dit id een enorme grote gok van Mannaert en hem zal ik het wel degelijk kwalijk nemen als dit helemaal verkeerd uitpakt.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Fire »

die 5-3-2 wil ik hier toch ni te vaak meer zien ze.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Peet »

En wie zijn die jongeren waar hij met werkte?
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Flufferd »

Gratchski schreef: Veel liever Leko dan Mazzu of ferrera.
Dury en Vercauteren had ik ook liever gehad.
De boer en Klinsmann waren echt toppers geweest.

Ergens spijtig dat geen topper is, maar toch tevreden

#teamleko
Ferrera doe je daar toch mee te kort.
Redde Chaleroi die toen erg zwak was.
Promoveerde met stvv, vertrok daar toen ze op een po I plek stonden zorgde ervoor dat Standard nog Europees speelde. Daarna wel een zwak seizoen met standard maar nog steeds een stuk beter dan Jankovic en Europees in een poule met een halve finalist en een finalist. Met kv mechelen ook op een haar na po I gemist. Enige trainer samen met HVH die ik bij anderlecht zou willen zien. Misschien binnen paar jaar Yves Vanderhaeghe ook.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Bali Balingoli »

In eerste instantie wat teleurgesteld maar nu toch vooral nieuwsgierig om te zien wat 'de frisse' zal brengen.
Nadeel is toch dat als het tegenvalt er snel veel druk zal komen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

Flufferd schreef:
Gratchski schreef: Veel liever Leko dan Mazzu of ferrera.
Dury en Vercauteren had ik ook liever gehad.
De boer en Klinsmann waren echt toppers geweest.

Ergens spijtig dat geen topper is, maar toch tevreden

#teamleko
Ferrera doe je daar toch mee te kort.
Redde Chaleroi die toen erg zwak was.
Promoveerde met stvv, vertrok daar toen ze op een po I plek stonden zorgde ervoor dat Standard nog Europees speelde. Daarna wel een zwak seizoen met standard maar nog steeds een stuk beter dan Jankovic en Europees in een poule met een halve finalist en een finalist. Met kv mechelen ook op een haar na po I gemist. Enige trainer samen met HVH die ik bij anderlecht zou willen zien. Misschien binnen paar jaar Yves Vanderhaeghe ook.
Champagnevoetbal ga je niet krijgen met Ferrara precies, laat dat nu toch een criterium zijn die gaat terugkeren dit seizoen denk ik?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Cedrinho »

Flufferd schreef:
Gratchski schreef:Veel liever Leko dan Mazzu of ferrera.
Dury en Vercauteren had ik ook liever gehad.
De boer en Klinsmann waren echt toppers geweest.

Ergens spijtig dat geen topper is, maar toch tevreden

#teamleko
Ferrera doe je daar toch mee te kort.
Redde Chaleroi die toen erg zwak was.
Promoveerde met stvv, vertrok daar toen ze op een po I plek stonden zorgde ervoor dat Standard nog Europees speelde. Daarna wel een zwak seizoen met standard maar nog steeds een stuk beter dan Jankovic en Europees in een poule met een halve finalist en een finalist. Met kv mechelen ook op een haar na po I gemist. Enige trainer samen met HVH die ik bij anderlecht zou willen zien. Misschien binnen paar jaar Yves Vanderhaeghe ook.
Volledig akkoord. Yannick was mijn nummer 1 optie. Ben er écht voor aan het vrezen dat die nog voor het einde van het seizoen bij jullie staat..
Ik hoop alvast dat jullie HVH halen als opvolger van Weiler en dat wij Yannick halen als opvolger van Leko.


(EDIT/ Ik hoop uiteraard nog meer dat jullie Bob Peeters of Glenn De Boeck halen natuurlijk, maar het staat in de sterren geschreven dat het HVH of YF wordt en dan hoop ik dat het HVH wordt voor jullie.)
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 09 jun 2017, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

Zoals het met Weiler ook in de sterren geschreven stond dat het HvH ging worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: RE: Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door BlueJedi »

Cedrinho schreef:
Flufferd schreef:
Gratchski schreef:Veel liever Leko dan Mazzu of ferrera.
Dury en Vercauteren had ik ook liever gehad.
De boer en Klinsmann waren echt toppers geweest.

Ergens spijtig dat geen topper is, maar toch tevreden

#teamleko
Ferrera doe je daar toch mee te kort.
Redde Chaleroi die toen erg zwak was.
Promoveerde met stvv, vertrok daar toen ze op een po I plek stonden zorgde ervoor dat Standard nog Europees speelde. Daarna wel een zwak seizoen met standard maar nog steeds een stuk beter dan Jankovic en Europees in een poule met een halve finalist en een finalist. Met kv mechelen ook op een haar na po I gemist. Enige trainer samen met HVH die ik bij anderlecht zou willen zien. Misschien binnen paar jaar Yves Vanderhaeghe ook.
Volledig akkoord. Yannick was mijn nummer 1 optie. Ben er écht voor aan het vrezen dat die nog voor het einde van het seizoen bij jullie staat..
Ik hoop alvast dat jullie HVH halen als opvolger van Weiler en dat wij Yannick halen als opvolger van Leko.


(EDIT/ Ik hoop uiteraard nog meer dat jullie Bob Peeters of Glenn De Boeck halen natuurlijk, maar het staat in de sterren geschreven dat het HVH of YF wordt en dan hoop ik dat het HVH wordt voor jullie.)
Waarom zou weiler opeens weg gaan ?

Ik twijfel ook of YF hier ooit zal staan. Als er een moment was om hem aan te trekken dan was het toch wel nu geweest om MPH te vervangen. Als ze dan liever Leko zien dan komt YF denk ik nooit bij ons.
Plaats reactie